Здравейте на всички отново. Искам да благодаря на всички за оказаната помощ.
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Значи алармата е поставих сам успешно, непосредствено след коментарите, които получих в тази тема. Ще дам обяснение как е станало монтирането на аларма Giordon G10 това за кола Форд Фиеста 1.25 зтек 1997 год.
Първо, взимаш и внимателно разчиташ схемата, ако те марзи чети това, което ще напиша. След това се подготвяш с уред за измерване, понеже нямаме схемата на колата, а дори да е намерим от AutoData е изключително трудно да е разчетем, ако нямаше нужното образование, което аз лично нямам, резачки, макетен нож, кръстата, права ,изолирбанд, тръбен ключ, машинка за пробиване, по - възможност най - малка с подходяща боргия, 4 - 5 - 6 мм и много търпение.
Второ, сваляш кората на една от двете врати, ще говоря за пасажерска врата, разглобяваш курмилните пластмаси, две са, едната има 3 видий кръстати, втората е закрепена за първата с 2 видий кръстати и вдигаш предния капак.
Трето,от разглобената вече дясна врата, сваляш бравата, над нея има едно черно желязо хванато с 3 яки видий, махаш, стигаш до бравата,сваляш е, не е нужно да махаш и жилото, само две метални пръстчета, под нея има букса изкарваш е, на нея има 4 кабела, с помоща на уреда, горе упоменатият, измерваш на 12в, на коя жичка от 4 те възможни тъй като едното ти е постоянно маса, черния кабел, при затваряне и отваряне е подаде 12 волта, след като откриеш, местиш кабелите на уреда да дават на късо и ти му подаваш 12 волта, за да си сигурен, че са правилните кабели, в резултат на това вратите ще ги затвориш и отвориш чрез уреда, под затвориш и отвориш имам впредвид, заключиш и отключиш. След като вече си намерил кабелите запомняш цветовете, и ги проследяваш до вътре в купето, като за тази цел свяляш една пластмаса, която се сваля с права отверка и един пластмасов пирон. Там ще намериш един сноп кабели, които продължава от вратата към купето, с помоща на тръбен ключ, тъй като му е по-голям разкрача, ще поможеш да свалиш буксата тъй като от врата към купето снопа кабели не е сноп ами имат преход от една букса, която се сваля лесно и е направена с цел при навлизане на вода възможността да даде на късо да е по - малка. Вече кабелите от купето, които са излезнали от тази букса са същите на цвят като кабелите от вратата, които влизат в нея, намираш нашите три кабела вързваш ги за модула и централното е готово.
Разглобената пластмаса около волана, е за да се открият буксите за управление. Дясната букса е за мигачи, къси, дълги, габарити, тя ни трябва, а дясната за чистачки и т.н. Махаш буксата и с помоща на уреда намираш кои са наще кабели за мигачите и ги вързваш.
Сваляш платфона намираш плюса и вързваш синия кабел там от модула, като предварително проверяваш това може и аз да греша. Не казвам цветове следиш ги на графиката там са ясно обозначени, аз казвам каде и какво се слага. За по - лесно вече намерения кабел като свалиш пластмасата, която стой на лявата греда на стъклото ще светне там кабела.
Розовия кабел го вързваш за сирената, която може да е поставиш под капака зад акумулатора.
Плюс и минус са червен и черен.
Така е монтирах аз колата си има и аларма и всичко и се задейства перфектно.
Съжелявам за правописните грешки след работа съм и не ми се мисли. Дано да съм помогнал ако не пишете да дообясня.
Алармата Giordon G10 за сега 1 седмица е много добра и нямам проблеми.