Страница 1 от 1

проблем с тока до компресора

Публикувано: 10 авг 2013, 18:54
от kserx76
Здравеите колеги,имам следния проблем ,няма напрежение в буксата на компресора на климатика.На копчето светва зелената лампичка но ток не отива до компресора.Днес закачих буксата за друг компресор които взех от моргата и никаква реакция на съединителчето,а този компресор е в далеч по-добро състояние от моя.Разбира се преди това съм подал на контакт и съм сложил маса на другия компресор,но исках да пробвам преди да ги сменя.Има ли някаде бушон или защита? колата е мондео мк1 136кс

Re: проблем с тока до компресора

Публикувано: 10 авг 2013, 19:41
от Didibao
Предпазителя е този за вентилатора на парното ако вентилатора работи значи е здрав, от копчето захранването отива на пресостат ниско налягане зад шофьорския фар е, там трябва да имаш 12в, ако климатика ти е празен този датчик няма да позволи да тръгне, след него отива на пресостат високо налягане и има още едно синьо реле в кутията с предпазители то също гаси климатика когато газта е настъпена до край, ако те интересува нещо по конкретно питай.

Re: проблем с тока до компресора

Публикувано: 10 авг 2013, 20:34
от OgiDogi
kserx76 написа:Здравеите колеги,имам следния проблем ,няма напрежение в буксата на компресора на климатика.На копчето светва зелената лампичка но ток не отива до компресора.Днес закачих буксата за друг компресор които взех от моргата и никаква реакция на съединителчето,а този компресор е в далеч по-добро състояние от моя.Разбира се преди това съм подал на контакт и съм сложил маса на другия компресор,но исках да пробвам преди да ги сменя.Има ли някаде бушон или защита? колата е мондео мк1 136кс
Само на контакт ли? Не е достатъчно - трябва и двигателят да работи, иначе компютърът няма да включи релето. След релето идва пресостатът, който както вече ти казаха, прекъсва веригата под/над определено налягане.
С други думи, електромагнитният съединител е изключен, когато:
- не работи двигателят
- фреонът е изхвърчал и системата е празна (налягане по-ниско от 1.6 bar за някои пресостати)
- системата работи нормално и компресорът е вдигнал налягане над определена стойност (около 25 bar)

Re: проблем с тока до компресора

Публикувано: 11 авг 2013, 18:23
от kserx76
А разбрах има логика в това ниастина.Благодаря за информацията,системата е почти празна,няма смисъл да я пълня преди да сложа новия компресор.Значи ще го монтирам ще сложа нов ремък и няма да пестя червения силикон особенно на входа и изхода на компресора.

Re: проблем с тока до компресора

Публикувано: 11 авг 2013, 20:15
от OgiDogi
kserx76 написа:А разбрах има логика в това ниастина.Благодаря за информацията,системата е почти празна,няма смисъл да я пълня преди да сложа новия компресор.Значи ще го монтирам ще сложа нов ремък и няма да пестя червения силикон особенно на входа и изхода на компресора.
Спести си силикона и сложи О-пръстени, предназначени за климатична система - обикновено са зелени на цвят.

Re: проблем с тока до компресора

Публикувано: 12 авг 2013, 17:42
от kserx76
да тия старите са зелени но не ми изглеждат добре и не мога да разчитам на тях

Re: проблем с тока до компресора

Публикувано: 13 авг 2013, 01:38
от Didibao
Вземи си маслоустоичиви О пръстени по размер и слагай смело няма никакъв проблем ако не са зелените.