Страница 1 от 1
"Плазмено" запалване
Публикувано: 07 юни 2006, 15:39
от 2v6
Публикувано: 07 юни 2006, 18:04
от buhap
Някаде по другите форуми четох че било добре но не намерих инфо тогава.Сега се зачетох и

ама 4 бубини (2по2) мноо скъпо идава
а сигорно е някво електронно с многоискров режим(мое мнение)
Публикувано: 07 юни 2006, 18:44
от valboy
Не е "многоискров" режим, не се получава искра, а високоволтова дъга и там е цялата работа. Запалването започва по-рано и завършва по-късно в сравнение с това при искрата. Получава се по-добро изгаряне на горивото и т.н. До колкото си спомням се слага по едно устройство на бобина.
Публикувано: 07 юни 2006, 20:28
от kotyo
Че,каква е разликата м/у високоволтова дъга и искрата в автомобилния двигател(пък и която и да било друга)? А и плазмата е просто йонизирания от разряда газ. Имаше,на времето, едни книжки с електронни схеми,които поддържат непрекъсната искра,докато контактите на делкото са отворени. Така и не ги реализирах. Виж многоискрово запалване правих,ама освен дето унищожи два комплекта свещи на subaru-то(много яка бобина ,ей),друга файда не усетих. Е ,това сигурно е оптимизирано и е доста по напред с материала,ама да не съкращава живота на свещите,не ми се вярва.
Все пак ,да пише някой дето го е ползвал туй чудо на техниката, де!
Пробвам го
Публикувано: 08 юни 2006, 19:44
от 2v6
Аз вече го имам. Многоискрово запалване е. Добавя допълнителни искри след основната. Самото устройство ги генерира. На метан не виждам промяна в работата на двигателя. Ще трябва да пробвам и с другите горива. Мисля да сложа и ръчно изключване за да го пробвам по време на движение.
Въпроса ми беше именно за свещите дали ще се амортизират по-бързо?
Публикувано: 08 юни 2006, 20:59
от jordj
Да ти имам проблема ,Свещи.
Колата по добрели върви ,по добре ли ускорява ,разхода на гориво по малък ли е.
Това се интересуват хората.
Как да намалят разхода на гориво.
Да увеличат мощноста и ускорнието.
Стабилноста на двигателя.
Публикувано: 09 юни 2006, 09:03
от nikolovvd
kotyo, разликата е както при искрата на ключа при изключване на лемпата у вас и електрожена. Ако не си смениш свещити с подходящи (с накрайници от платина с температура на топене 2 500+ градуса), ще се наложи към всеки резервоар гориво да добавяш и комплект свещи.
Публикувано: 09 юни 2006, 11:36
от buhap
2v6 сподели повече ,снимки на монтажа и тн всички сме гладни за информациа

Публикувано: 10 юни 2006, 00:29
от kotyo
Така де и аз това казвам, няма начин да не трепе свещите по-бързо! В гореописания от мен случай субаруто ги унищожаваше за м/у 100 и 1000км, според това какво менте са. Друг е въпроса,че само при тест им личеше,че са се скапали,а изглеждаха перфектно. Та май проблема беше в изолатора(поляризирал се бил,разправят учените глави).А, иначе, искрата си е искра. Просто хубавата, мощна и дълга искра иска подобаващо за целта напрежение, приложено върху електродите.

Публикувано: 10 юни 2006, 03:42
от nikolovvd
За това ми е думата. Аз минавам около 1000 км с един резервоар (70литра). Това са си 140-150 лева и още 20 лв. за свещи, че къде ще му излезе края. По-добре да ги сипя в резервоара това са още 150 км. Нашите стари коли не са за тези нови технологии.
Снимки на свещ
Публикувано: 11 юни 2006, 20:22
от 2v6
Това е снимка на 4-та свещ, на 53400 км:

На 56700 км сложих допълнителното запалване.
Това са снимки на 4-та свещ, 57100 км:
Свеща си изглеждаше горе-долу същата и при поставянето, преди 400км.
Публикувано: 11 юни 2006, 21:24
от _SLiThER_
хмм разстоянието между електрода ми се вижда по-голямо

Публикувано: 11 юни 2006, 23:54
от поната
в линка към сайта има инфо на български и телефон за връзка питаите

Монтажа ...
Публикувано: 12 юни 2006, 13:26
от 2v6
_SLiThER_ написа:хмм разстоянието между електрода ми се вижда по-голямо

Това беше включено в "екстрите" от монтажа на Бъчваров. Преди си поддържах 0.5 мм разстояние между електродите. При по-голямо на метан работеше по-лошо. Като ми монтираха "плазмата" направиха разстоянието 1 мм. Освен това закъсиха палеца, смениха съпротивителния високоволтов кабел от бобината към дистрибутора с меден и ме накараха да махна съпротивлението на захранването на бобината.