Управление на бензинова помпа Сиера

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от Gate » 05 юли 2011, 12:58

Та значи колата поседя няколко месеца и реших да я съживя, но уви бензиновата помпа не заработи.Оказа се, че не е помпата проблема, като и дам 12в директно и колата запали без проблем.Проследихме кабела до бушонното табло и установихме, че когато е на контакт колата има постоянен +на релето, а го управлява - от компа който го няма. Предполагам, че компа взима инфо от датчика на рейката(изключая когато се даде на контакт тогава работи 2 секунди), кога да включва помпата( смених го) и компа смених, но ефект... 0,даже колата сега не ще и да запали, но това в последствие ще го избистря.Ако имате идеи ще се радвам да ги чуя.А забравих да спомена, инерционния изключвател отдавна е премахнат.Преди една година, като премахнах газовата уредба, направих цялостна ревизия на инсталацията, свалих таблото и всичко което някога са правили газаджиите беше оправено.Колата от близо година не се кара,като до преди това работеше перфектно.А и ако може малко да ми поразясните релетата, защото имам 3 ръководства и в 3те има различна информация.То е ясно, повечето за какво са , но все пак :) .Колата се води хр4, но е от по редкият вариант с двигател
2.0DOHC, 90 година е.

EDIT..Установих къде е проблема, прекъснал се е кабела от бушонното табло до компа.Ако ми кажете от седене как става тоя номер ..евала!Нито мишки са го яли, нито нищо.Сега остава само да я запаля и готово :lol: .

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от cosworth team ruse » 07 юли 2011, 09:54

браво че си я запалил >:D<: помпата взима,контакт от ключа също така,един постоянне ток има също до релето,но при мех.инжекция взима и от делкото + когато почнеш да въртиш :D но при dohc като няма делко другото се контролира от компютъра вече така си мисля.има голяма вероятност с другия компютър да не запали.аз съм сменял 3 компютъра,с единия запали,другия от 125 коня скорпио смъкнато не пожела,и с 3-тия накрая запали но отначало имаше някакви големи детонации в гърнето и после се оправи :D

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от Gate » 07 юли 2011, 23:59

Колата е оправена и от други ден ще я пораздвижа малко, да побръмча из София. :D

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от slavkovrr » 26 юли 2011, 18:35

Имам подобен проблем със Скорпио, но същия двигател DOCH 2000кубика.Не я бях карал повече от година, и зимата не си прибрах акумулатора на топло, само го бях изключил от клемите.Пролетта го заредих, но неможеше да завърти двигателя.Замериха го и се установи че трябва нов.Купих, но се изненадах , че колата върти, а не иска да запали!Какво установих, като дам на контакт, лампичката от алармата за имобилаизера, Не свети, както беше преди :shock: Помислих че се е прецакала алармата, и викнах майстора по-алармите да изключи тази блокировка, за да мога да запаля! Оказа се , че алармата е наред, а открихме една реле (и то съвсем случайно), което блокира запалването.Размърдахме го и колата запали от раз.Алармаджията каза ,че е по алармите, от друго неразбира, но ме посъветва да го отворя релето и да го почестя с контактен шпрей.Така и направих! Колата пали от раз, НО КАТО РЕШИХ ДА Я РАЗДВИЖА, СЕ ОКАЗА ЧЕ КАТО ПОДАВАМ ГАЗ ВСЕ ЕДНО СЕ ДАВИ ИНЕ МОЖЕ ДА ПОЕМЕ ВИСОКИТЕ ОБОРОТИ! Просто съм изумен от какво може да е проблема, като колата си работеше чудесно.МОЛЯ ДАЙТЕ СЪВЕТ ОТ КЪДЕ МОЖЕ ДА Е ПРОБЛЕМА.Може ли да е от това реле или да се е запушило нещо, тъй като и горивото беше почти свършило, да е от бензинова помпа ?:oops: Да ми препоръчате майстор електричар?

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от cosworth team ruse » 03 мар 2012, 23:02

да се е развалило нещо малко вероятно,може да се е запушил бензинов филтър :?:

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от slavkovrr » 04 мар 2012, 13:00

Закарах колата в два сервиза, като в единия стоя цяла седмица :oops: и не можаха да я оправят!!! Едва ли е било филтри, дори и бензинови, щяха до го открият! Пратиха ме към МотоПфое :shock: Още не съм ги посетил.Мисля да отида първо в сервиза на Техникума Вилхелм Пик, сега Х.Форд . Да видя там дали ще я оправят! И най-накрая ще съм при М.Пфое.
Между другото, къде е този бензинов филтър? И ако е от него, по-вероятно е, да НЕ работи на ниски обороти, отколкто на високи, СПРЕД МЕН!

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от cosworth team ruse » 11 мар 2012, 09:18

ами то не е казано че точно ще е от филтъра,може и някой датчик да има развален,може от датчика на коляновия вал да се е развалил.това само на студен мотор ли го прави?

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от slavkovrr » 12 мар 2012, 14:43

[quote="cosworth team ruse"]ами то не е казано че точно ще е от филтъра,може и някой датчик да има развален,може от датчика на коляновия вал да се е развалил.това само на студен мотор ли го прави?[/quote]
За датчик на колянов вал чувам за първи път :roll: А това не го прави на студен двигател, постояннно е!

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Управление на бензинова помпа Сиера

Мнение от mi6o » 12 мар 2012, 17:52

[/quote]За датчик на колянов вал чувам за първи път[/quote]
Датчик на Хол-май така се казваше. Не съм спец,ама виж свещите,горивния филтър го смени,инжекторите също може да са се спекли от толкова много седене. Успех

:)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта