Проблем със запалването на форд фокус
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2011, 18:18
- Модел на автомобила: 1800 TDI
- Status: Извън линия
Проблем със запалването на форд фокус
Здравейте.Отскоро съм собственик на форд фокус 2000г.дизел.Вчера валя цял ден.Колата беше отвън.Тази сутрин се опитах да я запаля не успях.Чуваше се само някакво цъкане.Също така показанията на километража за изминатите 800 километра се нулираха.А да не забравя да спомена, че после видях, че в колата има проникнала вода откъм жабката.Нов шофьор съм и незнам какво да правя.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Като чуеш това цъкане ако е същото за което си мисля се насочи към акумулатора.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Водата ти е от филтъра за купето - получава се когато (поне при мен) колата е под силен наклон или са ми е запушена тръбата отвеждаща водата. Сваляш кората пред дясната чистачка , почистваш, може и филтъра да смениш ако решиш и вече не трябва да имаш течове в купето.
А относно непаленето - колегата е прав - провери токовете, като започнеш от акумулатора, клемите му и стигнеш до стартер. Ако акумулатора ти е слаб освен нулирането на дневния километраж би трябвало и при подаване на контакт стрелките на всичките контролни уреди ( скоростомер, оборотомер, ниво на гориво и температура) да отидат на мах и после да се върнат в начално положение. Тогава със сигурност виновник е акумулатора.
А относно непаленето - колегата е прав - провери токовете, като започнеш от акумулатора, клемите му и стигнеш до стартер. Ако акумулатора ти е слаб освен нулирането на дневния километраж би трябвало и при подаване на контакт стрелките на всичките контролни уреди ( скоростомер, оборотомер, ниво на гориво и температура) да отидат на мах и после да се върнат в начално положение. Тогава със сигурност виновник е акумулатора.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2011, 18:18
- Модел на автомобила: 1800 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Да наистина стерлките отиват всички на максимум и следтова се връщат в начално положение и ми загасват светлините.След това отново се включват, но пак няма резултат.Ще проверя тока на акумолатора и пак ще пиша.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Зареди акумолатора, и ако пак, или след няколко дни покаже същия дефект провери зареждането на алтернатора, или пък нов акумолатор.
Успех.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2011, 18:18
- Модел на автомобила: 1800 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Подадох ток на акумолатора от друг автомобил и той запали.Но при замерване на акумолатора се оказа, че той не се зарежда.Може би проблема е в генератора.Трябва да го сменя или може да се поправи?Какви са цените на нов?Асъщо така да попитам защо мисевключи лампата на ABS -са?Има ли връзка с изтощения акумолатор?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Може би са заминали четките или реле регулатора.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Търсиш автоелектротехник, за алтернатора-ремонтира се в зависимост от повредата, не пишеш от кой град си. А след отстраняването и се занимаваш с АВС-а.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2011, 18:18
- Модел на автомобила: 1800 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
От Гулянци съм.Закарах колата в сервиз на собствен ход и чакам отговор утре.Да се надяваме, че ще стане бързо.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Дано да е нещо малко,-четки, релето, защото ще е по ефтино от нов акумолатор, макар че ако е реле-регулатор си е около стотарката.
Успех.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
В бушонното табло в коша при двигателя имаш един предпазител №10 , 10А за зареждането - провери го.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2011, 18:18
- Модел на автомобила: 1800 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на форд фокус
Вчера взех колата от сервиза.Проблема беше, че беше заминал ротора на синамото, също и четките.Така и така бяха разглобили колата казах им да ми сменят и пистовия ремък, заедно с двете ролки.Едната от тези ролки беше направо изядена.Така всичко е наред, но ремонта ми струва 200 лева.Това включва нов ротор, четки, нов пистов ремък , заедно с двете ролки.Благодаря все пак за съветите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта