Стартер - Ескорт - Фиеста
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Стартер - Ескорт - Фиеста
Здравейте колеги
Някой има ли представа дали стартерите на 1.8D Eskort и на 1.8D Fiesta са еднакви Ще ви кажа и защо питам. На баща ми фиестата е с същият ДВГ като моя обаче стартера му върти чувствително по-бързо от моя, т.е. има доста по-големи обороти от моя стартер! Моя си върти доста по-бавничко
Та затова и питам щото си мисля ако може да сменя временно двата стартера и да видя дали стартера си върти така или е нещо друго.
Иначе закрепването им е различно сигурно ама ако стартерите са еднакви и дупките ще са еднакви... Абе де да знам точно та затова и питам...
P.S. Някой сега да не каже провери си стартера дали е наред..
Стартера ми е шест! Проверявал съм го, всичко му е шест, а акумулатора е на 6мес.
Някой има ли представа дали стартерите на 1.8D Eskort и на 1.8D Fiesta са еднакви Ще ви кажа и защо питам. На баща ми фиестата е с същият ДВГ като моя обаче стартера му върти чувствително по-бързо от моя, т.е. има доста по-големи обороти от моя стартер! Моя си върти доста по-бавничко
Та затова и питам щото си мисля ако може да сменя временно двата стартера и да видя дали стартера си върти така или е нещо друго.
Иначе закрепването им е различно сигурно ама ако стартерите са еднакви и дупките ще са еднакви... Абе де да знам точно та затова и питам...
P.S. Някой сега да не каже провери си стартера дали е наред..
Стартера ми е шест! Проверявал съм го, всичко му е шест, а акумулатора е на 6мес.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както казах вече стартера ми е шест! Моят е с втулка от едната страна а от другата е с иглен лагер - всичко е ОК сменял съм втулката въпреки че не беше "отишла".
Компресията ми е 28-30-29-30. Точно затова искам да сменя стартерите ако може за да разбера как върти другият на моята кола, щото никой не ми казва компресията ми добра ли е или зле!
Има много и все различни мнения за компресията - едните казват, че и на 22, 23 въртяла дори и палела а други че 32, 33 била добре... и затова не мога да разбера моята дали е добра или вече е паднала под границата на доброто...
А и нещо друго: един приятел с авточасти магазин ми каза, че стартерите по каталог ги давали с две различни мощности - 2kW и 2,2kW! Това също е възможно аз да съм с малкия и да върти с по-бавни обороти. Ама това ако някой разбира от тоци може да каже дали е възможно...
Компресията ми е 28-30-29-30. Точно затова искам да сменя стартерите ако може за да разбера как върти другият на моята кола, щото никой не ми казва компресията ми добра ли е или зле!
Има много и все различни мнения за компресията - едните казват, че и на 22, 23 въртяла дори и палела а други че 32, 33 била добре... и затова не мога да разбера моята дали е добра или вече е паднала под границата на доброто...
А и нещо друго: един приятел с авточасти магазин ми каза, че стартерите по каталог ги давали с две различни мощности - 2kW и 2,2kW! Това също е възможно аз да съм с малкия и да върти с по-бавни обороти. Ама това ако някой разбира от тоци може да каже дали е възможно...
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Откачи клемите на акумулатора, вземи една телена четка и си изчисти контактните повърхности на захранването на стартера. Моя бившия Escort дори не щеше да върти по едно време. И се надявам наистина да ти е ОК стартера понеже и при най-малката несъосност стартера започва да се тормози и да върти по-бавно. (Mondeot-о и Escort също имат голяма разлика)
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
От две години този стартер съм го свалял 3-4 пъти, чистен е, и никога не си е променял оборотите на въртене и никога не е отказвал и се въртял безпроблемно! Просто оборотите му са бавни а пък при студен старт на ДВГ са нужни добри обороти на стартера за да запали по-бързо. Съосието за което казваш идва(преполагам) от втулките в двата края на ротора. При мен е една втулка и едно иглено лагерче. Както казах втулката я смених за всеки случай с нова а лагерчето на вид и въртене си беше добре. Дори един път когато майстора при когото ходя беше свалил стартера и го пусна пред мен с плюс и минус и той завъртя перфектно, с перфектно издаващ звук на електромотор и той каза тогава че стартера е идеален. Обаче като се сложи и си върти бавно и това е Та затова търся причината...
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Пробвай с акумулатора на другата кола,защото е много важно колко ток може да отдаде акумулатора към стартера ,има там едни числа 62 ампера 70 ампера и т.н, има също и ток на късо който според мен е по важен ,това е максималният ток който може да отдаде акумулатора когато е свързан накъсо ,обикновено е над 200-300 ампера,защото когато завъртиш ключа стартера е акумулатора влизат в паралел и колкото акумулатора е по силен толкова повече сила има стартера...
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря за отговорите колеги!
Всичко изброено съм го пробвал вече! Акумулатора ми е 74 Аh с голям пусков ток мисля беше 680А на Монбат. Когато го купувах нарочно взех с по-голям пусков ток. Сменял съм акумулатора и съм карал със "Старт" 75Ah също почти нов - никаква разлика почти.
Единственото в което се съмнявам е, че динамото не зарежда достатъчно добре и акумулатора не може да се зареди до максималния си капацитет. Но пък аз съм зареждал акумулатора през зимата със зарядно и доколкото се сещам след зареден акумулатор не усетих кой знае каква разлика в оборотите на стартера, само дето си въртеше по-дълго време без да се измъчи накрая когато съм въртял доста при минус 15.
А по принцип подучувам леко виеене от лагерите на динамото и се каня скоро да го сваля и да ги сменя, че не знам дали оказва влияние това.
Всичко изброено съм го пробвал вече! Акумулатора ми е 74 Аh с голям пусков ток мисля беше 680А на Монбат. Когато го купувах нарочно взех с по-голям пусков ток. Сменял съм акумулатора и съм карал със "Старт" 75Ah също почти нов - никаква разлика почти.
Единственото в което се съмнявам е, че динамото не зарежда достатъчно добре и акумулатора не може да се зареди до максималния си капацитет. Но пък аз съм зареждал акумулатора през зимата със зарядно и доколкото се сещам след зареден акумулатор не усетих кой знае каква разлика в оборотите на стартера, само дето си въртеше по-дълго време без да се измъчи накрая когато съм въртял доста при минус 15.
А по принцип подучувам леко виеене от лагерите на динамото и се каня скоро да го сваля и да ги сменя, че не знам дали оказва влияние това.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
здравейте пак Просто за инфо да ви споделя че смених двата стартера и пасват без проблеми, т.е. на фиеста и на ескорт 1.8атм.дизел стартерите са абсолютно еднакви! Дори и номера имат и те са еднакви. Но честни казано не мога още да усетя дали има разлика щото си е лято и тя така или иначе си пали сравнително лесно.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако малко разбираш поне от стартери - отвори го. Ама после да не се чудиш как се сглобява , защото разглобяването лесно ама после да наместиш четките малко си е играчка ако не знаеш как!
Ако не ти се занимава давам ти един телефон на сигурен ел.авто майстор при когото ходя от години и ти го оправя без проблем! Сваля ти го за 5 мин. и ти казва какъв е проблема.
Ако не ти се занимава давам ти един телефон на сигурен ел.авто майстор при когото ходя от години и ти го оправя без проблем! Сваля ти го за 5 мин. и ти казва какъв е проблема.
- ultrawolf
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 17 авг 2006, 22:10
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4Mi 91/11 като дам газ и от ауспуха огън излиза :)
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблемите са ми ясни какви може да са значи:
или втулката е крива или износена или пружината се е замърсила от пороя в които карах ... не знам кое от трите е , ама ще те послушам и ще ида на майстор после съответно ще споделя какво е било положението със стартера ..по-точно бендикса понеже в него е проблема
или втулката е крива или износена или пружината се е замърсила от пороя в които карах ... не знам кое от трите е , ама ще те послушам и ще ида на майстор после съответно ще споделя какво е било положението със стартера ..по-точно бендикса понеже в него е проблема
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Доколкото разбирам от стратери, по описанието на проблема ти предполагам че не втулките са проблема. Ако бяха те нямаше да има съосие между ротора и статора и когато завъртиш се замисля въобще дали да завърти и запецва за малко. А твоят си завърта нормално.
Ама тъй или иначе си решил отивай на майстор той ще ти кажа най-добре . Като стигна дотам да не разбирам и аз тъй правя
Има и още нещо: ти казваш че си сменял бендикса преди месец а пак същият проблем е станъл - да не би някой майстор да те е излъгал със смяната?
Ама тъй или иначе си решил отивай на майстор той ще ти кажа най-добре . Като стигна дотам да не разбирам и аз тъй правя
Има и още нещо: ти казваш че си сменял бендикса преди месец а пак същият проблем е станъл - да не би някой майстор да те е излъгал със смяната?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта