octane adjust plug
Публикувано: 08 сеп 2011, 17:30
Това го имам на моя ескорт с ЕЕС4, има го и при ЕЕС5 до към 97-98 до колкото знам, след това е интегриран в компютъра и се контролира чрез knocking сензор улавящ преждевременните детонации, като чукането на аванса при делкото.
Идеята му е да добави или махне 3 градуса (някои казват до 4) към ъгъла на запалването като е сложен или махнат, зависи с колко октана бензин се кара.
Сега, в щатите бензина им е 88, високооктановия им се води 92.
В Англия примерно е 92, високооктановия е 95
В българия УЖ нормалния ни е 95, високооктановия 98.
За щатите и Англия едните казват, че като се кара с високооктанов трябва да се махне, другите - да се сложи.
Тук ми е интересно в България какво да правя - някъде бях чел, че ако се кара с 92 трябва да се махне, ако се кара с нормален 95 - да се сложи.
Само че кой ти казва кое е вярното от всичко.
И кой казва дали тоя 95 е 95 а не е 93,5 ....
Дали като се кара с 95 трябва да се махне, а на 98 да се сложи
Или като се кара с 95 трябва да се сложи, а с "гаден" бензин да се махне
Идеята му е да добави или махне 3 градуса (някои казват до 4) към ъгъла на запалването като е сложен или махнат, зависи с колко октана бензин се кара.
Сега, в щатите бензина им е 88, високооктановия им се води 92.
В Англия примерно е 92, високооктановия е 95
В българия УЖ нормалния ни е 95, високооктановия 98.
За щатите и Англия едните казват, че като се кара с високооктанов трябва да се махне, другите - да се сложи.
Тук ми е интересно в България какво да правя - някъде бях чел, че ако се кара с 92 трябва да се махне, ако се кара с нормален 95 - да се сложи.
Само че кой ти казва кое е вярното от всичко.
И кой казва дали тоя 95 е 95 а не е 93,5 ....

Дали като се кара с 95 трябва да се махне, а на 98 да се сложи
Или като се кара с 95 трябва да се сложи, а с "гаден" бензин да се махне