Подгревни свещи Фокус TDCI 2002

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
autobg
потребител
потребител
Мнения: 211
Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
Местоположение: Софето
Status: Извън линия

Подгревни свещи Фокус TDCI 2002

Мнение от autobg » 10 дек 2012, 18:42

Колеги,

от известно време, при палене, двигателят претриса леко, като възможните причини са коментирани във форума: Подгревни свещи или дори тампон на двигателя. Тампоните на двигателя смених преди година и половина, така че се насочих към свещите.

Замерих ги, доколкото мога да го сторя без да разглабям нищо по двигателя и установих, че поне две нямат никакво съпротивление. Това ме навежда на мисълта, че може би е дошъл момента за смяна.

Преди време ми изпаднаха, на направо смешна цена от И-бей следния комплект чисто нови свещи:

Изображение

Номерът (без последното буквено цифрово означение 4N3) e аналогичен с каталожния на Бош, но все пак имам леки съмнения, че моделът може и да не е същия.

Ако някой има стари, изостанали свещи от Фокус, би ли пратил снимка да ги поглдна поне как са на дължина, преди да започна да разглабям?

Поздрави и лека!

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи Фокус TDCI 2002

Мнение от MapTo_D » 10 дек 2012, 21:59

Имам но са Beru, предполага се, че само марката е различна, утре мога да снимам и да постна снимка, да измеря и дължината и др ако трябва.

Ето я подгряващата свещ, дължината е ~95 мм.

http://maptod.snimka.bg/automobiles/foc ... 3.29219613

Потребителски аватар
autobg
потребител
потребител
Мнения: 211
Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
Местоположение: Софето
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи Фокус TDCI 2002

Мнение от autobg » 29 дек 2012, 17:01

В крайна сметка смених Беру-то, с което взех Фокус-а с тези от снимката по-горе. Пипкава работа, но поне старите се предадоха без много бой. В резултат, Фикуса пали без да се замисли.

Само да добавя, че все пак ги развъртах на студен двигател, след като на два пъти през седмицата ги киснах в дълбокопроникващо масло на Motul.

Поздрави на всички.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта