Нестабилни ниски обороти и гаснене...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
mark
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 24 сеп 2006, 23:36
Модел на автомобила: Мондео 1,8 16 V, DOHC, '93
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Нестабилни ниски обороти и гаснене...

Мнение от mark » 24 сеп 2006, 23:42

Здравейте,
Поствам въпроса си, понеже не намерих тази тема....
Та така, след като направих основен ремонт на колата, и ми я върнаха, започна да гасне на ниски обороти, когато стопли двигателя...Абе, изобщо нестабилни ниски обороти...Подскачащи..
Освен това, държи доста високи обороти, когато е студена - около 2000. От време на време се стабилизира и оправя...но най-често гасне почти на всеки светофар.
Идея си нямам защо е така...Знам само, че трябва да сменям ел. инсталация, щото на дюзите кабелите са пооголени и на други места също има изпечена и паднала кабелна изолация. Но не знам на какво се дължи това гаснене...остава и стартера ми пак да се прецака и...бутай..
Очаквам съвети...
Благодаря

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 сеп 2006, 23:48

Колко навъртя след ремонта?

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 24 сеп 2006, 23:55

А дали си е обучил компа че четох тука че това са симптомите горе долу някъде скоро четох как става ама къде ли :wink:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 сеп 2006, 00:08

Ако е под 3000км след ремонта е недопустимо да развива обороти над 3500-4000/мин така че трябва да се надява да се обучи сам.
При пробег до 1000км ако сегментите са с по-малък ключ може да се получи леко затягане когато загрее и оттам да идва неравномерната работа и затягнето. Би следвало след разработката да се нормализира.
МНОГО ВАЖНО Е В ТАКИВА СИТУАЦИИ ДВИГАТЕЛЯ ДА НЕ СЕ ФОРСИРА И ДА НЕ СЕ ПРЕТОВАРВА.

mark
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 24 сеп 2006, 23:36
Модел на автомобила: Мондео 1,8 16 V, DOHC, '93
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от mark » 25 сеп 2006, 19:52

Благодаря ви за отговорите...
мисля, че сега е около 3000 км. Но все пак...колко време продължава това настройване на компютъра...верно, че напоследък започна по-малко да гасне...но все пак не пропуска...
не я натоварвам повече от 3500 оборота, и то само за кратко...Карам си я спокойно..
Благодаря още веднъж...

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 25 сеп 2006, 21:38

Колега и аз съм със същия проблем с тази разлика, че не съм правил основен ремонт.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6015" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Overclock на 26 сеп 2006, 09:24, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 26 сеп 2006, 00:51

Все пак и една диагностика на стенд няма да навреди, може да има нередовни кабели, свещи или някой датчик да дава грешна информация.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 26 сеп 2006, 09:21

По-вероятно според мен да не са закачили някой датчик след ремонта.Я провери отдолу на въздушния филтър/въздухопровода/ дали е щрактната клемата,а най важнато виж на МАФа дали е надянът щекера и не е зле да го почистиш МАФА... :wink: Ако не помогне извади де що има щекери и ги напръскай с контактен спрей,после ги нахакай пак.Симптомите са на неправилно отчитане на масата на постъпващия въздух или неправилна работа на датчика за температурата,ахъ.... :roll: :lol:
Изображение

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 26 сеп 2006, 10:22

щом имаш оголени кабели вероятността проблема да идва ит тях е голяма. друга възможна причина е клапана за празния ход - може да е за почистване, за смяна или просто да не е закачен след ремонта, както казаха колегите

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта