Помогнете за аербега Форд_Ескорт 1.8 /16V 115kc

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Bat Na4e
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Помогнете за аербега Форд_Ескорт 1.8 /16V 115kc

Мнение от Bat Na4e » 27 авг 2005, 10:16

Здравейте колеги!
Имам Форд-Ескорт 1995г 16V 115kc .От време на време ми мига лампата на аербега.Сега ще обиасня точно за какво става дума.Значи при запалванане на автомобила лампата за аербега триабва да изгасне,ако всичко е нормално.При мен се получава следното:1во мига един път което значи проблем със спирален кабел на аербега на шофьора (AUTODATA 2004).След което започва да мига 4 пъти което значи -няма налягане в пиропатроните (AUTODATA 2004).Ако не покаже първата грешка за кабела всичко е нормално (т.е лампата изгасва).Предполагам че проблема е в спиралният кабел ,но незнам каде се намира.Ако някой знае или е имал подобен проблем моля да каже.
Благодаря предварително!
Последна промяна от Bat Na4e на 29 авг 2005, 22:57, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 27 авг 2005, 15:17

ами с риск поста ми да е малко от типа "аз нищо не разбирам, обаче съм чувал,че..." бих те посъветвал ако не си жичкаджия и не си чел достатъчно за сейфти системите в колите да не се занимаваш мн с него. отиди при някой, по-запознат за да си сигурен,че ти бачка възглавницата, и че няма да се отвори като я "напече слънцето"
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 27 авг 2005, 18:54

Трол написа:ами с риск поста ми да е малко от типа "аз нищо не разбирам, обаче съм чувал,че..." бих те посъветвал ако не си жичкаджия и не си чел достатъчно за сейфти системите в колите да не се занимаваш мн с него. отиди при някой, по-запознат за да си сигурен,че ти бачка възглавницата, и че няма да се отвори като я "напече слънцето"
Много добре казано + Мото Пфое, безопасноста не е шега работа, а и има гаранция!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 29 авг 2005, 09:50

Според мене - за такъв проблем само в МотоПфое. Само там имат нужната техника за тестване на ел. джаджите и само там могат да ти помогнат.

С еърбега шега не бива - не пипай нищо, защото ако го гръмнеш, може да ти отнесе главата на задния джам

Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 13 сеп 2005, 22:47

Според кодовете ,който си засякъл това е проблем в спиралният кабел на аербегът ,който се намира на стойката на самият волан . Щом по някога не свети значи е слаба връзка точно там .Едната букса е на самият корпус на този кабел (той е в пласмасов корпус захванат за три ушенца на пакетния ключ) , до него можеш да стигнеш след като свалиш пласмасата под волана (буксата е жълта и е с два кабела ,който също трябва да са в жълта шлауфка) ,а другата страна на тоя кабел е на самият аербег на водача(до него се стига след като се извади аербегът). Преди да ги откачиш откачи акомулатора ,откачи ги почисти контактите ,закачи ги и тогава закачи акумолатора. Успех :idea:

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 13 сеп 2005, 22:57

Mitko написа:Според кодовете ,който си засякъл това е проблем в спиралният кабел на аербегът ,който се намира на стойката на самият волан . Щом по някога не свети значи е слаба връзка точно там .Едната букса е на самият корпус на този кабел (той е в пласмасов корпус захванат за три ушенца на пакетния ключ) , до него можеш да стигнеш след като свалиш пласмасата под волана (буксата е жълта и е с два кабела ,който също трябва да са в жълта шлауфка) ,а другата страна на тоя кабел е на самият аербег на водача(до него се стига след като се извади аербегът). Преди да ги откачиш откачи акомулатора ,откачи ги почисти контактите ,закачи ги и тогава закачи акумолатора. Успех :idea:
Ако ти си този Митко за който си мисля ....................МИТЕЕЕЕ ДОБРЕ ДОШЪЛ В ФОРУМА БРЕ ...........КОЛКО ВРЕМЕ ТЕ КАРАМ ДА ХВЪРЛИШ ПО ЕДНО ОКО ...................... Като дойда в Търново ша видиш ти .......

Колеги , искам да Ви представя един мой добър приятел който знае доста за автомобилите с марка ФОРД ..........Има какво да се научи от него !!!!
Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 14 сеп 2005, 00:09

Същя проблем имах ето как си реших проблема
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=666
:lol: :wink:

Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 14 сеп 2005, 08:21

Да и това е един от проблемите ,слаба връзка на пиропатрон на колан.

Bat Na4e
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Bat Na4e » 21 сеп 2005, 18:16

БЛАГОДАРЯ на всички който откликнаха на проблема който ИМАХ! Оказа се наистина недобър контакт в буксите до предните седалки.Напръсках ги и двете.Лампата на аербега вече не свети т.е не мига. :D Още един път БЛАГОДАРИЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ !!! :D :D :D

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 21 сеп 2005, 18:56

Няма проблем радвам се че успях да помогна :lol:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 90 госта