Антирадар и алармата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
ganador
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
Местоположение: Montana
Контакти:
Status: Извън линия

Антирадар и алармата

Мнение от ganador » 16 яну 2012, 11:28

Здравейте колеги,
до вчера си карах с един руски радар-детектор, който си пищеше само на трафик-радарите.
Захраних го от плафона, там намерих най-близо 12v и си бе постоянно включен. Подариха ми друг детектор, някакъв FB-3500 и го захраних от същото място. След половин-един час алармата започва да пищи. Горе-долу, след такова време СТМ-а изключва разни напрежения и явно се сбърква и алармата. Но пък със стария не сработваше алармата? Та, някой има ли идея
или подобен проблем?
Нашата чаша на търпение - най-пълната чаша в света!
Изображение

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Антирадар и алармата

Мнение от momo76 » 17 яну 2012, 10:09

Или има голяма консумация или се самоизключва и токови датчик на алармата я задейства. Най правилното решение е пускане на ново захранване само при контакт. Кабела лесно се прокарва покрай прозореца и колонката без да се демонтира нищо.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Антирадар и алармата

Мнение от nikolovvd » 17 яну 2012, 11:25

Никога не захранвайте устройства от мрежата на автомобила, която е непрекъснато под напрежение, че после ще ви обявяват в статистиката на изгорелите автомобили! Осветлението в купето е едно от нещата, които винаги са под напрежение.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта