Страница 1 от 1

МНОГО СПЕШНО: Свещи на 1.8 TD

Публикувано: 19 сеп 2006, 11:50
от shaby
Донесоха ми подгряващи свещи на Champion на които пише 11.5 V, а на старите ми пише 10 V. Все пак ги смених защото една от страрите се беше разпаднала и сега няма палене... Може ли причината да е в различния волтаж??? Моля ви помагайте че ми трябва колата...

Публикувано: 21 сеп 2006, 12:53
от Jinxy
Според мен това е минималното напрежение на което работят добре............ не би трябвало да имаш никакав проблем при читав акумолатор и стига свещите да са са този мотор........

Публикувано: 21 сеп 2006, 13:00
от orlinm
Да ама щом си сложил различни от оригиналните по характеристика е твърде възможно компютъра на колата просто да не иска да пали. Защото някои от елементите във веригата не му харесват. Пробвай със такива, каквито са за твоята кола и ще разбереш.

Публикувано: 21 сеп 2006, 16:53
от HACKO
Чак толкова умен Ескорт пък даже и 96 не ми се вярва.Провери дали отива напрежение към свещите, за колко секунди и накрая ги извади и провери дали изобщо загряват (нищо че са нови все пак проблема възниква след смяната).

Публикувано: 21 сеп 2006, 20:38
от Mondeo18TDI96
то и без свещи ако въртиш 10на секунди пак трябва да запали !

така че проблема ти е другаде !

свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек.

ако въобще не ще да пали - виж дали идва захранване до прекъсвача на нафтата :idea:

PS. това с "компютъра дето смятал ..." - явно колегите се шегуват :D

Публикувано: 22 сеп 2006, 12:05
от Jinxy
при еднакво със старите свещи съпротивление и дължина на свеща ниама начин да не запали............. провери наистина дали ги захранваш и с колко волта............. когато въртиш много пъти и акумолатора пада....... може и да не им достига напрежението....... дай контакт за да започнат да подгряват и тогава мери колко волта има на тях при натоварване.... на празно и акумолатора може да показва нормални стойности но при товар да кляка.........

Публикувано: 22 сеп 2006, 20:25
от voodoo58
малко офф ама този модел тд има ли компютър ?

Публикувано: 12 окт 2006, 13:14
от shaby
Ееееех, оказа се че филма не е Шведски, ами Съветски... Проблема бил в проклетия Лукас :evil: позадавил се е.

Re:

Публикувано: 05 окт 2008, 15:57
от dreidrei
Mondeo18TDI96 написа:...свещите се захранват през реле (което се чува като изключва след 15-20 сек) ,така че след като дадеш на контакт - за това време трябва да имат напрежение (11-12V според акум.) ... лампите за подгряването угасват обикновенно за 5-6 сек....
Ползвам тази стара тема, за да не отварям нова за "същото" нещо. Имам чувството, че при мен релето изключва много рано - след като дам на контакт след 3-4 сек. се чува едно цък-цък (което си мисля, че е въпросното изключване на релето) и след още около 1 сек. изключва и лампичката (след това няма нови цъкания...). Достатъчно съм "начинаещ" та как да проверя точно кога изключва релето (да премеря колко сек. има напрежение м/у захранващия кабел на свещите и масата правилно ли е, или...) и ако релето наистина изключва рано - подлежи ли на ремонт (настройка) или... Факт е обаче, че ако погрея 3-4 пъти един след друг пали от четвърт оборот.... Дайте съвет, плз.

Re: Re:

Публикувано: 08 окт 2008, 16:58
от aaleks
dreidrei написа:.................................
Като вземат да ми изгарят свещи, по-бързо ми изключва релето. Колкото повече толкова по-бързо. Поне при мен бе така. Втора употреба по 5 лв/бр. , отидох с акомулатор 12V 7 Ah и пробвам, за 3-5 секунди светва предния край. Но носи една стара за мостра.
Успех.