Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 11 ное 2008, 14:33
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2005г.1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Здравейте на всички
От скоро имам проблем с паленето. Върти стартера, но отнема време докато запали, което много ме притеснява, понеже скоро идва зима
. Когато запали и я угася веднага и отново запаля няма никакви проблеми. Върви безупречно на газ и бензин (не прекъсва и не придърпва). Днес смених свещите, защото старите бяха много износени, но нищо не се промени. Искам да помоля за съвет, предложение или предположение за отстраняване на проблема. 



- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Газов инжекцион или обикновена газ?
Обикновено така прави когато като пали на бензин във всмукателния колектор (от някъде) има газ ИЛИ/И има кофти вакуум към газов изпарител. Или вакуум въобще, но това е малко съмнително ако си с обикновена газова иначе щеше да гърми във всмукателя.
Обикновено така прави когато като пали на бензин във всмукателния колектор (от някъде) има газ ИЛИ/И има кофти вакуум към газов изпарител. Или вакуум въобще, но това е малко съмнително ако си с обикновена газова иначе щеше да гърми във всмукателя.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Или ти е пък прецакан клапана на помпата и ти връща горивото, дай няколко пъти на контакт без да палиш и чак тогава опитай да запалиш.

-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 11 ное 2008, 14:33
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2005г.1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Колата е с обикновена газова и първо пали на бензин и после като настъпя до 2000 оборота и превключва на газ. За този клапан за бензиновата помпа не зная, защото когато дам на контакт (съответно помпата работи) и натисна игличката на обезвъздушителя на бензинопровода пръска яко
Ако смесва газ и бензин предполагам мога да проверя като затворя кранчетата на газовата бутилка?

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Върти кранчетата. Но ще трябва да се изгори газта дето е по тръбите. И оправи всякакви видове вакууми ако има нещо отклонения и т.н. за газовата.
Като е гърмяла колата във всмукателя е възможно да има поизвадени. Под бобината минава един маркуч от клапана за картерни газове към всмукателния колектор, там има мека връзка на някои дето от жегата се прецаква и може да се извади от детонации, оглеждай всичко.
Кола вървяща идеално на газ забравяш за бензин, само че за да върви идеално на газ трябва на бензин да е часовник преди това.
Като е гърмяла колата във всмукателя е възможно да има поизвадени. Под бобината минава един маркуч от клапана за картерни газове към всмукателния колектор, там има мека връзка на някои дето от жегата се прецаква и може да се извади от детонации, оглеждай всичко.
Кола вървяща идеално на газ забравяш за бензин, само че за да върви идеално на газ трябва на бензин да е часовник преди това.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 11 ное 2008, 14:33
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2005г.1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Благодаря за бързите отговори. Ще огледам и ще споделя резултатите.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 11 ное 2008, 14:33
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2005г.1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Днес се оказа, че май имам проблем и със стартера. Когато завъртя ключа,не започва да върти, а издава странен виещ звук
Стартера може ли да се обслужва или се сменя с нов? След 3 поредни опита колата запали отново с големи мъки 


- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалване на Ескорт 1997 1.6 16v Zetek
Може ли да се обслужва зависи от марката/модела и вида на повредата - заминали лагери, втулки, четки и др. по-сериозни.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта