Спря да работи стъклото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Спря да работи стъклото

Мнение от KickingKing » 10 юни 2006, 22:11

Lok-Tar!

Днеска както всичко си беше ок и тръгвам да свалям стъклото и спря на 5см надолу и не мърда. Гледам понеже едно от компчетата ми има лампичка тя огаснала.
Гледах всички бушони - здрави са. Пробвам стъклата гледам задното работи, предните не.
Някой да има идеи какво става???
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 10 юни 2006, 22:19

Добре дошъл у клуба първо :!:
Най-вероятно имаш зацапани контакти на копчето/имам в предвид вътре в самото копче/.Ако можеш го разглоби и почисти контактните пластинки с финна шкурка или пиличка.Ако не ново на моргата или от магазин :wink:
Изображение

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 10 юни 2006, 22:32

При мен започна да се движи трудно и се оказа моторчето. Отворих го и греста от редуктора бе достигнала до колектора с четките. Попринцип греста не е проводник и не е голям проблем там, но примесена с добро количество графитни и метални стружки от четките и колектора започва да закъсява. В резултат грее и губи мощност - а можеби и да спре да работи съвсем. Почиства се с разредител, бензин, спирт или с каквото имаш и парцали. Важно е да почистиш междините на пластините на колектора - прави се с игла.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 11 юни 2006, 01:28

Lok-Na-Rok!

Е да ама проблема е малко по-различен ако питате мене.
Значи от 4те копчета само на най-дясното имам лампичка която свети постоянно(!?!).
Най-лявото е за предно ляво, а най-дясното за предно дясно. Е да ама като предното спря и лампичката огасна. И не бачка нищо за това си мисля, че е нещо от някое реле или нещо такова...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 12 юни 2006, 09:28

Провери си бушоните първо. И ако имаш изгорели ги подмени. Това ако не помогне тогава е гледаме моторчето, бутоните и т.н.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 12 юни 2006, 13:44

Lok-Na-Rok!

Колеги не четете какво съм написал ми се струва.
БУШОНИТЕ СА ОК!
Не е моторчето щото не може и двете моторчета да откажат в разстояние от 1с.
И трето лампичката не свети начи е някоя бъгня друга... дет вика един приятел ГЛОБАЛНО нещо.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 12 юни 2006, 14:08

Щом бушони, моторчета, бутони са в ред, виж някъде по схемата да няма някои резистор, който да е дал фира.
Сори за тъпия въпрос, ама провери ли дали имаш ток на бушона?

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 12 юни 2006, 18:29

При мен като се случи това на бившата фиеста (1,6 Si) се оказа, че някой като е китосвал шофьорската врата е натъпкал (незнайно как, и аз доста се чудих как е успял) щекера (конектора) на ключето с прах от кита. В следствие на това в един момент прозореца спря да се движи и лампичката угасна (малката лампичка на ключето). Последва сваляне на ключето, откачане на щекера и почистване с фина отвертка и контактен спрей.
Резултат- при мен работи 3 месеца без проблеми, а в момента си работи и при новия собственик (който е и доста доволен от това).
Търся си форд

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Спря да работи стъклото

Мнение от kEFi » 12 юни 2006, 19:49

KickingKing написа:Lok-Tar!

Днеска както всичко си беше ок и тръгвам да свалям стъклото и спря на 5см надолу и не мърда. Гледам понеже едно от компчетата ми има лампичка тя огаснала.
Гледах всички бушони - здрави са. Пробвам стъклата гледам задното работи, предните не.
Някой да има идеи какво става???
...изкарваш внимателно работещо копче и го врътваш с неработещото! Затваряш си прозореца и ако искаш - оставяш копчето, на който джам ти е удобно. После си набавяш ново или старо работещо и си ок! Ако обаче не проработи....отиваш към сваляне на кори и замерване на кабели за оттечка...

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 12 юни 2006, 20:40

Lok-Tar!
Любо написа:Сори за тъпия въпрос, ама провери ли дали имаш ток на бушона?
Да ти кажа не съм и то защото не знам точно кой бушон е :(

tisho.74 абе и аз гледах едно такова дет е като букса нали и от него влизат и излизат много кабели, обаче само го глеадах. Все пак ел. огледалата рабоят па то май пак минава от там.

Аз не чаткам много електорониката и се чудя де да намеря някой да пооправи това онова за малко кинти.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 12 юни 2006, 23:15

Като гледам схемата лампичките са вързани директно към захранването на бутона и съответно на моторчето. Ако са ти огаснали наведнъж няколко лампи на бутоните - явно ти е изчезнало захранването. Провери на бутоните отдолу откъм кабелите има номера на куплонзите. На 2 трябва да имаш + при контакт. Ако няма търси пак бушоните. В книжлето пише че е 30А.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 13 юни 2006, 12:40

KickingKing написа:Lok-Tar!

Да ти кажа не съм и то защото не знам точно кой бушон е :(
При теб незнам кой ти е предпазителя, за това, ако няма кой да ти каже, просто проверявай наред бушоните. За 10-ина минути работа е.
Успех

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта