Страница 1 от 1

Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 16 яну 2012, 12:36
от чарли74
http://youtu.be/26DbdS0MD84" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Някой може ли да каже каква е тази играчка и дали действително става за печката и къде се свързва за да работи.Интересува ме най-вече за моментен и среден разход.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 16 яну 2012, 15:00
от ЯЛТА
чарли74 написа:за печката , Интересува ме най-вече за моментен и среден разход.
На Мондео МК-2- 1.8 тд., тези данни които те интересуват не работят, защото взимат информация от инжекциона при бензиновите мотори, какъвто твоят не е.
Има теми потърси ги с търсачката,- "трип компютър" или "борд-компютър" при Фокуса.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 17 яну 2012, 14:24
от чарли74
прегледай видеото,че бях забравил да го отбележа.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 18 яну 2012, 07:45
от чарли74
Никой ли не е виждал това?

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 18 яну 2012, 09:47
от nikolovvd
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 10&t=17797" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 19 яну 2012, 09:33
от чарли74
http://youtu.be/26DbdS0MD84" onclick="window.open(this.href);return false;аз съм чел тази тема.Даже бях намерил трип комп. фабричен,но ми показваше само средна скорост.Зная, че компа взима сигнал от инжекторите при бензинови двигатели,защото са електронни,но при дизела са механични.За това ми е интересно как е направено това нещо и какви пари и от къде може да се купи.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 19 яну 2012, 11:23
от men1977
колега това видео по никакъв начин не показва ,че става въпрос за дизелово мондео мк2,по 2 причини.Първо качеството е много лошо и почти нищо не се вижда и другото е,че освен заглавието на клипа по никакъв друг начин не е доказано,че става въпрос за мондео мк2,а иначе може и да има някакво устройство,което да отчита и при по старите печки,но поне на мен до сега не ми е известно и не съм срещал подобно.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 19 яну 2012, 14:41
от ЯЛТА
Моето Мондео,-/от профила/ дойде от Италия- Перуджа оригинално с ТРИП, но както ти казах, желаните от теб стойности не ги показва. А собственика каза че е фабрично монтиран.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 19 яну 2012, 20:07
от чарли74
За дизелов мотор е защото има цяла тема в полския форум.Под видеото има и линк към темата.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 20 яну 2012, 00:32
от BladeMan
Има и по нови турбодизелови мотори на мондео мк2 ... например 16к което може по някъф начин да деиства трипа как тряаа.. но на архаичния (но здрав) 1.8 8к немоеш му докараш на трипа тия работи освен ако не правиш докорантура на тая тема!!!

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 20 яну 2012, 07:22
от чарли74
Аз доколкото знам ,няма мотор 1.8тд за мк2 с 16клапана,но дории да бъркам,мисля че не клапаните ,а сигналите на инжекторите са определящи за стойностите за разхода на гориво.Мисля че в темата става въпрос на събиране на данни от дебитомера,потенциометъра,датчика за скоростта и може би още нещо и осредняване на стойностите им и изчисляване на моментен и среден разход.Не знам с точност ,но ще прочета темата и на български.

Re: Това дали е същото за което си мисля трип комп.

Публикувано: 20 яну 2012, 07:32
от чарли74
А ето и част от темата/Ами време се приближава към края на фаза прототип, същото за дизелови Tripa (тези, които не знаят какво е това аз ви каня на тема: http://www.mondeoklubpolska.pl/modul...=458459" onclick="window.open(this.href);return false; # 458459
) Е, тази тема е кратко резюме на това, което е постигнато, оценка на разходите и списък на доброволци в същото време. (За модераторите: може да даде към предишната тема и да го обесят, вместо да виси).
Както знаете, той работи с MKI и MKII дизел за тях, защото фабрика не отделя такова устройство. MKI с първите 2 години на производството изисква датчик за скорост все още се правят бензинови модели, в които всеки ще има zaopatrzeć себе си.
Следваща какво прави това:
Така че услугата меню е изолиран три категории параметри: параметри параметри временни, пътуване и работа на двигателя. Превключва между трите ключа.
Моментна параметри, които ни показва на устройството:
-Моментално разход на гориво
-Speed
-Колко гориво остава в резервоара (поради естеството на датчика за ниво на горивото, където измерванията са с точност до 15 литра и под тази стойност, измерването не е сигурно)
- Температурата вътре и отвън (като опция при закупуването на сензори dodatkowcyh
Параметри на пътуване:
-Среден разход на гориво
-Средна скорост
Обхват на това, което успяват да преодолеят настоящите разхода на гориво средно, и че имаме в резервоара
- Задаване на разстояние, което трябва да преодолее, и устройството отброява разстоянието ние
- Опция, която ни показва колко време ще ни отнеме да се преодолее разстоянието предварително зададени по текущата средна скорост.
Спецификации Двигател:
-Скоростта на двигателя
Двигател температура
-Степента на ускорение педал
- Сумата на текущия поток на въздуха
- Повишеното налягане (изисква допълнителен сензор)
В допълнение, устройството има следните характеристики:
Напомняне за изключване на осветлението конфигурирани като опция. Макар и да не включите осветлението на екрана ще мига думите на светлината! и устройството ще се покаже няма други указания.
Друга особеност е възможността за съхранение на конфигурационни данни за пътуване, или дали можем да настроите средна скорост, среден разход на гориво и разстоянието за пътуване трябва да се изчислява наново всеки път, когато запалването е включено, дали да разчита нон-стоп, ако такива са да бъдат валидни само за минута, 30 секунди след запалване, или на първия недвижимо и по-късно броят отново. Това е обща характеристика на устройството. Тя може да бъде оборудван с LCD или VFD (ужасно скъпи, но хладно) с всякакви размери, 16 знака с 2 линии. Зрителното поле на стандартните LCD дисплей е с размери от 64.5 mmx13, 8мм, положително дисплей (светва осветлението не и писма, може да не е толкова драматично, колкото на отрицателен блясък дисплей със същите букви, но през деня са по-видими), с жълто-зелен подсветка.
И може би най-важното е пари:
Цена за "гол" устройство за поръчка на количества до 10 души е около 290 PLN.
За количества от заразяване с повече от 10 души е 270 PLN.
Цена сензори, вътрешна и външна температура е 25 PLN.
Цената е тласък въпрос сензор за налягане все още не е напълно определена, но може да бъде в диапазона 100-130 миризма PLN.
Цени за показване промяна (размер, вид, цвят, осветление), ще бъдат разглеждани поотделно. Имам само три различни доставчици и всеки има различен тип, като например тези с червено осветление (положителни и отрицателни), получавам различна компания от стандартните и други от по-голям размер от тези писма. Масовото производство за MKI и MKII модели за 98 години, може действително започне в близост до новата година. MKII след 98 години ще трябва да почакат около един месец по-дълго в серията.
ВНИМАНИЕ !!!!!!! Това не е вече тема мнения за функции и др .. същото пътуване Тъй като това е предишна длъжност, която е почти 2 години. (За съжаление за тон, но най-накрая бях мобилизиран) Устройството е основно завършени и време, за да реализирате своите идеи вече Minol. Тази тема е само за реално желание да се включат в тези условия, а не за да ми напишете какво имате идеи за това.