Не иска да пали

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
desperado1
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 15 дек 2011, 01:58
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Не иска да пали

Мнение от desperado1 » 01 яну 2012, 18:27

Здравейте съфорумци , при мен се появи следния проблем с Форд Фиеста 1,3 моноинжекция 1995 година. Колата палеше перфектно, още при първото завъртане на ключа, но след зареждане на гориво на една бензиностанция при следващото изгасване на колата, тя повече не запали. Стартера въртеше, като луд, на енерция я пуснах да видя дали не е от контактния ключ, но уви не пали. Издърпах я при един познат майстор, но поради новогодишните празници не му остана много време да я погледне. Поиска ми да му намеря един комутатор от палеща кола, намерих му , но се оказа че не е от това. Той е проверил и бобината, заменил я с друга работеща, но пак не иска да пали. Та проблема бил в това, че не идвало ток към кабелите, не подават искра. Сега ми каза, че щял да вади компютъра и някакъв датчик. Аз от 5 години я карам тая пущина, едва сега разбрах че имала компютър. Въпроса ми е откъде може да е проблема.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Не иска да пали

Мнение от OgiDogi » 01 яну 2012, 19:51

desperado1 написа:Здравейте съфорумци , при мен се появи следния проблем с Форд Фиеста 1,3 моноинжекция 1995 година. Колата палеше перфектно, още при първото завъртане на ключа, но след зареждане на гориво на една бензиностанция при следващото изгасване на колата, тя повече не запали. Стартера въртеше, като луд, на енерция я пуснах да видя дали не е от контактния ключ, но уви не пали. Издърпах я при един познат майстор, но поради новогодишните празници не му остана много време да я погледне. Поиска ми да му намеря един комутатор от палеща кола, намерих му , но се оказа че не е от това. Той е проверил и бобината, заменил я с друга работеща, но пак не иска да пали. Та проблема бил в това, че не идвало ток към кабелите, не подават искра. Сега ми каза, че щял да вади компютъра и някакъв датчик. Аз от 5 години я карам тая пущина, едва сега разбрах че имала компютър. Въпроса ми е откъде може да е проблема.
Варианти много, от скапан датчик за положение на колянов вал, до пукната капачка на делкото или изгоряло съпротивление на палеца (ако от централният кабел има искра). А компютри си имат всички с "инжекция" в името - нали някой трябва да я управлява инжекцията по време на впръскване.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта