форд скорпио 2.0 136к.с. 1996 г.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 юли 2010, 15:22
- Модел на автомобила: ford scorpio 1996
- Status: Извън линия
форд скорпио 2.0 136к.с. 1996 г.
Здравейте колеги,имам следният проблем,като завали за 1-2 дена,като запаля колата започва да играят оборотите и като дам газ започва да гърми ауспуха и да мирише на бензин,като тръгна ,колата ми придърпва и след като загрее се оправя. карах я на майстор,каза ми,че е датчика на Хол,но мен ме съмнява,защото като е сухо времето нямам никакви проблеми. свещите съм ги сменил преди 15 хил.км. и съм сложил хубави свещи-80лв. моля ви Помагайте...........
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: форд скорпио 2.0 136к.с. 1996 г.
Клапана за празен ход трябва да се почисти. Сигурно е клеясал и заял. Така при студен двигател не достига въздух и затова мирише на бензин.
Затова и гърми, защото се натрупват бензинови пари в ауспуха.
Затова и гърми, защото се натрупват бензинови пари в ауспуха.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: форд скорпио 2.0 136к.с. 1996 г.
Най-вероятно колегата е прав!Но имаш ли кора под двигателя? Когато аз купих моята(скорпио 2.0 136к.с.) и измих двигателя с паросруйка и запалих без да чакам да изсъхне малко, се появи точно такъв проблем.Отдавам го на проникване на влага в датчик или електроника, кабели.Провери не прониква ли влага от някъде!Успех 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 юли 2010, 15:22
- Модел на автомобила: ford scorpio 1996
- Status: Извън линия
Re: форд скорпио 2.0 136к.с. 1996 г.
мерси за съвета колега,точно и аз така мисля,че прониква влага от някъде. закарах я на майстор,той ми казва,че датчика на хол се е развалил,но аз не мисля така,ходих до мото пфое да питам дали ако я закача на компютъра ще ми я отчете като грешка и къде точно е проблема,но там един майстор ми каза,че от въпросният датчик не може да е проблема,и ми каза че от някъде събира влага. каза ми.че няма смисъл за я закачам на компютъра,защото след като изсъхне колата си пали нормално,без да гасне и да губи обороти и компютъра на колата изчиства грешката. сега ще чакам пак да завали и да ми направи същият проблем да я закарам на друг майстор.mladen1984 написа:Най-вероятно колегата е прав!Но имаш ли кора под двигателя? Когато аз купих моята(скорпио 2.0 136к.с.) и измих двигателя с паросруйка и запалих без да чакам да изсъхне малко, се появи точно такъв проблем.Отдавам го на проникване на влага в датчик или електроника, кабели.Провери не прониква ли влага от някъде!Успех
почистил съм го преди 3 месеца,не е от там проблема според мен.nikolovvd написа:Клапана за празен ход трябва да се почисти. Сигурно е клеясал и заял. Така при студен двигател не достига въздух и затова мирише на бензин.
Затова и гърми, защото се натрупват бензинови пари в ауспуха.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: форд скорпио 2.0 136к.с. 1996 г.
Освен да почнеш да разкачаш, оглеждаш и закачаш де що куплонзи видиш при двигателя. По спомени от моето Скорпио, всички конектори са снабдени с едни оранжеви гумени оплътнения, които са оребрени, така че навлизането на вода и влага да се сведе до минимум. Ако не са разкачвани вътре ще видиш нещо като смазка за финни механики - прозрачна, но не е смазка, а предпазва пластините от окисляване. На тоя който го е внедрил това в производството на Форд трябва да му направят паметник.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта