за светодиода под часовника
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
за светодиода под часовника
Зравейте ,преди около 2 или 3 години имах сериозен проблем с паленето на моята кола ,който дори МП не разрешиха
тогава забелязах ,че като дам на контакт светодиода под часовника не светваше ,не се чуваше двусекундното бръмчене на бензиновата помпа и съответно колата не палеше,палеше като светне светодиода но неможеше да се предвиди кога ще стане и кога не .След 9 месеца мъки ,нерви с майстори и много пари на вятъра проблема ми беше решен.Проблема се оказа в таблото с бушоните -лоши спойки ,презапоиха ми ги всичките и всичко си дойде на мястото
в четвъртък сутринта (при топло време и нов акомулатор)при даване на контакт светодиода под часовника мигаше постоянно без да спира ,съответно не се чу жуженето на бензиновата помпа и колата не запали.Първоначално си помислих че чипа в ключа се е прецакал ,но като пробвах същата процедура с червения ключ резултата беше същия.Свързах се с МП Младост ,но там ме уведомиха ,че не разполагат със софтуер за диагностика за модел 1996г. (което ме учуди)а за модели след 1997г. пратиха ме в Люлин
връщайки се вечерта от работа реших да проверя дали пали преди да откача акомулатора и да извадя всички бушони за проверка и... запали
въпроса ми е случвало ли се е на някой от вас подобен проблем с постоянното мигане на светодиода и непалене ,явно този светодиод дава някъва диагностична информация но незнам как да я разбера.Вече 2 дни си пали без проблем ,но ме тормози факта че примерно утре може пак да го направи
сигурен съм че проблема е от тоци,но къде ?някакви идеи или насоки?
тогава забелязах ,че като дам на контакт светодиода под часовника не светваше ,не се чуваше двусекундното бръмчене на бензиновата помпа и съответно колата не палеше,палеше като светне светодиода но неможеше да се предвиди кога ще стане и кога не .След 9 месеца мъки ,нерви с майстори и много пари на вятъра проблема ми беше решен.Проблема се оказа в таблото с бушоните -лоши спойки ,презапоиха ми ги всичките и всичко си дойде на мястото
в четвъртък сутринта (при топло време и нов акомулатор)при даване на контакт светодиода под часовника мигаше постоянно без да спира ,съответно не се чу жуженето на бензиновата помпа и колата не запали.Първоначално си помислих че чипа в ключа се е прецакал ,но като пробвах същата процедура с червения ключ резултата беше същия.Свързах се с МП Младост ,но там ме уведомиха ,че не разполагат със софтуер за диагностика за модел 1996г. (което ме учуди)а за модели след 1997г. пратиха ме в Люлин
връщайки се вечерта от работа реших да проверя дали пали преди да откача акомулатора и да извадя всички бушони за проверка и... запали
въпроса ми е случвало ли се е на някой от вас подобен проблем с постоянното мигане на светодиода и непалене ,явно този светодиод дава някъва диагностична информация но незнам как да я разбера.Вече 2 дни си пали без проблем ,но ме тормози факта че примерно утре може пак да го направи
сигурен съм че проблема е от тоци,но къде ?някакви идеи или насоки?
времето е като парите-никога не стига
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Колега, същата работа и при мен днес сутринта (дизел). Мисля че това е от имобилайзера, но при мен и при теб са различни В купето има ток, всичко работи, освен стартера, подгревните свещи(лмапичката не свети) и не се чува както обикновенно системата с жилата за празен ход и мисля че и помпата не пуска гориво т.е. нещата нужни за заплването и работата на двигателя. Светодиодната лампичка мига много бързо. Когато всичко е наред тя светва постоянно и след това гасне. Преди това ми го е правила и лятото този номер, но извадих всички бушони подред да ги проверя (нямаше изгорял) и след това си запали, днес не стана с този номер. Свалих клемите на акумулатора, позачистих малко и отидох с рейса на работа Вечерта реших да пробвам, влизам, всичко си работи и запали без проблем. Помагайте, трябва да има нещо общо м/у дизела и бензина, дето ебава иммобилайзера на този модел.
П.П. Мисля да сменя клемите на акумулатора.
П.П. Мисля да сменя клемите на акумулатора.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Toчно за имобилайзера е. Pats блокира горивната помпа и стартера. Възможно е и релето да е дало фира (Май беше жълто по спомен...) или да не разпознава ключа. Най-добре не електричар и да ти "байпасне" имобилайзера
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Колеги,кажете как се байпасва тоя имобилайзер,че ми стопи нервите.cossy написа:Toчно за имобилайзера е. Pats блокира горивната помпа и стартера. Възможно е и релето да е дало фира (Май беше жълто по спомен...) или да не разпознава ключа. Най-добре не електричар и да ти "байпасне" имобилайзера
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 05 сеп 2008, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 96г.,1.6,16v,zetec
- Местоположение: Червен бряг
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
biser77 написа: Преди това ми го е правила и лятото този номер, но извадих всички бушони подред да ги проверя (нямаше изгорял) и след това си запали, днес не стана с този номер.
Нещо подобно ми се случи и на мене,нямаше палене ,свалих бушоните,разглобих бушонното табли,презапоих всички спойки и всичко си дойде на мястото.Като си извадил бушоните си поразместил някоя клема на бушонното табло и за това след това колата ти е работила известно време.
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Не съм правил нищо оттогава, за 3 години ми е правила този номер 2 пъти, сега нямам проблеми.
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Да вдигна темата, този имобилайзер ми стопи нервите тази зима, всичко започна от това че ми се развали стартера. Сваляне - смяна на втулки, нов бендикс, нов шалтер, четките бяха като нови. Всичко добре стартера заработи перфектно, но... започнаха проблемите с имобилайзера, лампичката под часовника пак започна да мига като обезумяла и ги няма токовете, нужни за запалването, нито грее свещи, нито върти стартера, предполагам че и ГНП не подава гориво...., махам клемата, на работа с автобус и вечерта все едно нищо не е ставало, пали от раз! Стегнах клемите хубаво, защото минуса малко беше разхлабил, викам си от тва ще да е, да ама не! После започна да си прави каквото си иска един път грее свещи, но неще да завърти стартера, един път неще да грее свещи, но стартера върти Отидох при човека дето прави стартера замери всичко, извода беше следния стартера си е ок, но понякога не отива достатъчно ток до него, пусна една жица и кат неще да завърти - хоп на + на акумулатора и е ок, но като неще да пусне свещите на -10 мога да си въртя до припадък на акумулатора...., то ясно, и там може да си пусна кабелче, но това не е работа... Ако има някой, който е оправил проблема, моля да пише, колегата thefoggy мисля беше писал че проблема е в бушонното табло и нещата май отиват натам, но все пак повече мнения ще са от полза. Колега, имал ли си още проблеми след оправянето на таблото?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
За мой късмет аз нямам този проблем, но съм чувал от колеги че като мига светодиода,- трябва да се брои броя на миганията- броя на миганията е номер на грешка, и според номера е и грешката. Сега остава някой да има информация от чуждоземни сайтове за спесификация на грешки за различните модели ФОРД.
А тези които имат извод за диагностика компютъра може да им покаже грешката, стига да има съответния софтуер за модела.
А тези които имат извод за диагностика компютъра може да им покаже грешката, стига да има съответния софтуер за модела.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
PATS Immobiliser Fault Codes
Introduction
If a fault develops on a vehicle fitted with Ford PATS there are a series of simple checks which can be carried out before proceeding, if necessary, to the FDS2000 diagnostic programme. There are also a number of self-diagnostic two-digit codes which may be displayed by the indicator LED which indicate a specific fault and could avoid the need to proceed with the FDS2000 diagnostic programme.
Note: The indicator LED must be carefully observed and the sequence of flashes noted.
When the two-digit codes are flashed, for example 1:3, a single flash followed by a break, followed by three flashes and a break, will be repeated ten times before the LED finally goes out.
Fault Finding Procedure
Fault - Engine does not start or crank: LED does not illuminate
PATS system fuses in central electric box. Fit or renew as necessary.
If alarm is fitted check whether LED functions for alarm: If OK go to FDS2000. If not OK check cigar lighter fuse (this also supplies power to LED).
Fault - Engine does not start or crank: LED flashes rapidly. (Engine is immobilised but key will not cancel immobilisation)
Check: Leave ignition switched on for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code. Note the code being flashed and compare with the following list:-
Code Problem Check
1 : 3 Key code not received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged/faulty 1 : 4 Partial code only received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged or faulty 1 : 5 Key not programmed to PATS Programme key 1 : 6 Faulty link between PATS and EEC v module check with FDS2000
Programme key
Fault: Engine does not start or crank: LED illuminates for 4 seconds and goes out: (PATS is working correctly, possible fault elsewhere in system)
Check:
Starter solenoid relay, renew if necessary.
If still no start, Go to FDS2000.
Fault: Engine cranks but does not start. LED illuminates for 4 seconds and goes out (PATS is working correctly, fault elsewhere in system)
Check:
Power supply to PCM or fuel pump (diesel), if still no start, Go to FDS2000 Check PCM fault, Go to FDS2000 (Petrol and Gas engines)
Fault: Engine starts but LED stays on.
Check:
Leave ignition on (engine running) for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code
2 : 1 Less than three keys programmed into module: vehicle can be driven but one or two more keys should be programmed into memory.
Introduction
If a fault develops on a vehicle fitted with Ford PATS there are a series of simple checks which can be carried out before proceeding, if necessary, to the FDS2000 diagnostic programme. There are also a number of self-diagnostic two-digit codes which may be displayed by the indicator LED which indicate a specific fault and could avoid the need to proceed with the FDS2000 diagnostic programme.
Note: The indicator LED must be carefully observed and the sequence of flashes noted.
When the two-digit codes are flashed, for example 1:3, a single flash followed by a break, followed by three flashes and a break, will be repeated ten times before the LED finally goes out.
Fault Finding Procedure
Fault - Engine does not start or crank: LED does not illuminate
PATS system fuses in central electric box. Fit or renew as necessary.
If alarm is fitted check whether LED functions for alarm: If OK go to FDS2000. If not OK check cigar lighter fuse (this also supplies power to LED).
Fault - Engine does not start or crank: LED flashes rapidly. (Engine is immobilised but key will not cancel immobilisation)
Check: Leave ignition switched on for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code. Note the code being flashed and compare with the following list:-
Code Problem Check
1 : 3 Key code not received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged/faulty 1 : 4 Partial code only received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged or faulty 1 : 5 Key not programmed to PATS Programme key 1 : 6 Faulty link between PATS and EEC v module check with FDS2000
Programme key
Fault: Engine does not start or crank: LED illuminates for 4 seconds and goes out: (PATS is working correctly, possible fault elsewhere in system)
Check:
Starter solenoid relay, renew if necessary.
If still no start, Go to FDS2000.
Fault: Engine cranks but does not start. LED illuminates for 4 seconds and goes out (PATS is working correctly, fault elsewhere in system)
Check:
Power supply to PCM or fuel pump (diesel), if still no start, Go to FDS2000 Check PCM fault, Go to FDS2000 (Petrol and Gas engines)
Fault: Engine starts but LED stays on.
Check:
Leave ignition on (engine running) for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code
2 : 1 Less than three keys programmed into module: vehicle can be driven but one or two more keys should be programmed into memory.
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Fault - Engine does not start or crank: LED flashes rapidly. (Engine is immobilised but key will not cancel immobilisation)
Ще падна с тия кодове, ей тва е при мен, значи трябва да изчакам и да гледам за кода внимателно, най вероятно не ми чете чипа в ключа, но не отпада възможността за бушонното табло, защото всички връзки минават оттам. Когато не иска да завърти стартера не свети изобщо, дава различни индикации, Ще гледам за кодове от утре, пък дано да го разконспирирам! Благодаря много!
Ще падна с тия кодове, ей тва е при мен, значи трябва да изчакам и да гледам за кода внимателно, най вероятно не ми чете чипа в ключа, но не отпада възможността за бушонното табло, защото всички връзки минават оттам. Когато не иска да завърти стартера не свети изобщо, дава различни индикации, Ще гледам за кодове от утре, пък дано да го разконспирирам! Благодаря много!
Последна промяна от biser77 на 19 яну 2012, 21:30, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
На мен ми се случи същото преди седмица .Качвам се слагам ключа и въртя да ама НЕ но при мен стартера върти само че няма палени мига светодиода и това е .Слязох откачих акумулатора за 10 сек. качих се и няма проблем. Нещо не успя да прочете чипа. Бушонното табло съм си го направил и тям няма проблем всичко е както трябва .От прочетеното до сега разбирам че май само с Ескорт се случва.Не търсете в бушонното табло не е там проблема.Ще следя темата дано има развитие това е нещо софтуерно. А там съм доста слаб аз.
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Темата пак е умряла, но аз продължавам да си бия главата с този PATS! От миналата зима не ми е давал проблеми до днес. Мисля че тук е мястото да пусна едно клипче с обяснение как се четат грешките на имобилайзера. http://www.youtube.com/watch?v=0kBZeBbb9PM Дано на някой да съм бил от полза. За мен разбрах горе долу какво дава грешка 32 - No connection to diesel smart module
1.check wiring and connectors
2.immobilizer control unit fault
3.wiring connector fault on control unit, остава да си видя връзките към помпата. Някой да знае къде се намира този имобилайзер, знам че е някъде на помпата, но не знам кое от всичко е?
1.check wiring and connectors
2.immobilizer control unit fault
3.wiring connector fault on control unit, остава да си видя връзките към помпата. Някой да знае къде се намира този имобилайзер, знам че е някъде на помпата, но не знам кое от всичко е?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Черна плочка с размери около 5х10 см закрепена на корпуса на помпата откъм блока на двигателя. Кабелчето от клапана за спиране на горивото отива към него, ако успееш да надникнеш или пипнеш под "бронята".biser77 написа:Темата пак е умряла, но аз продължавам да си бия главата с този PATS! От миналата зима не ми е давал проблеми до днес. Мисля че тук е мястото да пусна едно клипче с обяснение как се четат грешките на имобилайзера. http://www.youtube.com/watch?v=0kBZeBbb9PM Дано на някой да съм бил от полза. За мен разбрах горе долу какво дава грешка 32 - No connection to diesel smart module
1.check wiring and connectors
2.immobilizer control unit fault
3.wiring connector fault on control unit, остава да си видя връзките към помпата. Някой да знае къде се намира този имобилайзер, знам че е някъде на помпата, но не знам кое от всичко е?
При теб е възможно проблемът да се е появил при разбутване на кабеляка към двигателя при свалянето на стартера. Вземи да провериш най-напред буксата, към която е вързан имобилайзъра (и в зависимост от мотора - авансатора и умната дюза). Една обла такава, горе-долу точно над стартера.
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Благодаря колега, намерих я тази букса почистих, но няма ефект, освен това разбрах че има 2 вида имобилайзери на тези помпи, мойта НЕ Е тази с плочката откъм двигателя, а на самия клапан От ровенето във форума разбрах че това почти не е правено, освен колегите Specialista, и на теория diesel1.6. Тази тема ми помогна доста http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=20 и ще се прехвърля там да си кажа болежките.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Такааааааааа, и аз опрях до този ''непробиваем'' PATS. Откакто си взех мк2-то 1.8TDI 1998г. лампичката до часовника примигваше подозрително, но колата си палеше нормално. Вчера обаче запали и почти веднага изгасна и до там. Последва доста въртне на стартер, ама като не подава гориво няма как да стане... Днес си запали нормално, но видях че грешката по светодиода е 32, а именно: No connection to diesel smart module. От там следват 3 варианта:
- check wiring and connestors to diesel pump;
- Immobilizer control unit faulty;
- wiring connector fault on Immobilizer control unit.
Колата засега си пали нормално, но не се знае докога, та сега търся помощ от колеги във форума които са си решили тоаи проблем да ме насочат към правилния майстор, по възможност в София или Монтана/Враца.
- check wiring and connestors to diesel pump;
- Immobilizer control unit faulty;
- wiring connector fault on Immobilizer control unit.
Колата засега си пали нормално, но не се знае докога, та сега търся помощ от колеги във форума които са си решили тоаи проблем да ме насочат към правилния майстор, по възможност в София или Монтана/Враца.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Много ме дразни тази система и съм намислил да проследя схемата и да и резна жичките, ако е възможно. Взел съм ел инсталация от кола за части.
Иначе може да пробваш да сложиш мост на релето за стартера, и да изкормиш клапана на помпата и да стане обикновен. Може и нов да си вземеш, без електроника в него. Неприятното е ако се наложи да сваляш бронята на ГНП. Лесно е, но при свалена помпа.
Според книжки за форд можело и да се спре ПАТС по някакъв културен оригинал фордов начин, но от Мотопфое помощ е като от умрял писмо, поне за този въпрос.
Прегледай и поразмърдай съединеията (конекторите) на ЕКУ и помпата, и ако докопаш и ПАТС. Може да се отложи задачата по този начин.
Иначе може да пробваш да сложиш мост на релето за стартера, и да изкормиш клапана на помпата и да стане обикновен. Може и нов да си вземеш, без електроника в него. Неприятното е ако се наложи да сваляш бронята на ГНП. Лесно е, но при свалена помпа.
Според книжки за форд можело и да се спре ПАТС по някакъв културен оригинал фордов начин, но от Мотопфое помощ е като от умрял писмо, поне за този въпрос.
Прегледай и поразмърдай съединеията (конекторите) на ЕКУ и помпата, и ако докопаш и ПАТС. Може да се отложи задачата по този начин.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Досега бях при колата и опитах разни варианти. Свалихме дистанционното от самия ключ за да остане само желязната част, без чип и т.н. Колата си пали без никаква разлика, но кода вече е 31. Сложих дистанционното с транспондера и никаква разлика в паленето и работата на мотора, НО грешката пак беше 32. Сега се чудя щом запали без чипа дали е от PATS или е от допълнителната аларма, слагана преди 11 години в Бг, ама пустия му диод ми мъти главата с тия мигания...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Или просто, имобилайзера вече е хакнат от някой преди да купиш колата.MARTO 85 написа:Д..... Сега се чудя щом запали без чипа дали е от PATS или е от допълнителната аларма, слагана преди 11 години в Бг, ама пустия му диод ми мъти главата с тия мигания...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Вероятно Наско пак е прав Няма как да запалиш без чипа в ключа, значи ти е хакнат, няколко мнения по нагоре съм качил снимка на имобилайзера в клапана на ГНП, пускам мой цитат от другата тема какво беше при мен :
Да добавя че сега си паля с ключ, който е без чип. Прави си изводитеПроблема се оказа точно в този клапан- имобилайзер, дава грешка на ЕКУ-то и то блокира стартер, подгрев и гориво. Понеже не съм на ТИ с токовете я закарах на майстор, който замени клапана с обикновен (без имобилайзер) и е програмирал ЕКУ да не го търси. ЕКУ-то ми е EEC V и затова трябвало да се махне и софтуеърно. Диодчето продължава да си мига и да си дава кода за грешка, но колата пали и си работи нормално >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за светодиода под часовника
Трябваше да започнеш с наличието на аларма. Ликвидирали са имобилайзера, няма що, страшна "защита" от крадци. Но пък вече не е и нужен, кой ще я краде...MARTO 85 написа: Свалихме дистанционното от самия ключ за да остане само желязната част, без чип и т.н. Колата си пали без никаква разлика, но кода вече е 31. Сложих дистанционното с транспондера и никаква разлика в паленето и работата на мотора, НО грешката пак беше 32. Сега се чудя щом запали без чипа дали е от PATS или е от допълнителната аларма, слагана преди 11 години в Бг, ама пустия му диод ми мъти главата с тия мигания...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта