Страница 1 от 1
Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Публикувано: 04 авг 2011, 11:24
от KOss
Проблема е следния. Колата открай време загрява малко повече от нормалното и чак тогава се включва перката и то на първа степен (когато стрелката започне да отива към L). След всякакви ремонти които имаше напоследък и разглобяване на колата, открих че датчик за перката липсва (който принципно би трябвало да е на маркуча от термостата към радиатора), а всички кабели са омотани в някаква странна топка по между си, омотани в изолир банд и вързани директно към резистора...

Някой сблъсквал ли се е с подобен "тунинг" и дали има идея как може да се реши?
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Публикувано: 04 авг 2011, 11:46
от bmitev
Странното е, че въобще включва перката

Вероятно датчика не е на мястото си, но все още е там някъде в топката от кабели. При всички положения трябва да я закараш да ти я направят, защото в някакъв момент може да се окажеш със запекъл двигател и да трябва да вадиш пари за основен ремонт / смяна на двигател.
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Публикувано: 04 авг 2011, 12:26
от KOss
Да, и на мен ми е странно че включва, но е факт... Тези дни като имам време смятам да разплета въпросната топка от тиксо и кабели и да видя какво са сътворили.

Това което ме учудва е ЗАЩО са го сторили, каква е била причината? Или някой просто се е мислил за сериозен майстор...

Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Публикувано: 05 авг 2011, 09:01
от fordmaniac
Колата ти е с климатик и при смяна на маркуча до радиатора са сложили обикновенния вероятно, а там няма място за датчик. Перката се включва от инжекциона, а като е на климатик и от датчика на маркуча.
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Публикувано: 09 авг 2011, 10:13
от KOss
fordmaniac написа:Колата ти е с климатик и при смяна на маркуча до радиатора са сложили обикновенния вероятно, а там няма място за датчик. Перката се включва от инжекциона, а като е на климатик и от датчика на маркуча.
Да на новия маркуч няма място за датчик. Иначе когато климатика работи и перката се включва.

Другото което се чудя е, дали е нормално перката да се включва когато стрелката започне да отива към L и да свали температурата до А?
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Публикувано: 09 авг 2011, 20:00
от KOss
Разопаковах кабелите които бяха омотани в изолирбанд... Директно отиват 2 към перката и 2 към резистора. Имам нов маркуч с място за датчик както и нов датчик. Проблема е че нямам нито букса за датчика, нито схема и не знам как да го вържа. Ако някой може да помогне по някакъв начин ще бъда изключително благодарен!!!
