Проблем с палене на Форд Мондео МК1 1.8 16v '96
Публикувано: 21 дек 2012, 11:35
Здравейте колеги, 1во искам да се извиня от 40 минути търся с търсачката тема която може да ми помогне но безуспешно, ако модернатора намери такава тема нека моля да ми даде линк на лично и да изтрие тази дане се трупат само излишни теми. Благодаря предварително!
Автомобила е на един колега и мой приятел бял Форд Мондео 1.8 16 клапана бензинов мотор и автоматична трансмисия.
Проблема е следния: както си работеше угаси с ключа автомобила и след това не успя да запали. При даване на контакт се активира перката на радиатора, което е доста странно. Не поддава 12 а 9 волта на помпата и естествено тя не подкача гориво. Вентилатора завърта когато се даде на контакт дори при изключен Управляващ блок на инжекциона. Всички бушони са изправни за съжаление проблема не е от тях. Не успях да си обясня дали това е сервизен режим което активира перката или което е по вероятно късо съединение, в сервизна книга успях да разбера, кое е релето което я контролира, колата върти на стартер ток си има на свещите всичко е ок .. до помпата като първо ми се иска да отстраня проблема с вентилатора, той спре ли да се активира ще търся лисата от 3 волта към помпата като ми се струва че проблема е взаимно свързан. След една вечер престой на другият ден колата запали движи известно време и след като я угасихме пак пълен покой, интересува ме и дали и другите мондео без управляващ блок включват перката!
Моля за помощ понеже майстори в този град наистина няма
Автомобила е на един колега и мой приятел бял Форд Мондео 1.8 16 клапана бензинов мотор и автоматична трансмисия.
Проблема е следния: както си работеше угаси с ключа автомобила и след това не успя да запали. При даване на контакт се активира перката на радиатора, което е доста странно. Не поддава 12 а 9 волта на помпата и естествено тя не подкача гориво. Вентилатора завърта когато се даде на контакт дори при изключен Управляващ блок на инжекциона. Всички бушони са изправни за съжаление проблема не е от тях. Не успях да си обясня дали това е сервизен режим което активира перката или което е по вероятно късо съединение, в сервизна книга успях да разбера, кое е релето което я контролира, колата върти на стартер ток си има на свещите всичко е ок .. до помпата като първо ми се иска да отстраня проблема с вентилатора, той спре ли да се активира ще търся лисата от 3 волта към помпата като ми се струва че проблема е взаимно свързан. След една вечер престой на другият ден колата запали движи известно време и след като я угасихме пак пълен покой, интересува ме и дали и другите мондео без управляващ блок включват перката!
Моля за помощ понеже майстори в този град наистина няма
