Проблем с пропуски в запалването на Фиеста '99

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
makgaxan
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 юли 2005, 00:43
Модел на автомобила: Sofia
Местоположение: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Проблем с пропуски в запалването на Фиеста '99

Мнение от makgaxan » 13 дек 2011, 23:43

Колеги имам проблем с пропуски в запалването,на фиеста 99 година 1.3 инжекцион (с веригата) 8 клапана , без дебитомер с МАП сензор

1- първото предположение беше свещи - сменихме ги като ги взехме от Мото-пфое
2- Второто предположение беше бобина - сменихме я и колата се оправи за около 3-4 км и пак пропуски на 2 и 3 цилиндър
3- проверка с друга бобина - няма ефект

Когато работи на ниски обороти работи на 4 цилиндъра , а когато се даде газ над 1200 оборота изключва 2 и 3 цилиндър и работи на 2 цилиндъра.След като паднат оборотите пак се оправя.

след като я оставихме да я гледат казаха че управляващия блок (компютъра) е за смяна - пуснал съм тема че купувам компютър.

Дайте идея къде става прекъсването и разделянето на искарата ( има ли комутатор ) компютъра ли прави всичко, има ли подобни проблеми и с други модели от марката.
Ако купя компютър може ли някой да го обучи с имобилайзера , или да търся комплект с блока на имобилайзера и ключа?

Ако има човек който да помогне обявявам голяма почерпка , че вече незнаем какво да я правим тази кола.
0895/70-48-22 - Радослав Атанасов

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с пропуски в запалването на Фиеста '99

Мнение от OgiDogi » 14 дек 2011, 10:05

makgaxan написа:Колеги имам проблем с пропуски в запалването,на фиеста 99 година 1.3 инжекцион (с веригата) 8 клапана , без дебитомер с МАП сензор

1- първото предположение беше свещи - сменихме ги като ги взехме от Мото-пфое
2- Второто предположение беше бобина - сменихме я и колата се оправи за около 3-4 км и пак пропуски на 2 и 3 цилиндър
3- проверка с друга бобина - няма ефект

Когато работи на ниски обороти работи на 4 цилиндъра , а когато се даде газ над 1200 оборота изключва 2 и 3 цилиндър и работи на 2 цилиндъра.След като паднат оборотите пак се оправя.

след като я оставихме да я гледат казаха че управляващия блок (компютъра) е за смяна - пуснал съм тема че купувам компютър.

Дайте идея къде става прекъсването и разделянето на искарата ( има ли комутатор ) компютъра ли прави всичко, има ли подобни проблеми и с други модели от марката.
Ако купя компютър може ли някой да го обучи с имобилайзера , или да търся комплект с блока на имобилайзера и ключа?

Ако има човек който да помогне обявявам голяма почерпка , че вече незнаем какво да я правим тази кола.
0895/70-48-22 - Радослав Атанасов
Датчик за положение на колянов вал?
Ако има проблеми с него, е възможно при ниски обороти да успява да подаде коректно информация на компютъра, а при по-високи да се шашка и от там да идват пропуските.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта