Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
Здравейте всички!!!
Отново проблем на стария Форд Ескорт 1,4i 1991 и този път спря да работи бензиновата помпа. До къто търсех предишния проблем - липсата на габарити свалях релетата за оглед от вътре и се оказа че доста от тях са със подути кондензатори които смених. Но след монтажа им се появи и проблема с бензиновата помпа - не се чува работата и при включване на контакт. Бушоните съм ги проверил всичките и са здрави, за по сигурно сложих и изправно бушонно табло, инерционния прекъсвач също е проверен и работи. А на конектора който е на резервоара под седалките имам напрежение само на един пин.
Вероятно има реле за горивната помпа но така и неможах да разбера кое е. В червената книга която се продава на българския пазар май са объркани релетата.
Та ако някой се е сблъсквал с тоя проблем или има описание на релетата при този модел - ще съм много благодарен да сподели опита си.
Забравих да спомена че колата има и газова уредба ако е от значение - има едно реле което е свързано с ключа газ/ бензин и кабели от моноинжекцията - то дали оказва влиание също
Благодаря предварително на отзовалите се
Отново проблем на стария Форд Ескорт 1,4i 1991 и този път спря да работи бензиновата помпа. До къто търсех предишния проблем - липсата на габарити свалях релетата за оглед от вътре и се оказа че доста от тях са със подути кондензатори които смених. Но след монтажа им се появи и проблема с бензиновата помпа - не се чува работата и при включване на контакт. Бушоните съм ги проверил всичките и са здрави, за по сигурно сложих и изправно бушонно табло, инерционния прекъсвач също е проверен и работи. А на конектора който е на резервоара под седалките имам напрежение само на един пин.
Вероятно има реле за горивната помпа но така и неможах да разбера кое е. В червената книга която се продава на българския пазар май са объркани релетата.
Та ако някой се е сблъсквал с тоя проблем или има описание на релетата при този модел - ще съм много благодарен да сподели опита си.
Забравих да спомена че колата има и газова уредба ако е от значение - има едно реле което е свързано с ключа газ/ бензин и кабели от моноинжекцията - то дали оказва влиание също
Благодаря предварително на отзовалите се

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
Първо провери дали има ток в ключа за превключване Газ/Бензин. Работи ли на Газ? На таблото има реле за бензиновата помпа, в момента не се сещам за цвета му, но е усилено (двата му крака са по-широки от нормалното) ориентирай се по това. Според мене си разкачил превключвателя Газ/Бензин.
Габаритите изчезват заради ключа, няма реле което да ги управлява, дискутирано е във форума (последно вчера).
Габаритите изчезват заради ключа, няма реле което да ги управлява, дискутирано е във форума (последно вчера).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
Здравейте
Значи колата на газ си работи и ключа газ/бензин също работи но като обърна на бензин не се чува реле - незнам на бушонното табло ли трябва да е или това което е свързано с ключа газ бензин. На бушонното табло има едно черно усилено реле - може то да е, ще огледам и ключа как е вързан.
А да попитам на буксата която влиза в резервоара - на която има 4 кабела - захранване на помпата и датчик за гориво - на кой от тях трябва да имам напрежение.
Значи колата на газ си работи и ключа газ/бензин също работи но като обърна на бензин не се чува реле - незнам на бушонното табло ли трябва да е или това което е свързано с ключа газ бензин. На бушонното табло има едно черно усилено реле - може то да е, ще огледам и ключа как е вързан.
А да попитам на буксата която влиза в резервоара - на която има 4 кабела - захранване на помпата и датчик за гориво - на кой от тях трябва да имам напрежение.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
Двата по дебели са за помпата.Мери на тях.Но по добре извади буксата и свържи с кабелчета крушка от фар подай на контакт да видиш дали ще светне за кратко.Случва се ако мериш с уред да те заблуди.При слаба връзка било маса или плюс уреда отчита нормално напрежение тъй като на него не му е нужен ток .Докато крушката от фара няма да те заблуди тя тегли около 5 ампера и светне ли значи всички връзки са наред .По тънките са за нивомера.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
аз мерих с пробна лампа - и напрежение дава на един от тънките калбели, вероятно е за датчика но пък ми направи впечатление че инерционния прекъсвач е свързан пак с такива тънки кабели. Той последователно ли е вързан на +са към резервоара по принцип. И още един въпрос - може ли релето което е свързано с ключа газ/бензин то да не включва помпата? Пишейки въпроса си мисля че тя помпата независимо от положението на ключа се включваше така че едва ли има връзка релето - но все пак да питам. Благодаря предварително за помощта!!!
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 24 яну 2012, 13:58
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDDI Комби 90кс
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
Оправих проблема!
Оказа се че съм разменил реле 9 и 12 - след обстойно разглеждане на схемата видях че реле 9 е за помпата аз съм го сложил на 12
Поне от ровене разгадах подробно ел инсталацията на форда.
Благодаря за помощта!!!
Оказа се че съм разменил реле 9 и 12 - след обстойно разглеждане на схемата видях че реле 9 е за помпата аз съм го сложил на 12

Поне от ровене разгадах подробно ел инсталацията на форда.
Благодаря за помощта!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,4 - проблем с бензиноватата помпа
То е така, човек като си направи нещо сам, никой не може да му направи по-гадно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта