Страница 1 от 1

Проблем с куплонг ОБД2 ЕСКОРТ 98

Публикувано: 10 яну 2012, 21:04
от escort82
Здравейте! Имам проблем с свързването за диагностика с ЕСU-то, колата е Ескорт зетек 1.6 16В, като разгледах куплонга ОБД2 и нещо не ми съвпада с това което пише примерно тук http://pinoutsguide.com/CarElectronics/ ... nout.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;" , може и аз да не вниквам добре в материала, за това ви моля да ми кажете по снимката дали пиновете са както трябва или някой ми е изиграл кофти номер, все пак колата е втора ръка!
Благодаря предварително!
П,П. Нещо не стана с качването на снимката, така че ще ви напиша на кои позиции има пинове! 3,4,5,7,11,16. По други снимки, които съм гледал би трябвало да има пинове на 2 и 10 Възможно ли е да са преместени и ако си е така на какъв протокол съм?

Re: Проблем с куплонг ОБД2 ЕСКОРТ 98

Публикувано: 10 яну 2012, 23:04
от escort82
J1850 VPW - конектор трябва да има метални контакти в пин 2, 4, 5, и 16, но не и 10 .
ISO 9141-2/KWP2000 - конектор трябва да има метални контакти в пинове 4, 5, 7, 15 и 16.
J1850 PWM - конектор трябва да има метални контакти в пин 2, 4, 5, 10 и 16.
CAN - конектор трябва да има метални контакти в пинове 4, 5, 6, 14 и 16.
Трети и единадесети пин го няма в това описание.
Информацията е от тук http://translate.googleusercontent.com/ ... 5qEw#dates" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Проблем с куплонг ОБД2 ЕСКОРТ 98

Публикувано: 11 яну 2012, 07:29
от OgiDogi
escort82 написа:J1850 VPW - конектор трябва да има метални контакти в пин 2, 4, 5, и 16, но не и 10 .
ISO 9141-2/KWP2000 - конектор трябва да има метални контакти в пинове 4, 5, 7, 15 и 16.
J1850 PWM - конектор трябва да има метални контакти в пин 2, 4, 5, 10 и 16.
CAN - конектор трябва да има метални контакти в пинове 4, 5, 6, 14 и 16.
Трети и единадесети пин го няма в това описание.
Информацията е от тук http://translate.googleusercontent.com/ ... 5qEw#dates" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Сигурно го няма, защото не гледаш за правилният автомобил. Тук са описани (на английски) подробно.

3. Ford DCL(+) Argentina, Brazil (pre OBD-II) 1997-2000, USA, Europe, etc. Chrysler CCD Bus(+)
11. Ford DCL(-) Argentina, Brazil (pre OBD-II) 1997-2000, USA, Europe, etc. Chrysler CCD Bus(-)

DLC = Data Link Connector

Re: Проблем с куплонг ОБД2 ЕСКОРТ 98

Публикувано: 11 яну 2012, 19:44
от escort82
Значи излзиа,че е пре-обд. "If your vehicle has this style connector, but doesn't have these pins populated, you probably have a pre-OBDII vehicle. To add some confusion, even having the connector with the contacts shown above is not a guarantee of OBD II compliance. This style connector has been seen on some pre-1996 vehicles which were not OBD II compliant." което не звучи добре! Принципно би трябвало моята кола да е PWM протокол. При това положение, остава ли този протокол или се използва друг, и дали елм-а го подържа? И евентуално едно побългаряване с преместване на пиновете на 2-и и 10-и би свършило работа. :lol: