Проблем при запалаване на Фокус 2001
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 мар 2013, 15:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec 101 hp '01
- Status: Извън линия
Проблем при запалаване на Фокус 2001
Здравейте имам проблем със запалване на моят Фокус. Като завъртя ключа и започва да се чува тракане като от реле, не съм обърнал внимание на стрелките, както прочетох по другите теми. Въпросът ми е какво може да е ? Дали не е отишло някое реле или компютъра е отишъл?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Зареди си акумулатора, провери си стартера и тогава вече гледай релета, компютър, имо.
Не гледай стрелките - за да се обърнат трябва или тощу що да си подвързал акумулатора, или той да е тотален пътник.
Хубаво е да упоменеш изведнъж ли започна проблема или постепенно? И напиши поне какъв е двигателя!
Не гледай стрелките - за да се обърнат трябва или тощу що да си подвързал акумулатора, или той да е тотален пътник.
Хубаво е да упоменеш изведнъж ли започна проблема или постепенно? И напиши поне какъв е двигателя!
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Зареди си акумулатора както те е посъветвал колегата. При мен като е падал и пак така чаткат всички уреди.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 мар 2013, 15:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec 101 hp '01
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Стрелките не мърдат, чува се само този релеен звук, но като проверих акумулатора нямаше грам ток в него, сега го зареждам, и като се зареди ще кажа какво е станало
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Ще се оправи какво друго да стане, 100% от това ти чаткат релетата понеже не им стига тока 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 мар 2013, 15:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec 101 hp '01
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Стана, онзи ден и вчера колата си вървеше и си палеше от раз, като го заредих, днес сутринта отивам и пак същия този звук, вече подготвен отварям капака, махам пластмаската на акумулатора и вместо да го вадя замервам с уред, 11,56 В, викам си паднал е ще се зарежда пак, измъкнах му клемите и реших да го замеря пак 12,08 В, така така от тук следва, че нещо някъде консумира ток, въпроса е какво и кое. Вчера ходих на Ел-Кон и пича ми каза, че няма смисъл да си харча парите, защото сигурно е стартера и заради това не пали. Въпроса ми е, някой знае ли добър елкон в Пловдив , защото проблема не е е акумулатора а е след него, и няма смисъл да си харча парите за нов (този е на 3 години според стария собственик) и той да пада заради тази отечка на токове, а да намеря самата отечка.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Лесния , но бавен начин - вади бушон по бушон и проверяваш по коя верига е утечката, започни от алармата, интериорното осветление и т.н.....
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
За да елиминираш съмнението- стартер, вземи друг акумулатор, назаем, и ако запали с него после
спокойно си търси утечката.
спокойно си търси утечката.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
И си оправи профила,- да си види за какъв Фокус става въпрос, бензин, дизел, тип двигател, колко кубика е, година производство, и тн. Това са все важни неща за повредата ти. Ако са износени втулките на ротора на стартера,- ще дърпа много ток,- и за това щракат релетата ти,- не им стига напрежение. Ако има утечка, ще пада акумулатора. Търси през бушоните дали има утечка, и локализирай на кой от бушоните се случва, и за кои захранвания става въпрос.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 мар 2013, 15:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec 101 hp '01
- Status: Извън линия
Re: Проблем при запалаване на Фокус 2001
Съжелявам,че не дадох данни за колата, тя е 1.6 бензин/газ Зетек двигател, 101 коня, сега зареждам акумулатора и после ще слезна да го сложа и да изкарвам бушони един по един дано да даде резултат, а не мисля, че е стартера, защото когато заредих акумулатора си запали от раз, няма начин да е той.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта