Страница 1 от 1

Какво е това чудо?

Публикувано: 02 май 2013, 23:10
от dido_rz
IMG00084.jpg
От скоро имам форд ескорт 1.4clx 92г. и стана тя една,изгубих токовете на свещите по точно на 2-3 цилиндър.Четох доста из форума и смених няколко бобини като начало но нямаше ефект,да кажа че не е избила никъде оригиналната поне видимо няма проблем.Смених и 3 комутатора или аз поне си мисля че е комутатир и пак същото.Частите са втора ръка та не е сигурно колко са читави.Та искам да попитам някои по знаещ какво е това на снимката и имали вероятност проблема да е в него че да ходя да търся ново.Приемам съвети всякакви.Моля не ме съветвайте да ходя на майстор,най близкия е на 20 километра и пътна помощ ми искат почти толкова колкото дадох за колата.Благодаря предварително.Качвам снимка на предполагаемия проблем.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 02 май 2013, 23:20
от ЯЛТА
Няма снимка.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 03 май 2013, 20:54
от pelteka
И защо реши да сменяш бобини първо,а не свещи и кабели.Щом ходи ток на две от свещите бобината е здрава.
П.П.Няма снимка

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 03 май 2013, 21:39
от HACKO
А някой сети ли се да "прозвъни" с оммер нисковолтовите кабели от бобината (без средния той е +12В) до буксата на комутатора? Може да е прекъснат кабела за 2-3цилиндър.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 10 май 2013, 09:04
от dido_rz
Събота и неделя ще прозвъня кабелите от бобината и ще купя нови на свещите защото се оказаха оригиналните а колата е на 350000 км.Не можах да се ориентирам кои модел е моя двигател но е карбуратор та разстоянието на свещите ми да бъде 1,3 или 1,4мм.Снимката която качих е комутатора до колкото разбирам та знаещ можели да ми обясни какво точно прави това чудо с тези кабели и една тръбичка която маи е вакум.Питам защото при 1 или 2 скорост има набиране колата но при 3 или 4 при подаване на по рязко газ без значение на горе на долу или на равно колата се задавя за момент и после изведнъж се ускорява,ако няма обороти по високи направо се дави.Благодаря на отзовалите се.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 10 май 2013, 10:39
от pelteka
Докато сменяш свещите вземи да си почистиш и карборатора

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 10 май 2013, 11:43
от HACKO
Растоянинието между електродите на свещите най-добре го направи 0.9-1.1мм, 1.3-1.4мм е много голямо. Двигателя ти най-вероятно е CVH (има и малка вероятност да е OHV). Вакума на комутатора е МАР и е много важен, точно за ускорението ( наскоро колега с Фиеста го установи по трудния начин ), променя предварението при различни режими и най-вече при ускорение.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 13 май 2013, 09:06
от dido_rz
Свещи те ги оправих,кабелите смених и другите проверих няма ефект,ток няма на 2 цилиндъра,днес приятел на мои приятел ще дойде с форда си да сменим комутатора но на моя не си личи вече какво пише можели да имат разлики комутаторите и да прецакаме неговия.Можели да се ремонтира комутатора или да търся нов да купувам.Благодаря.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 14 май 2013, 12:27
от essex
според мен става дума за дефектирала бобина :)

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 14 май 2013, 21:28
от dido_rz
essex написа:според мен става дума за дефектирала бобина :)
пробвах 2 други 2 ръка едно и също,на 2и3 цилиндър ток няма.

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 15 май 2013, 16:40
от HACKO
От комутатора (това на снимката) до бобината отиват два кабела единия за 1ви и 4ти цилиндър а другия за 2ри и 3ти, третия кабел на буксата на бобината е +12В на контакт. При положение че сменяш 2 бобини и 3 комутатора, вероятността на всички да е повреден канала за 2-3 е много малка, затова се насочих към проблем в кабела или буксата.
Другото за което се сещам е проблем в цилиндрите а не в запалването. Мерена ли е компресията на тези цилиндри? Сигурни ли сте, че на свещите не дава искра?

Re: Какво е това чудо?

Публикувано: 15 май 2013, 21:21
от essex
Понеже имам 2 бобини, едната естествено е резервна. Та един ден си викам я да видя дали бачка тая резервната. Слагам я и не пали :twisted: погледнах буксата и видях че пиновете са много раздалечени, взех една пинсета и ги закривих. сложих буксата и запали :mrgreen: След това като си сложих мойта си бобина пак същия номер и пак се оказаха пиновете на буксата :mrgreen: