палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 19 окт 2006, 16:14

Май ще трябва и някой, който да мисли вместо теб. Например пик процесор или някой едночипов микрокомпютър, в който като програма трябва да вкараш всичко това, което чуваш виждаш и усещаш, когато си зад волана.
Ако можеш всичко това до сега да са те дръпнали от България някъде на запад и заплатата ти щеше да е между 10 и 15 хиляди евро.

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 19 окт 2006, 17:29

Момчета, някой от вас оставял ли си е зимата колата на ръчна цяла вечер, повярвайте ми не е добра идея.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 окт 2006, 20:06

Bakara написа:Момчета, някой от вас оставял ли си е зимата колата на ръчна цяла вечер, повярвайте ми не е добра идея.
Аз !
Дъртия винаги е бил на паркинг на ръчна.
Не съм имал ядове, обаче ще трябва да се отуча.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 20 окт 2006, 09:35

И аз така я оставях докато от собствен опит установих, че е мно-о-о-го вредно. Така карах от Горубляне до 7-ми километър, там намерих хубава дупка да тресне колелото и да се освободи. За щастие колата Москвич Алеко пикап е с предно, та буквално се довлякох.

nimm
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 01 мар 2006, 09:57
Модел на автомобила: Мондео 1,8 16V 1993
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nimm » 20 окт 2006, 19:40

Моят личен съвет е да не рискуваш ако не си сигурен във възможностите си. Не е невъзможно да се направи, но си е игра и риск.. На Крайслера ми (дето го продавам) има такава функция, но колата е автоматик. По принцип не пали на скорост (въобще не завърта стартера), а и не е нужно да дърпаш ръчната, когато си на (Р). Върти 1-2 сек. независимо дали е запалила веднага или не е. Понякога не пали от първия път. Без ключ на контакт гасне при всяка интервенция.

Ако е в гараж ОК, но на улицата да я запалиш и кво.. Някой минава, влиза и си тръгва с новия си Форд със счупено стъкло например..

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 22 окт 2006, 20:28

Паленета минава през релета през паяка на конт.ключ минават оперативни токове за командване на релетата.
Зимно време като се приберете и дръпнете ръчна сп.,сутринта и да запалите с тая екстра няма да потеглите защото ще ви са замръзнали задните накладки /жилото на р.спирачка/ но поне ще бръмчите........

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от chano » 31 окт 2006, 11:18

demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??

аз имам такава аларма на мондеото и е много гот,беше автоматик и сега е мануал,и е малко кофти с тези скорости,има една жица на ръчната кято ако не е дръпната на може да запали просто завърта двапъти и спира,достатъчно да си счупиш бронята както аз направих.
иначе е голям кеф,сутрин си я паля от вкъщи и като излеза зимата вътре едно топличко мани мани.имаси и + И -.АКО ИСКА НЯКОИ МОГА ДА МУ ДЕМОНСТРИРАМ И ДА ВИДИ СХЕМАТА.

*****
Колега - прочети моля те тази тема :arrow: Относно "ЦИТАТ"

Brock

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от demony » 01 ное 2006, 12:20

chano написа:
demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??

аз имам такава аларма на мондеото и е много гот,беше автоматик и сега е мануал,и е малко кофти с тези скорости,има една жица на ръчната кято ако не е дръпната на може да запали просто завърта двапъти и спира,достатъчно да си счупиш бронята както аз направих.
иначе е голям кеф,сутрин си я паля от вкъщи и като излеза зимата вътре едно топличко мани мани.имаси и + И -.АКО ИСКА НЯКОИ МОГА ДА МУ ДЕМОНСТРИРАМ И ДА ВИДИ СХЕМАТА.
Ами я дай да видим за какво става на въпрос! :D Аз напоследък съм много зает и не ми остава време да се захвана по сериозна с направата на устройството :? Ако знаеш как става номера ще се радвам да го споделиш!

Поздрави!

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от chano » 01 ное 2006, 12:51

demony написа:
chano написа:
demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??

аз имам такава аларма на мондеото и е много гот,беше автоматик и сега е мануал,и е малко кофти с тези скорости,има една жица на ръчната кято ако не е дръпната на може да запали просто завърта двапъти и спира,достатъчно да си счупиш бронята както аз направих.
иначе е голям кеф,сутрин си я паля от вкъщи и като излеза зимата вътре едно топличко мани мани.имаси и + И -.АКО ИСКА НЯКОИ МОГА ДА МУ ДЕМОНСТРИРАМ И ДА ВИДИ СХЕМАТА.
Ами я дай да видим за какво става на въпрос! :D Аз напоследък съм много зает и не ми остава време да се захвана по сериозна с направата на устройството :? Ако знаеш как става номера ще се радвам да го споделиш!

Поздрави!
това не е устроиство правено а си е в самата аларма,самата аларма си подържа тази функция,обаче ако не ти е автоматик не е за препоръчване защото може да я гониш някои път,а да не говорим че стават и по лоши работи.Поздрави

*****
Колега - прочети моля те тази тема :arrow: Относно "ЦИТАТ"

Brock

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от perfekt » 12 ное 2006, 14:25

Прав е колегата това си е интилигентен модул с процесор които се управлява от сигнали : аларма, динамо,масло, ръчна спирачка ,0 на скоростния лост и сигнал от натисната спирачка(това последното е като запали колата ,трябва да оставиш алармата на работа при работещ двигател и ако има интервенция само с отваряне на вратата да загаси мотора ), но ако няма отваряш вратата и със пусната аларма и заключен волан даваш ГАЗ до първото натискане на спирачката (модула трябва да изгаси мотора).Незнам доколкото бях изчерпателен в отговора си но вижте това: http://lesi-bg.com/bg/remote_start.htm" onclick="window.open(this.href);return false; според мен релетата са 4 и не бива да си правите експерименти,но все пак акълите и колите са си Ваши.Поздрави

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 12 ное 2006, 14:34

инче си е газърия да го имаш особено за зимата

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 12 ное 2006, 16:53

Добре всичко ок, но какво ще стане като те научат кварталните бандити и някоя сутрин след като запалиш, се качи някой пич вътре и после като слезеш видиш, че колата я няма!

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 12 ное 2006, 18:23

Добре всичко ок, но какво ще стане като те научат кварталните бандити и някоя сутрин след като запалиш, се качи някой пич вътре и после като слезеш видиш, че колата я няма!
извини ме ама ти май не четеш темата

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 13 ное 2006, 21:52

О не, чета я и то с интерес /още от самото начало и дори се замислих да разширя темата с оглед и за нас с дизелите/ и по принцип самата идея е ОК, но в момента в който с дистанционното си запалиш колата /естествено, че няма да седиш да си гледаш колата през прозореца; пък и да я гледаш едва ли ще успееш да я догониш/ изключваш вс защити против крадене /имобилайзери и т.н, а за ключалките въобще не искам да говоря, те от близо десетилетие не са проблем за крадците/ - просто му предоставяш колата на тепсия. Та с оглед тази идея проведох някой консултации със застрахователни брокери и кои директно, кои леко завоалирано ми казаха, че "може" при евентуално настъпване на застрахователното събитие по този начин да се сметне, че то е настъпило по вина на собственика /пример със скъпите вестници през зимата/ и той да изпие после една голяяяма студена вода.

Още повече, голяма част от колегите /особено тези с ниво Джия/ имат вграден чип в ключа и за да се стигне до осъществяването на тази идея трябва да се отстрани /заобиколи/ ориг имобилайзер /който си е чупил или изпускал ключа знае - после палене няма, и следва нов ключ, обучение и т.н. - скъпо "удоволствие"/. А лошото при по-скъпите модели / и вс. колеги след `98/ е, че този чип е пряко свързан с повечето основни системни протоколи на компа и без неговото "отключване" не може въобще да работи колата /при по-ранните модели положението беше по-лесно - чипа контролираше само бенз помпата и на газ беше ок, но сега е шибано и при външна намеса може да се достигне до фатален край за компа, а някой от вас карал ли е кола със сменен втора употреба комп - е те това е ужас!/


пп: намесата ми в темата беше не за критика, а за това, че не е зле да помислим и обсъдим "безопасността" на автомобила в периода от неговото запалване до качването ни в него!

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 13 ное 2006, 22:12

ама нали това ти обяснявах че:алармата трябва да подържа охрана при работещт двигател(при отварянето на която и да е врата мотора изгасва) и при първото натискане на спирачката ефекта е същият , да не забравяме че волана е заключен и нещо което може да се посмеете но крадците сутрин спят след тежка вечер>Поздрави

scorpion
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 12 юли 2006, 23:40
Модел на автомобила: Форд Мондео МК3,Форд Скорпио
Местоположение: Нови Искър
Status: Извън линия

Мнение от scorpion » 16 ное 2006, 22:31

Губиш си времето не можеш да го напражиш сам.Защото модула следи освен дали си на ръчна , кога да почне да върти колко време да върти и да спре да върти като запали ,освен това ако не запали до 3 пъти спира и изключва.За да не ти хаби акумулатора, а за тока със сигурност е повече от 10А.Това е описание на качествен модул,китаиските са без защити,и са вградени в алармите погледни тук http://www.alarmi.info" onclick="window.open(this.href);return false; има описание и цени работят перфектно и ако още те интересува пиши или звънни 0896 821 698
Прикачени файлове
distancionno_palene.jpg

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 22 ное 2006, 16:57

Ако цялата работа с дистанционното палене е единствено за да се стопли в купето най добрият начин с печка.
Аз самият съм монтирал в трабанта(ежедневната ми кола) зазова печка, като съм я направил с дистанционно палене. Не е вярно, че ти трябва втори акумулатор ако сложиш печка, защото тя не харчи чак толкова много ток, когато работи а само докато запали, но това е за около 30-40 секунди и той е около 15-20 ампера.
Като цяло Зазовата печка не е много ефективна и е остаряла като технология. разхода и е 0,4 литра на час, но при добре уплътнена кола не са ти необходими повече от 15 мин. работа за да се стопли вътре.
Най-дорото решение за мен (но и доста по-скъпо) е монтирането на водна печка. тази печка загрява водата в малкия кръг на двигателя и едновременно топли в купето и двигателя. При нея разхода на ел. енергия е по-голям, тъй като има освен вентилатор на печката, също и водна помпа, вентилатор на парното и т.н. Но определено, това си една много хубава екстара, която освен че се грижи за комфорта на пътниците също и пази двигателя, а именно няма студен старт, което е много вредно за ДВГ-тата. Ако пък се сложи на дизел е просто радост за собственика да пали през зимата.
Миналата година като си търсих печка се обадих на Вебасто България и там като чух цените направо се отказах, така че ако човек реши да си слага такова нещо е най-дбре да търси нещо настаро. Обикновенно печки се слагат на дизелите, но какъв е проблема да се постави допълнителен резервоар ако колата е бензин.
По мои данни печки по моргите вървят около 500 лв. а във Вебасто за най-евтината суха печка ми искат 1500 лв. без монтаж, като няма значение дали е на бензин или нафта. За сведение въпросната печка е 2000 вата и гори 0,275 литра на час гориво (бензин или нафта).
А по въпроса за аларми с дистанционно палене ето ви един сайт в който има такива на не лоши цени според мен http://topspeed.bg/catalogue.php?cid=108" onclick="window.open(this.href);return false;

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 22 ное 2006, 19:46

Офтопик!
Акумулаторна печка "за ЗАЗ":
Има такава джаджа в Практикер...като печка "духалка"с големина на човешка длан(преди няколко дни гледах в Плевен). Включва се в запалката - 12волта, 150 вата...цена 18-20лв

Препоръчително е да се ползва на включен двигател!

Сигурно е ефективно за размразяване на прозорци...доста преди да е загрял автомобила...Или ако возиш бебета;)

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 22 ное 2006, 20:19

runtavguz написа:Офтопик!
Акумулаторна печка "за ЗАЗ":
Има такава джаджа в Практикер...като печка "духалка"с големина на човешка длан(преди няколко дни гледах в Плевен). Включва се в запалката - 12волта, 150 вата...цена 18-20лв

Препоръчително е да се ползва на включен двигател!

Сигурно е ефективно за размразяване на прозорци...доста преди да е загрял автомобила...Или ако возиш бебета;)
Тцъ....
Имах такава в трбанта, но си е пълен ташак. Е мойта беше по-слабичка, около 120 вата, щото гълташе 9-10 ампера, но ефекта беше, че за 10 мин. работа прави една дупка в леда на стъклото около 20 см, което си е нищо.

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 06 дек 2006, 16:48

тука са по 40 $

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта