инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
Карам ескорт '97 1.8 16в вече и компютъра му е EEC-V обаче с 60 извода (като ЕЕС-IV), не 104. Кода на ЕКУ-то е "НОАХ" ако има някакво значение.
Много ми трябва информация за съответните изводи по номера на кой извод или краче какво е свързано.
Много ми трябва информация за съответните изводи по номера на кой извод или краче какво е свързано.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
Да пишеш какво правиш, че и аз имах проблем и майсторите (да не казвам имена, че ще има сърдити) казваха "то си работи, това не се поврежда".
Виж това, че нямам време да ровя повече http://www.auto-diagnostics.info/ford_eec_iv намерих го с eec 4 pinout ford в гугъл.
В горния ляв ъгъл над текста има два линка - описание на електронния блок - схеми, блокове, начин на работа, малко и за диагностика.
Някъде имам точно описание и ел схема... не знам къде.
При мене колата вървеше по-добре при разреден акумулатор. Било от запушени горивопроводи, казваха
Не се хванах да меря много, но си понаместих куплунзите по системата за управление на двигателя и се пооправи. Някой ден ще разкостя до дъно, затова ти следя темата.
Един от следващите резултати е този http://www.fordmods.com/documents.php?d=40
При мене е EEC 5 и чета другаде http://oldfuelinjection.com/?p=10 . Погледни там, ако те интересува обяснение за свързването на датчиците към 5 В и към специалната сигнална земя.
Виж това, че нямам време да ровя повече http://www.auto-diagnostics.info/ford_eec_iv намерих го с eec 4 pinout ford в гугъл.
В горния ляв ъгъл над текста има два линка - описание на електронния блок - схеми, блокове, начин на работа, малко и за диагностика.
Някъде имам точно описание и ел схема... не знам къде.
При мене колата вървеше по-добре при разреден акумулатор. Било от запушени горивопроводи, казваха

Един от следващите резултати е този http://www.fordmods.com/documents.php?d=40
При мене е EEC 5 и чета другаде http://oldfuelinjection.com/?p=10 . Погледни там, ако те интересува обяснение за свързването на датчиците към 5 В и към специалната сигнална земя.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
EEC V модули няма с 60 пина. Сигурен ли си че е V? Да не е сменяно/преправяно нещо или пък от лепенката да се изтрило I-то?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
Aз не помня моя с колко е. ЕЕЦ 5 е.
По въпроса ти за петте волта. Всъщност трябва да ги премериш между захранващия кабел на съответния датчик и сигналната маса - кабел маса пак към нещо. Изхода му - сигнала - пак към тази маса. Лошата маса на компютъра към масата на ел инсталацията и купето - мериш пада на напрежение (напрежението) между сигналата маса и купе, и вървиш към електрониката и нататък към точката на свързване с купето или минусовия кабел (не знам къде е).
По въпроса ти за петте волта. Всъщност трябва да ги премериш между захранващия кабел на съответния датчик и сигналната маса - кабел маса пак към нещо. Изхода му - сигнала - пак към тази маса. Лошата маса на компютъра към масата на ел инсталацията и купето - мериш пада на напрежение (напрежението) между сигналата маса и купе, и вървиш към електрониката и нататък към точката на свързване с купето или минусовия кабел (не знам къде е).
Последна промяна от diesel1.6 на 29 ное 2012, 21:09, променено общо 1 път.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
Има KOss. Рядкост са май в ескорт, но има. В Чуждестранни форуми се споменава тук-там. Щях и аз да се усъмня ако беше на етикет/лепенка, но е 'компютърно' напечатано с червеникаво мастило фабрично.
И снимка може да направя, а и си от София - ако толкова силно не вярвяш може и да го видиш с очите си.
Сетих се за вица за каръка, който се качил на кораб да пътува, но той взел, че тръгнал да потъва във води пълни с акули, против които раздават свирки и си казал "или ще ми се падне глуха акула или свирка без топче.."
Ще направя таблици на Ексел с пин-изводи на ЕЕС-IV без PATS от 2-3 различни години (ако има разлика), които ще принтирам и по тях ще се опитам да замеря всяко краче на буксата на моя компютър какво има на него. Имам някакви подозрения (или може би диви надежди), че EEC-V сложен в кутия на EEC-IV и използвайки в следствие на което същата букса с 60 пин-а, пин за пин сигналите ще съвпадат. Например, както пинове 20, 40 и 60 са маса при EEC-IV, така са и при мен с EEC-V.
Така или иначе съм му замислил един блок от 2.0 след време да му лепна, понеже имам пълна глава с всмукател оригинални от 1,8 130 коня
ще съм готов за смяната на компютъра от 2.0
И снимка може да направя, а и си от София - ако толкова силно не вярвяш може и да го видиш с очите си.
Сетих се за вица за каръка, който се качил на кораб да пътува, но той взел, че тръгнал да потъва във води пълни с акули, против които раздават свирки и си казал "или ще ми се падне глуха акула или свирка без топче.."

Ще направя таблици на Ексел с пин-изводи на ЕЕС-IV без PATS от 2-3 различни години (ако има разлика), които ще принтирам и по тях ще се опитам да замеря всяко краче на буксата на моя компютър какво има на него. Имам някакви подозрения (или може би диви надежди), че EEC-V сложен в кутия на EEC-IV и използвайки в следствие на което същата букса с 60 пин-а, пин за пин сигналите ще съвпадат. Например, както пинове 20, 40 и 60 са маса при EEC-IV, така са и при мен с EEC-V.
Така или иначе съм му замислил един блок от 2.0 след време да му лепна, понеже имам пълна глава с всмукател оригинални от 1,8 130 коня

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
Наистина странно, не бях чувал за такъв EEC V.
А OBD2 порт има ли (предполагам че има)? И ако има на кои крачета има кабели? Интересно ми е дали може да се чете като "нормален" EEC V. 


- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997
Има на капака дето го покрива, на 2 и 10 краче са изводите за данни.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта