оборотомер на ескорт
Публикувано: 28 окт 2011, 15:35
Някой има ли представа от къде взима захранване или сигнал оборотомера на ескорт '93, понеже когато е студено или по-скоро като в влажно на вън (защото и лятото като е валяло го е правило) понякога не се активира като запаля двигателя, активира се като поработи известно време и като загрее. Случва се някой път и като го стъпча към червеното да изключи.
Чудя се ако го взима от датчика на коляновия вал и/или от компютъра дали не е тръгнал да заминава датчика или от слаба маса или нещо подобно, да знам къде горе-долу да търся.
Ако е към бобината значи трябва да е към ЕДИС-а, който я управлява (който е външен при мен), който пък се управлява от компютъра, който пък се определя от датчика на коляновия вал най-вече (като оставим на страна моментната програма за ъгъла спрямо показанията на останалите сензори...) къде точно (на кой пин?) е вързан...?
Почти съм сигурен, че някъде има връзка, която се "разкалва" като стане влажно, за това ме интересува точния път.. Може би слаба маса към таблото? (ако има и от къде се взима)
Чудя се ако го взима от датчика на коляновия вал и/или от компютъра дали не е тръгнал да заминава датчика или от слаба маса или нещо подобно, да знам къде горе-долу да търся.
Ако е към бобината значи трябва да е към ЕДИС-а, който я управлява (който е външен при мен), който пък се управлява от компютъра, който пък се определя от датчика на коляновия вал най-вече (като оставим на страна моментната програма за ъгъла спрямо показанията на останалите сензори...) къде точно (на кой пин?) е вързан...?
Почти съм сигурен, че някъде има връзка, която се "разкалва" като стане влажно, за това ме интересува точния път.. Може би слаба маса към таблото? (ако има и от къде се взима)