проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 20 ное 2012, 13:37
- Модел на автомобила: ESKORT
- Status: Извън линия
проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
Здравейте колеги имам проблем с форд ескорТ 1.6 16V 90 коня 1996година , ПРЕДИ НЯКОЛКО ДНИ ЗАГУБИХ КЛЮЧОВЕТЕ С ДИСТАНЦИОННОТО Според мен колата имаше допълнително поставена аларма . Направихме нов ключ обикновен като тук е и момента да кажа ,че стария ключ също беше обикновен без чип ( имобилайзер ). Премахнахме алармата която блокирваще запалването преди , но колата не иска да пали по никакъв начин . СТАРТЕР БЕНЗИНОВА ПОМПА ИЗОБЩО НЕ РАБОТЯТ . Някой ако е имал подобен проблем моля да ми помогне с съвети . Благодаря предварително
Последна промяна от paci на 21 ное 2012, 16:55, променено общо 2 пъти.
Причина: ЕскорТ
Причина: ЕскорТ
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорд 1.6 16V 1996г
Ескорт 96, има имобилайзер.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 20 ное 2012, 13:37
- Модел на автомобила: ESKORT
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорд 1.6 16V 1996г
Само така НАСКО . Знам че има имобилайзер даже я гледах по рамата в мото пфое но никога не ми е светила лампата под часовника и веднага запалваше като е спряна алармата . И все пак за ключа съм 100 % сигурен че нямаше чип стария ключ освен чипа да е бил в дистанционното . Въпроса ми е по какъв начин да го отстраня тоя имобилайзер и каде се намира ? ГРЕШКАТА Е ОПРАВЕНА ВМЕСТО ЧИП В КЛЮЧА СЪМ НАПИСАЛ ИМОБИЛАЙЗЕР
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорд 1.6 16V 1996г
Пак казвам, защото явно не си ме разбрал, Ескорта след 96 има ма имобилайзер, съответно има чип в ключа, колкото и невероятно да ти изглежда.
За изключване, търси помощта на ключар или алармаджия.
За изключване, търси помощта на ключар или алармаджия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 20 ное 2012, 13:37
- Модел на автомобила: ESKORT
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорд 1.6 16V 1996г
Може и аз да не съм се изразил правилно , но като казвам че ключа нямаше чип значи няма не съм малоумен и това означава че оригиналния имобилайзер е отстранен от предния собственик. КОЛАТА БЕШЕ И ПРИ АЛАРМАЖИЯ И В МОТО ПФОЕ . Едните казват че алармата я няма вече а от мото пфое без да закачат колатя за диагностика решиха че трябва ми правят ключове и да ги запознават . Но явно не е тук мястото кадето да търся помощ просто искам да се справя сам понеже ми писна всеки да се прави на разбирач .HACKO написа:Пак казвам, защото явно не си ме разбрал, Ескорта след 96 има ма имобилайзер, съответно има чип в ключа, колкото и невероятно да ти изглежда.
За изключване, търси помощта на ключар или алармаджия.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
Имобилайзера на ескорта е вграден в компа. Тоест трябва да е сменян компа на колата. И не виждам защо се палиш толкова? След като твърдиш че няма фабричен имобилайзер и се кълнеш в това, значи проблема не е фабричен - следователно ходи при алармаджиите и ги карай да си оправят бакиите! Някъде, може някой кабел да е пропуснат, някое реле. С гадания по форума няма да стане!!!
П.П.: И като не искаш всеки да ти се прави на разбирач, тогава не ходи по сервизи, не пиши във форума, а си разглоби сам цялата инсталация на колата и си намери проблема.
П.П.: И като не искаш всеки да ти се прави на разбирач, тогава не ходи по сервизи, не пиши във форума, а си разглоби сам цялата инсталация на колата и си намери проблема.

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
Да тези ескорти действително са с имобилайзери заводско. Може и чипа да е бил преместен в дистанционното и затова да си мислиш, че колата е без имобилайзер. Описания проблем на колата е точно такъв когато се активира и имобилайзера. Няма помпа, няма стартер. Ако алармата е слагана навън или е Енфорсер при тях обикновено прекъсват същите вериги. Алармата беше ли активирана преди да изгубиш ключовете. Ако е била в режим охрана и е от споменатите аларми ще трябва да се премахне като НЕ СЕ ЗАБРАВЯ ДА СЕ ВЪЗСТАНОВЯТ ПРЕКЪСНАТИТЕ ВЕРИГИ. Ако е от масовите е достатъчно само да и се извади синия предпазител и колата ще си запали без аларма. Ако се сещаш за марка на алармата напиши я може и да мога да помогна. Но не се сърди, Наско винаги е помагал на съфоромници и тъка описания проблем съвпада идеално с активиран имобилайзер. Каквото е и моето мнение всъщност. Но има и вариант да е от не възстановени вериги при премахването на алармата.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
Не е задължително да има имобилайзер, дори и да е 1997-ма.
Освен това в повечето случаи при година на колата се разбира всъщност кога и е първата регистрация, иначе може да е произведена и повече от 6 месеца преди това отивайки в предходната година. Има значение кога и къде е сглобявана, например в Испания има 2 фабрики с фрапираща (за мен) разлика в качеството м-у тях и нивото на оборудване съответно заредени с едни части да сглобяват коли до изчерпване и в повечето случай от стария тип, отделно е ако е сглобявана в германия някъде, съвсем различно пък в Англия и т.н.
Най-големия показател е ключа - ако той няма чип - колата няма PATS система или т.нар. имобилайзер на Български.
При положение, че не върти бензинова помпа най-вероятно са прекъснали "+" идващ от контактния ключ командващ системното реле, което подава ток към бензиновата помпа, главното захранване на компютъра (не 3А-я предпазител даващ + само за да пази грешките в паметта), и дюзите и останалите сензори на 12в и са го прекарали през алармата. Това е най-честата практика.
Но в случай, че не върти И стартера при теб, който също се командва от контактния ключ на следващото положение е по-вероятно да са прекъснали "+"-а захранващ самия ключ.
Ако свалиш корите около проводниците на алармата, прага, бушоните и кората под волана и ръчките за фарове/чистачки предполагам лесно ще се види къде са правени снадки. След което лесно ще се види кой кабел с кой трябва да се съедини обратно.
Освен това в повечето случаи при година на колата се разбира всъщност кога и е първата регистрация, иначе може да е произведена и повече от 6 месеца преди това отивайки в предходната година. Има значение кога и къде е сглобявана, например в Испания има 2 фабрики с фрапираща (за мен) разлика в качеството м-у тях и нивото на оборудване съответно заредени с едни части да сглобяват коли до изчерпване и в повечето случай от стария тип, отделно е ако е сглобявана в германия някъде, съвсем различно пък в Англия и т.н.
Най-големия показател е ключа - ако той няма чип - колата няма PATS система или т.нар. имобилайзер на Български.
При положение, че не върти бензинова помпа най-вероятно са прекъснали "+" идващ от контактния ключ командващ системното реле, което подава ток към бензиновата помпа, главното захранване на компютъра (не 3А-я предпазител даващ + само за да пази грешките в паметта), и дюзите и останалите сензори на 12в и са го прекарали през алармата. Това е най-честата практика.
Но в случай, че не върти И стартера при теб, който също се командва от контактния ключ на следващото положение е по-вероятно да са прекъснали "+"-а захранващ самия ключ.
Ако свалиш корите около проводниците на алармата, прага, бушоните и кората под волана и ръчките за фарове/чистачки предполагам лесно ще се види къде са правени снадки. След което лесно ще се види кой кабел с кой трябва да се съедини обратно.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
А колко лесно щеше да е, ако автора беше написал VIN-a на въпросният Ескорт, за да се провери в Microcat има ли имобилайзер или не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорд 1.6 16V 1996г
I4OPI4A написа:....Знам че има имобилайзер даже я гледах по рамата в мото пфое но никога не ми е светила лампата под часовника и веднага запалваше като е спряна алармата . И все пак за ключа съм 100 % сигурен че нямаше чип стария ключ освен чипа да е бил в дистанционното . .....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
А моя има автоматичен гюрук /или нещо от сорта беше/ при положение, че си е хечбек.
Първия урок, който трябва да научи човек при първа среща с компютъра е да се доверява първо на мозъка, очите си, всякакви други сетива и чак тогава на една машина.
Първия урок, който трябва да научи човек при първа среща с компютъра е да се доверява първо на мозъка, очите си, всякакви други сетива и чак тогава на една машина.

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
И моя е хечбек и по рама излиза че има ел. задвижван гюрук.opex написа:А моя има автоматичен гюрук /или нещо от сорта беше/ при положение, че си е хечбек.
Първия урок, който трябва да научи човек при първа среща с компютъра е да се доверява първо на мозъка, очите си, всякакви други сетива и чак тогава на една машина.

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
Пред всяка екстра пише WITH или LESS - съответно че я ИМА или НЯМА. Та в тази връзка да не се бъркате нещо.KOss написа:И моя е хечбек и по рама излиза че има ел. задвижван гюрук.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
Там е работата, пише WITH...DigiPro написа:Пред всяка екстра пише WITH или LESS - съответно че я ИМА или НЯМА. Та в тази връзка да не се бъркате нещо.KOss написа:И моя е хечбек и по рама излиза че има ел. задвижван гюрук.

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ключа при ескорТ 1.6 16V 1996г
И тук е те така те. Освен да се запътвам към Мото-Пфое и да ги запитам къде си ми е гюрука ми, дето си ми е мой си, за мене си, на моя Ескорт негов, да си ми го дадатKOss написа:Там е работата, пише WITH...

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта