Страница 1 от 1

Бензиномер и темепература - работят когато си искат

Публикувано: 25 авг 2013, 02:47
от THX
Здравейте колеги!
Още откакто взех колата имаше тоя проблем, но това вече започва да ме дразни. Къде да търся проблема - датчици или табло? Ако е от таблото, бихте ли обяснили как се сваля без аварии (счупени чопчета, деруги от напъване с отверка и т.н.)? Да поясня, че не по едно и също време тръгват и спират двете, т.е. понякога работи само едното или само другото.

Ще използвам темата да задам и още един въпрос за да не отварям нова. :)
Запазих си оригиналния волан от от старото ескортче (без еърбег-а), който ми харесва в пъти повече, но ако просто го сменя, ще ми светне лампата на таблото за еърбег-а. Та въпроса ми е какво съпротивление (колко ома и колко вата) да закача на буксата за еърбег-а?

Re: Бензиномер и темепература - работят когато си искат

Публикувано: 25 авг 2013, 03:05
от opex
Като махнеш пластмасата с врътките за насочване на парното и бутоните за халогени парно и т.н. която е само на щипки, километража е на няколко винта - развиваш, дърпаш и вадиш, може да е малко тегаво само ако километража е с жило.

Като си извадил таблото махни крушката на еърбега, така или иначе системата и да работи еърбег нямаш да те спасява И дано не се и налага въобще напърво място.
Ако искаш да слагаш съпротивление сложи някакво, каквото и да е малко. Първоначално при контакт и палене модула прави тест за цялост на веригите, не ги товари защото иначе ще гръмнат, иначе казано дори на късо да ги вържеш ще се реши проблема, така както се връзват на късо буксите под седалките за пиро-патроните като дадат дефект.

Re: Бензиномер и темепература - работят когато си искат

Публикувано: 25 авг 2013, 21:30
от THX
Добре, да разбирам, че проблема е в таблото, така ли? :)