палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от demony » 15 окт 2006, 15:42

някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 15 окт 2006, 16:05

Еми, че това е опция на някой от по-скъпите аларми и за което май имат някакъв допълнителен електронен блок!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от kEFi » 15 окт 2006, 21:52

demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Добре, ама трябва да си сигурен вечерта на свободна ли си оставил или на 1-ва?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от orlinm » 15 окт 2006, 22:16

kEFi написа:
demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Добре, ама трябва да си сигурен вечерта на свободна ли си оставил или на 1-ва?
Хахахахахаххахах, за това си мислих и аз.
Мислих си също такава екстра, дали служи за нещо друго освен за да шашкаш приятелите си с екстри :)
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: палене на ескорт 1.8 EFi 16V с дистанционно??

Мнение от venom4o » 15 окт 2006, 23:01

orlinm написа:
kEFi написа:
demony написа:някой знае ли къде трябва да пипна по ключа за запалване за да си направя форда да се пали с дистанционно??В смисъл каква е цялата процедура по свързването ??
Добре, ама трябва да си сигурен вечерта на свободна ли си оставил или на 1-ва?
Хахахахахаххахах, за това си мислих и аз.
Мислих си също такава екстра, дали служи за нещо друго освен за да шашкаш приятелите си с екстри :)
Служи .. Ако колата ти пали бавно да въртиш на стартера още преди да си се качил в нея... хахахахаха

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 16 окт 2006, 07:59

Е то нали се сещаш, че човек който има тази екстра... колата му няма да е от тези дето палят трудно :P Ще служи само за гъзарията :twisted: :wink:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 окт 2006, 09:27

Без сензор на скоростната кутия за вдяната скорост си е самоубийство. Най-много като натиснеш копчето за дистанционно запалвана и слезеш на паркинга пред блока - колата да я няма. Хванала си е пътя!?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 окт 2006, 11:20

Има такава екстра - поддържат я някои по-скъпи модели аларми. Условие да се постави е да има датчик на скоростите и на ръчната спирачка. Трябва да пали само на "0"-ва скорост и дръпната ръчна. Страшно удобство е за зимата - слизаш, а колата е загряла и снегът/ледът/ по стъклата са история....


Проблем ще е ако колата е с вграден имобилайзер - тогава сигурно трябва да си държиш един ключ до волана :roll:

:twisted:

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 16 окт 2006, 12:10

Brock написа:Има такава екстра - поддържат я някои по-скъпи модели аларми. Условие да се постави е да има датчик на скоростите и на ръчната спирачка. Трябва да пали само на "0"-ва скорост и дръпната ръчна. Страшно удобство е за зимата - слизаш, а колата е загряла и снегът/ледът/ по стъклата са история....


Проблем ще е ако колата е с вграден имобилайзер - тогава сигурно трябва да си държиш един ключ до волана :roll:

:twisted:

такаа виждал съм направено това нещо на едно мъничко пежо 106 !за това че трябва да я оставяш на ръчна всеки път а не на скорост ми е ясно и не е проблем !
Иначе определено си е удобство за зимата и аз затова искам да го направя сега!Имам един електронен блок с две релета като може да се настройват времето за което релето ще бъде включено след като си натиснал бутона на дистанционното(това нещо ще имитира завъртането но стартера на колата въпреки че моя форд пали след 1 секунда :) )
Въпроса е кои кабели ще трябва да съединиш за да запали колата?и как колата ще запали и после като ида при нея като си сложа ключа едва ли не ще трябва да я паля втори път ?!? :shock: Абе ако някои разбира от електрониката и жечките по форда си нека казва пък ще го измислиме! :D иначе моя форд няма имобилайзер и поставянето няма да е проблем! :)

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 16 окт 2006, 13:33

Искам да разбера от някои който знае по добре електрическата схема на форд за да мога да си го направя аз!А и както казах не го правя за гъзария а за това че си е един вид удобство особено зимата!!!трябва ми само 30 минути да изчистя колата за да мога да влеза да я запаля!!А да не говорим че миналата година така ми беше сковал студа колата че при отварянето на вратата си отлепих уплътнението на вратата от каросерията :( а ако си беше поработила 15 минути положението щеше да е друго...

електронния блок който имам е с две релета така че второто може да си го вържа за парното и да пускам и него без да влизам в колата 8)

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 16 окт 2006, 15:01

Ми как... Премерваш отзад на контактния ключ като дадеш на контакт кои проводници съединява... и после като дадеш за запалване също... Абе така да се каже... ще ти трябват два блока за управление (оито ти ги имаш) и единия ще е да даде на контакт а другия да задържиш за зпалване на колата (определен бро секунди).
Иначе можеш да си нагласиш парното направо пуснато о като дадеш с дистанционното на контакт директно тръгва :lol: . Та това се сещам аз.
Иначе просто казано... майче бяха 2 кабела за контакт и още 2 за запалване...
Изображение Изображение

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 16 окт 2006, 16:50

gmivanko написа:Ми как... Премерваш отзад на контактния ключ като дадеш на контакт кои проводници съединява... и после като дадеш за запалване също... Абе така да се каже... ще ти трябват два блока за управление (оито ти ги имаш) и единия ще е да даде на контакт а другия да задържиш за зпалване на колата (определен бро секунди).
Иначе можеш да си нагласиш парното направо пуснато о като дадеш с дистанционното на контакт директно тръгва :lol: . Та това се сещам аз.
Иначе просто казано... майче бяха 2 кабела за контакт и още 2 за запалване...
хмм наистина ще взема да си поиграя !ако се получи ще споделя резултатите! :D

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 17 окт 2006, 08:51

Да..,преди време четох в Руския форум на Мондео за такава екстра.Те при тях с тия студове си е е-бало мамата,даже имаше екстрата за нагласяне на припалването на определени периоди нощем в гаража,щото иначе при минус 40 тази година в Москва кво става не знам.Поставят им я алармаджии джаджата.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 17 окт 2006, 09:20

На новите автомобили има друга екстра. Система за подгряване на двигателя. Електрическа водна помпа с нагревател. А ако проблем ти е само стоплянето на купето, що не пробваш да намериш печка за ЗАЗ (запорожец). Тъй като е с въздушто охлаждане само така се топли купето. Слагаш още един акумулатор в багажника и връзваш едно дистанционно управление между акумулатора и печката.

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 17 окт 2006, 17:12

поиграх си днес и почти открих всичките ми нужни кабели на ключа за палене но има само едно нещо което ама доста ме притеснява :? всички кабели за бая дебелички и ме притеснява ва де взема да отиде релето на електронния блок с които разполагам :cry: някои знае ли дали целият ток при палене минава през ключа или от него се включват някакви релета ?защото релето което е на блока ми е с ток 10 ампера и ако минава по голям ток рискувам да се стопи :shock:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 17 окт 2006, 17:37

Ами мисля, че щом са дебели - значи има защо.

:idea: А какво ти пречи да вържеш едно допълнително реле, което да се управлява от твоя електронен блок, посредством неговите си релета?!

:twisted:

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 17 окт 2006, 18:40

Brock написа:Ами мисля, че щом са дебели - значи има защо.

:idea: А какво ти пречи да вържеш едно допълнително реле, което да се управлява от твоя електронен блок, посредством неговите си релета?!

:twisted:
наистина май така ще направя, защото е по сигурна работата! :)

на ключа за палене има два дебели кабела червен и черен на които има 12 волта и два тънки жълт и син на които няма напрежение !Като дадеш на контакт на синият идва + но все още не съм разгадал при завъртане на крюча в позиция III или "палене" каква комбинация се получава :? Нямах време днес да откача акумулатора защото в момента е малко трудничко да си играя като паля и гася колата :) Иначе определено ще се получи!Пробвах само да оставя колата на ръчна и за секунда да врътна ключа и колата пали и без нужда от газ и друга намеса!Така че и без проблем ще се пали без Мен :D

cotecna

казал съм по рано в темата че в ключа ми няма чип :wink: на коли с чип тази ситуация е по сложна!При мен просто трябва да намеря правилната комбинация от съединяване на кабели за да стане но трябва време :?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 19 окт 2006, 15:26

През ключа минава само тока за пусковата бобина,той нее толкова силен както тока въртящ стартера.През ключа минава ток колкото да привлече котвата на пусковата бобина,като се долепи тя самата прави контакт между + от акумулатора и масата към двигателя.
Но въпреки това нее малък,защото при продължително въртене ключа загрява-поне малко.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 19 окт 2006, 15:33

Ами тока за фаровете, мигачите, вентилатора на парното, нагревателите на задното стъкло и огледалата, ел стъклата, осветлението в купето и таблото, радиото и др.
Не напразно кабела е 10 квадрата.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 19 окт 2006, 15:56

тази идея колега е доста трудна за изпълнение.....ти хубаво ще го накараш да се завърти,ама как ще го накараш да спре.Натискаш копчето от терасата и се прибираш.И както трябва да му се подаде малк газчица ако рече да гасне....?????
А от къде ще си сигурен че за 5 сек. ще запали-ако му зададеш 5 сек.време на пусковото реле?
Или пък ако му зададеш 10 сек на релето ще запали на втората и ще върти стартера още 8??????
И ако не ти запали колата ще си стой на контакт докато решиш да я навестиш.
Въпросите са твърде много ,а отговорите и се реализират с доста умения и пари (и релета :wink: )
Така че ако си решил да правиш тази работа само заради зимата,запали си колата,заключи я и се прибери на топло за 10 мин.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта