Страница 1 от 1
зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 15:19
от cane_4ita
нормално ли е зареждането ако при изгасен мотор ми показва 12.0 а на запален мотор -празен ход 13.8 и имали нещо нередно по акомулатора или интернатора???? питам щото става нещо странно с СД-то ми.Когато колата е изгасена и увели4а малко СД-то ,след 1 мин. изгасва и пак се вкл. и пак така,а преди това явление не ми се беше слу4вало.
Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 15:27
от varby
Ако тези стойности са верни ,акумолатора и алтернатора са изправни.Провери CD-то.
Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 16:00
от cane_4ita
благодаря ще проверя.само да допалня 4е СД-то не може да изгасне и сам му сложил допълнителен клу4,да ли не е от него,ама до преди седмица нема6е проблем

Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 17:22
от HACKO
Акумулатора евентуално иска зареждане, а ако не помогне замяна.
Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 19:20
от tropper
HACKO написа:Акумулатора евентуално иска зареждане, а ако не помогне замяна.
Нормално зареден акумулатор в покой трябва да дава 12,6-12,8V. Ако показва 12,0 не му е чиста работата. Зареждане при 850 оборота 13,8 е нормално. Над 1500 оборота трябва да закотви на 14,3-14,5V. Ако не - проблем.
Включи радиото и усили с колкото си правил другата проба и измери акумулатора, докато радиото свири. Ако пада под 12V акумулатора (докато изключи радиото) със сигурност или е за манипулация или за хвърляне... или за почистване на клемите. Ако мърда напрежението с по-малко от 0,5V (на клемите на акумулатора) то тогава трябва да тръгнеш по жицата до касетофона да мериш къде е най-голямото клякане.
Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 20:35
от cane_4ita
какво ще стане ако вкл. СД-то директно към акомулатора ,а не както до сега от кабела които си е оставен за СД-то???

Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 20:40
от tropper
Ще има значение ако проблемът ти е във лоши контакти, но това е по-малката вероятност, защото щеше да гасне веднага като усилиш.
Ако сега свири 5мин и гасне, с по-добри кабели може да увеличиш времето до 6 примерно
Премери акумулатора с включен касетофон, за да не говорим празни приказки. Премери и на клемите и на самите "пъпки" на акумулатора, за да видиш има ли разлика.
Re: зареждане
Публикувано: 05 май 2011, 21:04
от cane_4ita
преди малко смених допълнителния клу4 и вси4ко се оправи,благодаря за помощаа!!! >:D<:
Re: зареждане
Публикувано: 06 май 2011, 16:21
от kabalo86
и все пак се замисли над въпросът с 12в на акумулаторът ти не е нормално
Re: зареждане
Публикувано: 07 май 2011, 15:27
от cane_4ita
проблема се реши сега,оба4е послушах музика за около 20 мин на изгасен мотор след тва не можах да запаля,замерих акомулатора и ми показа 11.93 .....бутнаха ме и веднага запали.трябва ли да го зменям или има друга процедурА?
Re: зареждане
Публикувано: 07 май 2011, 17:37
от HACKO
HACKO написа:Акумулатора евентуално иска зареждане, а ако не помогне замяна.
Re: зареждане
Публикувано: 08 май 2011, 14:25
от cane_4ita
нещо става с тоя мои акомулатор,тези стоиности ве4е не са така както ги даДОх в на4алото.сега и на празен ход и на високи обороти ми дава едно и също 14.08в ,а изгасена 12.96в и като задаржа уреда за измерване в интервал от 5 сек напрежението пада с 0.01в...?какво да правя?да пробвам ли да го заредя?
и ако трябва да взимам нов кажете марка и модел,колата е 1.6 мотор ,карбуратор,91г
Re: зареждане
Публикувано: 08 май 2011, 20:07
от kabalo86
това са добри стойности според мен
Re: зареждане
Публикувано: 08 май 2011, 20:43
от HACKO
Абе ти къде мериш? На клеймите на акумулатора, или някъде вътре в купето?
Тези напрежения са добре, не иска зареждане.
Re: зареждане
Публикувано: 08 май 2011, 22:47
от cane_4ita
пъпките на акомулатора и на клеимите...по4ти няма разлика...ватре няма каде да меря

......а нормален ли е тоя спад на напрежението или пак ...минава ми през ума и дане би да се връщаме пак към шибания проблем ЕЛЕКТРОМОТОР?????тоа ми е 4-ти по ред
