Датчик за бензина

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
pelinkov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 02 авг 2006, 13:05
Модел на автомобила: FOCUS 2005 TDCI, 1800кубика, 100к.с.
Местоположение: Враца
Контакти:
Status: Извън линия

Датчик за бензина

Мнение от pelinkov » 15 сеп 2006, 23:31

Колеги един въпрос не много фатален но важен! Когато колата не работи (не съм дал на контакт) уреда за количество на бензина почва да показва повече когато дам на контакт стрелката показва по малко бензин което всъшност е нормалното количество. Ако съм сипал бензин до първата черта (малко над червения сектор) след изгасване на колата и след известно време стреката се дига до втората черта, ако дам на контакт и изчакам тя (стрелката) се връща в нормално положение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Датчик за бензина

Мнение от paci » 15 сеп 2006, 23:35

Абе викат кат нагнетяла помпата, обаче при мен не виждам такава фрапираща разлика.
И като угасиш и връща бензина обратно в резервоара.
Обаче има едни други покрай тази стрелка дет ми лазат по нервите :twisted:
:wink:

agril
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 13 сеп 2006, 17:34
Модел на автомобила: Mondeo 1.8i 16V 115hp 1994
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Датчик за бензина

Мнение от agril » 25 окт 2006, 15:23

pelinkov написа:Колеги един въпрос не много фатален но важен! Когато колата не работи (не съм дал на контакт) уреда за количество на бензина почва да показва повече когато дам на контакт стрелката показва по малко бензин което всъшност е нормалното количество. Ако съм сипал бензин до първата черта (малко над червения сектор) след изгасване на колата и след известно време стреката се дига до втората черта, ако дам на контакт и изчакам тя (стрелката) се връща в нормално положение
А БАШ!!!!!Чак сега видях темата. Абсолютно същата история. И разликата си е доста фрапираща при мен.
Та незнам като не е на контакт това количество бензин наистина ли съществува и после се всмуква от помпата или просто датчика не работи добре без електричество.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 окт 2006, 15:34

Когато изключиш контакта уреда не работи(не мери нивото на бензина) просто механиката на уреда е такава че стрелката остава там където е била преди изключването. При мен пада малко надолу при тебе явно пружината е по-твърда и повдига стрелката при изключване. Реалните показания са когато е на контакт.

pelinkov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 02 авг 2006, 13:05
Модел на автомобила: FOCUS 2005 TDCI, 1800кубика, 100к.с.
Местоположение: Враца
Контакти:
Status: Извън линия

:)

Мнение от pelinkov » 29 окт 2006, 16:11

Абсолютно съм сигурен че като дам на контакт ми е реалното ниво на бензина така, че горното мнебие май е вярно

Потребителски аватар
Митака-Пловдив
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

подобно

Мнение от Митака-Пловдив » 29 окт 2006, 22:10

При мен е идентично,само че когато колата е оставена на габарити и ключът е изваден за по дълго време стрелката ми отива на максимума.При подаване на контакт се нормализира и утива на мястото си.Според мен проблема е някъде от масата на датчика има някъква отечка.При Фиестата ми имах същия проблем,но при почистването на резервоара една есен,след качването се оправи,тогава се сетих че буксите бяха много окислени и ги зачистих,можеби това беше проблема?!И да задам едни въпрос,не ми се пуска нова тема,имам проблем с лампата за гориво,рядко съм я оставял да стигне до червеното.Но почти никога не ми святка лапмата,много рядко и то при изкачване на големи наклони,тогава проработва за малко.Но при гасенето на двигателя и следващото палене вече не свети.Някой има ли представа къкво да направя да се оправи?!
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.

agril
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 13 сеп 2006, 17:34
Модел на автомобила: Mondeo 1.8i 16V 115hp 1994
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от agril » 30 окт 2006, 23:14

Сега като се загледах по-внимателно установих следното: значи като не е на контакт показва повече, като запаля стрелката спада и като поработи малко колата пак се покачва, но този път съвсем малко. И другото, което ми стана интересно оставям колата и стрелаката е точно над червеното. На другия ден тръгвам и се вглеждам, че вече доста е в червеното почти към Е. Сипвам 12л и после стрелката за постоянно си показва над 15л(може би 18 - не може да се прцени точно).

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 31 окт 2006, 00:11

Нормално зимата ефекта се наблюдава по-силно от лятото. Дължи се на топлинното разширение на бензина. Когато я оставяш бензина в резорвара е разширен защото е затоплен при циркулацията си във системата. На сутринта бензина е истинал и съответно свит. Затова като запалиш нивомера показва по-ниско ниво а след като поработи се вдига(наистина се променя нивото) Навремето шофьорите на цистерни в петрол правеха сладния трик: пълни цистерната в7,30, точи няколко туби, оставя цистерната на слънце и отива да пие кафе, след това кара бензина на бензиностанцията и цистерната пак е пълна до горе.

Потребителски аватар
escort82
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от escort82 » 01 ное 2006, 22:43

хаха щастливец моята стрелка отчита бензин, само когато резервоара е пълен! Малко като се изпразни и стрелката пада доло, сякъш няма никакъв бензин.

mtel11
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
Модел на автомобила: MOndeo 2.0
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от mtel11 » 01 ное 2006, 23:44

И аз имам същия проблем.Когато е загасена показва нереално повече.Няма зима няма лято и аз незнам защо е така ама кво да се прави.А и като напална половината резевоар показва че е пълен до горе.


Изображение
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!

Потребителски аватар
Митака-Пловдив
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Митака-Пловдив » 02 ное 2006, 21:38

HACKO написа:Нормално зимата ефекта се наблюдава по-силно от лятото. Дължи се на топлинното разширение на бензина. Когато я оставяш бензина в резорвара е разширен защото е затоплен при циркулацията си във системата. На сутринта бензина е истинал и съответно свит. Затова като запалиш нивомера показва по-ниско ниво а след като поработи се вдига(наистина се променя нивото)
Епа ти представяш ли си в нашите резервоари,количеството на горивото (което при мене е не повече от 1/2)да направи такова разширение че да покаже 4/4 :shock: ?!?!Ако карахме с резервоари от порядъка на 20-22 хиляди литра щях да бъда съгласен.Всичко идва от замасяването на датчика.Махни си акомулатора и ще видиш за какво говоря.
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.

Костадин
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 дек 2007, 22:38
Модел на автомобила: Ford Escort 16V i Explorer (Zetec, 90 PS) 1995
Status: Извън линия

Мнение от Костадин » 23 дек 2007, 19:06

Във вашите случаи се казва:
"Когато удавник се дави, за да го спасите - хвърлете му пояс."
Другият подход е психологически и е свързан с качеството.
:lol:
GT90 koit ne е karal...znachi nishto ne znae za Aston Martin... :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта