МНОГО СПЕШНО: Свещи на 1.8 TD
- shaby
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 31 май 2006, 11:36
- Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
МНОГО СПЕШНО: Свещи на 1.8 TD
Донесоха ми подгряващи свещи на Champion на които пише 11.5 V, а на старите ми пише 10 V. Все пак ги смених защото една от страрите се беше разпаднала и сега няма палене... Може ли причината да е в различния волтаж??? Моля ви помагайте че ми трябва колата...
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
то и без свещи ако въртиш 10на секунди пак трябва да запали !
така че проблема ти е другаде !
свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек.
ако въобще не ще да пали - виж дали идва захранване до прекъсвача на нафтата
PS. това с "компютъра дето смятал ..." - явно колегите се шегуват
така че проблема ти е другаде !
свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек.
ако въобще не ще да пали - виж дали идва захранване до прекъсвача на нафтата
PS. това с "компютъра дето смятал ..." - явно колегите се шегуват
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
при еднакво със старите свещи съпротивление и дължина на свеща ниама начин да не запали............. провери наистина дали ги захранваш и с колко волта............. когато въртиш много пъти и акумолатора пада....... може и да не им достига напрежението....... дай контакт за да започнат да подгряват и тогава мери колко волта има на тях при натоварване.... на празно и акумолатора може да показва нормални стойности но при товар да кляка.........
-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re:
Ползвам тази стара тема, за да не отварям нова за "същото" нещо. Имам чувството, че при мен релето изключва много рано - след като дам на контакт след 3-4 сек. се чува едно цък-цък (което си мисля, че е въпросното изключване на релето) и след още около 1 сек. изключва и лампичката (след това няма нови цъкания...). Достатъчно съм "начинаещ" та как да проверя точно кога изключва релето (да премеря колко сек. има напрежение м/у захранващия кабел на свещите и масата правилно ли е, или...) и ако релето наистина изключва рано - подлежи ли на ремонт (настройка) или... Факт е обаче, че ако погрея 3-4 пъти един след друг пали от четвърт оборот.... Дайте съвет, плз.Mondeo18TDI96 написа:...свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек....
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Re:
Като вземат да ми изгарят свещи, по-бързо ми изключва релето. Колкото повече толкова по-бързо. Поне при мен бе така. Втора употреба по 5 лв/бр. , отидох с акомулатор 12V 7 Ah и пробвам, за 3-5 секунди светва предния край. Но носи една стара за мостра.dreidrei написа:.................................
Успех.
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта