Проблем с работата при студен мотор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Проблем с работата при студен мотор

Мнение от npace » 01 юли 2012, 13:10

Колеги, от 3 месеца се придвижваме с колегите с Ескорт 1.6 16V Zetec (L1K) но с всеки изминал ден дори и сега когато е топло сутрин като запаля, пали от първия път като от магазина.Вдига оборотите до 1500, бавно ги сваля и така почти до загасване.Започва да тресе, не реагира на подаване на газ, когато сам си реши пак ги вдига до 1500 и процедурата се повтаря докато не премине на газ.На газ няма никакви проблеми.За пояснение колата е с ГИ на 10000 км.Интересен факт докато премине на газ подам и все още е студена и на бензин като подам газ - гърми но слабо и не иска да се форсира.Свещи ще сменя в понеделник но ми се струва че проблема няма да е там.Все пак свещите на този мотор не са от най-евтините.Давайте предложения какво да сменям?

men1977
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата при студен мотор

Мнение от men1977 » 01 юли 2012, 15:01

Здр. колега,така както описваш проблема може да са няколко виновниците за тази неравномерна и лоша работа на мотора.Със свещите не бързай ако на газ върви добре без да прекъсва и придърпва явно няма да е от тях. По вероятни причини са някой датчици и по-точно датчика за температура,който подава инфо на компа за това дали е топъл или студен двигателя,датчика се намира на термостатното тяло отгоре провери го.друг датчик е маф сензора провери и него и го зачисти има тук теми във форума как става :wink:.Не си описъл как е колата при загрят двигател на бензин,но ако е добре с обороти и не гасне значи 99% проблема ти е в един от тези два датчика дето ти споменах и най-вероятно е този на термостата дето е,защото ако лъже еку-то и му подава грешни данни компа ще подава неправилно гориво и от там идват проблемите с бедна или богата смес.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта