инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от opex » 29 ное 2012, 00:06

Карам ескорт '97 1.8 16в вече и компютъра му е EEC-V обаче с 60 извода (като ЕЕС-IV), не 104. Кода на ЕКУ-то е "НОАХ" ако има някакво значение.
Много ми трябва информация за съответните изводи по номера на кой извод или краче какво е свързано.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от diesel1.6 » 29 ное 2012, 09:42

Да пишеш какво правиш, че и аз имах проблем и майсторите (да не казвам имена, че ще има сърдити) казваха "то си работи, това не се поврежда".
Виж това, че нямам време да ровя повече http://www.auto-diagnostics.info/ford_eec_iv намерих го с eec 4 pinout ford в гугъл.
В горния ляв ъгъл над текста има два линка - описание на електронния блок - схеми, блокове, начин на работа, малко и за диагностика.

Някъде имам точно описание и ел схема... не знам къде.
При мене колата вървеше по-добре при разреден акумулатор. Било от запушени горивопроводи, казваха :D: Не се хванах да меря много, но си понаместих куплунзите по системата за управление на двигателя и се пооправи. Някой ден ще разкостя до дъно, затова ти следя темата.
Един от следващите резултати е този http://www.fordmods.com/documents.php?d=40

При мене е EEC 5 и чета другаде http://oldfuelinjection.com/?p=10 . Погледни там, ако те интересува обяснение за свързването на датчиците към 5 В и към специалната сигнална земя.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от KOss » 29 ное 2012, 12:05

EEC V модули няма с 60 пина. Сигурен ли си че е V? Да не е сменяно/преправяно нещо или пък от лепенката да се изтрило I-то?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от diesel1.6 » 29 ное 2012, 16:52

Aз не помня моя с колко е. ЕЕЦ 5 е.
По въпроса ти за петте волта. Всъщност трябва да ги премериш между захранващия кабел на съответния датчик и сигналната маса - кабел маса пак към нещо. Изхода му - сигнала - пак към тази маса. Лошата маса на компютъра към масата на ел инсталацията и купето - мериш пада на напрежение (напрежението) между сигналата маса и купе, и вървиш към електрониката и нататък към точката на свързване с купето или минусовия кабел (не знам къде е).
Последна промяна от diesel1.6 на 29 ное 2012, 21:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от opex » 29 ное 2012, 21:02

Има KOss. Рядкост са май в ескорт, но има. В Чуждестранни форуми се споменава тук-там. Щях и аз да се усъмня ако беше на етикет/лепенка, но е 'компютърно' напечатано с червеникаво мастило фабрично.
И снимка може да направя, а и си от София - ако толкова силно не вярвяш може и да го видиш с очите си.
Сетих се за вица за каръка, който се качил на кораб да пътува, но той взел, че тръгнал да потъва във води пълни с акули, против които раздават свирки и си казал "или ще ми се падне глуха акула или свирка без топче.." :mrgreen:

Ще направя таблици на Ексел с пин-изводи на ЕЕС-IV без PATS от 2-3 различни години (ако има разлика), които ще принтирам и по тях ще се опитам да замеря всяко краче на буксата на моя компютър какво има на него. Имам някакви подозрения (или може би диви надежди), че EEC-V сложен в кутия на EEC-IV и използвайки в следствие на което същата букса с 60 пин-а, пин за пин сигналите ще съвпадат. Например, както пинове 20, 40 и 60 са маса при EEC-IV, така са и при мен с EEC-V.
Така или иначе съм му замислил един блок от 2.0 след време да му лепна, понеже имам пълна глава с всмукател оригинални от 1,8 130 коня :twisted: ще съм готов за смяната на компютъра от 2.0
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от KOss » 30 ное 2012, 12:08

Наистина странно, не бях чувал за такъв EEC V. :roll: А OBD2 порт има ли (предполагам че има)? И ако има на кои крачета има кабели? Интересно ми е дали може да се чете като "нормален" EEC V. :roll:

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: инфо за изводите на EEC-V с 60 крачета при Ескорт 1997

Мнение от opex » 30 ное 2012, 21:54

Има на капака дето го покрива, на 2 и 10 краче са изводите за данни.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта