Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
qwert
- потребител

- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от qwert » 15 юни 2006, 11:57
Колеги интересуваме откъде компа взима инфо при студен двигател, за подържане на оборотите. Ако някой е писал да ми каже къде да го търся, че не се орентирах, благодаря предварително.
-
_SLiThER_
-
Status:
Извън линия
Мнение
от _SLiThER_ » 15 юни 2006, 12:33
От паметта си

-
qwert
- потребител

- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от qwert » 15 юни 2006, 13:08
От коя памет? На датчик или на самия комп., защото при мен не ги подържа сам и искам да разбера да ли взема инфо и от някой датчик.
-
_SLiThER_
-
Status:
Извън линия
Мнение
от _SLiThER_ » 15 юни 2006, 13:24
От паметта на самия комп. Виж си стъпковото моторче

и го почисти да видиш ще има ли разлика
-
qwert
- потребител

- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от qwert » 15 юни 2006, 13:27
Чистил съм го няма ефект, проблема е само при палене студен двигател, като загрее ги държи сам.
-
mrdds
- потребител

- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от mrdds » 15 юни 2006, 14:38
reset
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта