Проблем с паленето на Eskort 1.3

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
evfranko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Проблем с паленето на Eskort 1.3

Мнение от evfranko » 23 юни 2006, 02:55

Здравейте,цяла нощ се потя вече и не пали,даите някакъв съвет.От една седмица постоянно прекъсваше и накрая отказа и да запали.С Dis модул е комутатора.Алармата е изолирах за по сигурно,но не е от нея,имобил. няма,колата е 91г.(забравих да напиша по-горе).Захранването на бубината е 8v,което ми се вижда малко,не съм мерил намотките на бубината,защото е на много неудобно место(под всмукателите),но ако някои ми каже колко ома трябва да са бубините ще бъркам да меря.Като подам от акумолатора 12в.на бубината пали,но веднъж на 2 цилиндъра,веднъж на 4 :( Захр. го подавам през ампермера на мултицета което показва 1.20 А консумация горе дирекно на черният кабел на комутатора,които отиба и към бубината.Възможно ли е от датчика на Хол да ми прави номера и какво ще ме посъветвате да направя?Ако някои разполага със схема на dis modula(поне на изводите му) ще съм благодарен.1.3 JB motor карбуратор е.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 23 юни 2006, 11:16

Най-вероятно си е заминал комутатора. Ако е прецакан датчика на хол, мисля, че няма да имаш проблема с ниския волтаж.
Ако можеш вземи си комутатор от някоя морга, с уговорката да го върнеш ако не е там проблема и пробвай да видиш как върви. Ако не е от там - тогава виж датчика на Хол.

Преди известно време бившия вече опел на брат ми правеше подобни проблеми и се оказа датчик на Хол. Но първо пробвах с "нов" комутатор от моргата, който в последствие върнах.

:twisted:

evfranko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от evfranko » 23 юни 2006, 13:17

Благодаря за съвета,така и ще направя,отивам до моргата да търся комутатор за проба защото все си мисля,че ако е датчика няма въобще да запали.Интересно защо като му подам 12в. на бубината пали.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 юни 2006, 22:08

...май ще е датчика....

evfranko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 29 апр 2005, 18:17
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от evfranko » 23 юни 2006, 22:57

Значи и с друг комутатор пак същата работа-захранване-8в. и не пали.Взех един кабел вързах го след ключа (на запалването)през предпазител 5А и директно на бобината-взе та запали,но след като и смених 2-та кабела които прекъсваха към свещите.Та тези кабели ме заблудиха в началото,защото слагах такъв мост и палеше ту на 2,ту на 4 цилиндъра и започнах да си мисля за датчик на Хол и т.н.За сега с този мост върви,но утре почвам да копая околу релето на перката,от което по схема се взема 12в.за бобината и защо клякат при товар на 8в. :(

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта