оборотомер на ескорт
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
оборотомер на ескорт
Някой има ли представа от къде взима захранване или сигнал оборотомера на ескорт '93, понеже когато е студено или по-скоро като в влажно на вън (защото и лятото като е валяло го е правило) понякога не се активира като запаля двигателя, активира се като поработи известно време и като загрее. Случва се някой път и като го стъпча към червеното да изключи.
Чудя се ако го взима от датчика на коляновия вал и/или от компютъра дали не е тръгнал да заминава датчика или от слаба маса или нещо подобно, да знам къде горе-долу да търся.
Ако е към бобината значи трябва да е към ЕДИС-а, който я управлява (който е външен при мен), който пък се управлява от компютъра, който пък се определя от датчика на коляновия вал най-вече (като оставим на страна моментната програма за ъгъла спрямо показанията на останалите сензори...) къде точно (на кой пин?) е вързан...?
Почти съм сигурен, че някъде има връзка, която се "разкалва" като стане влажно, за това ме интересува точния път.. Може би слаба маса към таблото? (ако има и от къде се взима)
Чудя се ако го взима от датчика на коляновия вал и/или от компютъра дали не е тръгнал да заминава датчика или от слаба маса или нещо подобно, да знам къде горе-долу да търся.
Ако е към бобината значи трябва да е към ЕДИС-а, който я управлява (който е външен при мен), който пък се управлява от компютъра, който пък се определя от датчика на коляновия вал най-вече (като оставим на страна моментната програма за ъгъла спрямо показанията на останалите сензори...) къде точно (на кой пин?) е вързан...?
Почти съм сигурен, че някъде има връзка, която се "разкалва" като стане влажно, за това ме интересува точния път.. Може би слаба маса към таблото? (ако има и от къде се взима)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: оборотомер на ескорт
Виж първо това:


Не знам откъде точно взема сигнал, но минава през него (това е кондензатор, при Фиестата е просто мост), да не би буксата да е повредена и като се намокри да не прави контакт.


Не знам откъде точно взема сигнал, но минава през него (това е кондензатор, при Фиестата е просто мост), да не би буксата да е повредена и като се намокри да не прави контакт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: оборотомер на ескорт
Това по принцип е кондензатор за да орязва интерферентните сигнали към касетофона и т.н. ... жуженето дето се чува в говорителите на някои коли с промяна на оборотите. При мен е захванат отстрани на планката за бобината.
Но пак ще проверя за всеки случай дали няма такова и при ЕДИС-а.
Но пак ще проверя за всеки случай дали няма такова и при ЕДИС-а.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: оборотомер на ескорт
Това е прехвърлящия кондензатор на оборотомера, изключваш буксата и оборотомера спира. На Фордовете, които нямат оборотомер, има само букса, като се смени таблото с такова с оборотомер, за да тръгне се слага кондензатора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта