Страница 1 от 1
Добавяне на халогени на Ескорт
Публикувано: 14 окт 2006, 12:10
от 1.8d
Понеже подарих Ескорта си на брат ми и той решил да му сложим халогени имам следното питане:
От къде е най-добре да се вземе ток за халогените и какъв бушон(или реле) да сложа
Публикувано: 16 окт 2006, 11:31
от Brock
Ток - директно "+" от акумулатора, "-" някъде от купет близо до халогените.
Реле - задължително на кабела "+" възможно най-близко до акумулатора.
Управлението на релето, само при пуснати габарити - взимаш "+" някъде от купето, където идва ток само при включени габарити /например от осветлението на таблото или търсиш с мултицет по бушонното табло/.
Бушон стандартен около 20А /или колкото ти е стандартния на фаровете/ възможно най-близко до акумулатора, но преди релето /може да ги вържеш с една свинска опашка заедно/.
Захранващи кабели - минимум 2кв. многожилни - тези за управлението на релето може да са много по-тънки - 0,25кв. или колкото имаш.

Публикувано: 16 окт 2006, 16:36
от HACKO
Задължително отделен ключ за включване а не стандартния за допълнителни задни светлини за мъгла защото когато няма мъгла е много гадно за този който кара отзад.
Публикувано: 17 окт 2006, 17:19
от cotecna
Може да вземеш + директно от габаритите, а ако искаш да е оригинално го вземаш от + на късите светлини при това положение когато включиш на дълги ще изгасват халогените а като върнеш на къси пак ще светват на много коли е направено така, но при всички случаи трябва да имаш прекъсвач вътре в купето който да управлява релето на халогените както е писал Brock
Публикувано: 17 окт 2006, 17:34
от Brock
cotecna написа:Може да вземеш + директно от габаритите, а ако искаш да е оригинално го вземаш от + на късите светлини при това положение когато включиш на дълги ще изгасват халогените а като върнеш на къси пак ще светват на много коли е направено така, но при всички случаи трябва да имаш прекъсвач вътре в купето който да управлява релето на халогените както е писал Brock
Какъв + да взима от габаритите - нали ще се стопи инсталацията
Плюс това халогенните фарове са задължителни само с габарити, а не с къси.
А какво става ако иска да е на халогенки и дълги?
А какво става с твоята "екстра", ако когато си на дълги светят и късите /мондьо е така, за ескорта не съм сигурен/

Публикувано: 17 окт 2006, 17:40
от cotecna
Brock взема + от габаритите за управлението на релето не за захранване на халогените и както съм казал: "ако иска" може да ги върже за късите не го задължавам а му предлагам и съм обяснил, че когато е на дълги халогените изгасват нали
