МНОГО СПЕШНО: Свещи на 1.8 TD

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

МНОГО СПЕШНО: Свещи на 1.8 TD

Мнение от shaby » 19 сеп 2006, 11:50

Донесоха ми подгряващи свещи на Champion на които пише 11.5 V, а на старите ми пише 10 V. Все пак ги смених защото една от страрите се беше разпаднала и сега няма палене... Може ли причината да е в различния волтаж??? Моля ви помагайте че ми трябва колата...

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 21 сеп 2006, 12:53

Според мен това е минималното напрежение на което работят добре............ не би трябвало да имаш никакав проблем при читав акумолатор и стига свещите да са са този мотор........

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 21 сеп 2006, 13:00

Да ама щом си сложил различни от оригиналните по характеристика е твърде възможно компютъра на колата просто да не иска да пали. Защото някои от елементите във веригата не му харесват. Пробвай със такива, каквито са за твоята кола и ще разбереш.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 21 сеп 2006, 16:53

Чак толкова умен Ескорт пък даже и 96 не ми се вярва.Провери дали отива напрежение към свещите, за колко секунди и накрая ги извади и провери дали изобщо загряват (нищо че са нови все пак проблема възниква след смяната).

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 21 сеп 2006, 20:38

то и без свещи ако въртиш 10на секунди пак трябва да запали !

така че проблема ти е другаде !

свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек.

ако въобще не ще да пали - виж дали идва захранване до прекъсвача на нафтата :idea:

PS. това с "компютъра дето смятал ..." - явно колегите се шегуват :D

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 22 сеп 2006, 12:05

при еднакво със старите свещи съпротивление и дължина на свеща ниама начин да не запали............. провери наистина дали ги захранваш и с колко волта............. когато въртиш много пъти и акумолатора пада....... може и да не им достига напрежението....... дай контакт за да започнат да подгряват и тогава мери колко волта има на тях при натоварване.... на празно и акумолатора може да показва нормални стойности но при товар да кляка.........

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 22 сеп 2006, 20:25

малко офф ама този модел тд има ли компютър ?

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 12 окт 2006, 13:14

Ееееех, оказа се че филма не е Шведски, ами Съветски... Проблема бил в проклетия Лукас :evil: позадавил се е.

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re:

Мнение от dreidrei » 05 окт 2008, 15:57

Mondeo18TDI96 написа:...свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек....
Ползвам тази стара тема, за да не отварям нова за "същото" нещо. Имам чувството, че при мен релето изключва много рано - след като дам на контакт след 3-4 сек. се чува едно цък-цък (което си мисля, че е въпросното изключване на релето) и след още около 1 сек. изключва и лампичката (след това няма нови цъкания...). Достатъчно съм "начинаещ" та как да проверя точно кога изключва релето (да премеря колко сек. има напрежение м/у захранващия кабел на свещите и масата правилно ли е, или...) и ако релето наистина изключва рано - подлежи ли на ремонт (настройка) или... Факт е обаче, че ако погрея 3-4 пъти един след друг пали от четвърт оборот.... Дайте съвет, плз.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Re:

Мнение от aaleks » 08 окт 2008, 16:58

dreidrei написа:.................................
Като вземат да ми изгарят свещи, по-бързо ми изключва релето. Колкото повече толкова по-бързо. Поне при мен бе така. Втора употреба по 5 лв/бр. , отидох с акомулатор 12V 7 Ah и пробвам, за 3-5 секунди светва предния край. Но носи една стара за мостра.
Успех.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта