Страница 1 от 1

Комутатор за Ескорт

Публикувано: 27 авг 2005, 17:56
от venga
Иамм Форд Ескорт 88г. Интересуваме къде се намира комутатора, за какво служи и горе-долу колко струва

Публикувано: 27 авг 2005, 18:56
от aaleks
:-?:

Публикувано: 27 авг 2005, 19:03
от venga
Свързан е с запалването

Публикувано: 27 авг 2005, 23:07
от aaleks
:-?: :-/:

Публикувано: 28 авг 2005, 00:19
от dedo_liben
http://free.data.bg/lubvho/My%20E-book/ ... %20(Haynes" onclick="window.open(this.href);return false;)/Ford%20Escort%20-%20Service%20&%20Repair%20Manual%20(Haynes).zip :roll: тук би трябвало да го има къде е

Публикувано: 28 авг 2005, 06:13
от paci
Под дистрибуторната капачка. Ама не вътре :wink: Отвън е от същата страна по-надоло. То е една плочка завита с две болтчета и излиза един кабел от него. Кабела е с букса. Гледай внимателно има една телчица, тя е осигуровката да не се вади, леко я стискаш и вадиш буксата.Не мога да ти го опиша по-точно.
Какъв е проблема?
Аз смених моя и с голям късмет в една единствена морга го намерих един единствен за 25 лв.
Ако ще сменяш викай тука, дано успея да те улесня със смяната.

Публикувано: 28 авг 2005, 13:22
от venga
Мерси Paci. Значи ли това, че този комутатор и датчика за електронно запалване са едно и също нещо. Не щеше да пали колата, задърпах я до един сервис и оттам ми се обадиха да кажат, че комутатора е сдал багажа. Да но аз видях, че не излиза искра от бобината, а комутатора е след нея май. Дали нещо не ме парзалят, затова ми е въпроса

Публикувано: 28 авг 2005, 15:56
от paci
Незнам, човек. Не съм чак толкоз на ТИ с нещата. Каквото ми е минало през главата споделям. Ама кои тоци от де минават незнам.
Моя гаснеше кога му е кеф и след гасненето нещеше да пали ми палеше с една хитринка. Не го разгадах сам. Но сам си смених комутатора.
Ако беше тука у Плевен да турим моя стария, той поне малко от малко студен бачка докъто загрее и после може да продължи но може и да спре :) негова си работа :wink:

Публикувано: 29 авг 2005, 11:32
от kEFi
venga написа:Мерси Paci. Значи ли това, че този комутатор и датчика за електронно запалване са едно и също нещо. Не щеше да пали колата, задърпах я до един сервис и оттам ми се обадиха да кажат, че комутатора е сдал багажа. Да но аз видях, че не излиза искра от бобината, а комутатора е след нея май. Дали нещо не ме парзалят, затова ми е въпроса
Смени си датчика, който следи положението на коляновия вал и определя кога ЕДИС да пусне команда към бубината. Докато го разбера това на мен ми струваше 2 години и една торба излишно похарчени пари + 7 кратно ползване на пътна помощ или познати за изтегляне до "специализиран сервиз" в МП. Струва 45лв и се държи с един болт :wink:

Публикувано: 30 авг 2005, 09:23
от Brock
kEFi написа: Смени си датчика, който следи положението на коляновия вал
Или така наречения "датчик на Хол"


:twisted:

Публикувано: 30 авг 2005, 10:45
от The seven
Ами то хубаво с датчиците, но ...
Човека е написал модел '88 година. Вариантите са три според мен 1,3 или 1,4 карбуратор или 1,6 инжекция. А карбураторите нямат изброените датчици според мен, а пък инжекциона няма комутатор - или греша ?

Публикувано: 30 авг 2005, 11:38
от kEFi
Упс! :oops:

П.П. Този датчик, за който говорих не е датчика на Хол!

Публикувано: 30 авг 2005, 13:21
от bilder
я накрая дайте една схема на подобно делко да се види кой и за какво говори.И на мен ми е интерсено евентуално какво може да се бъгне по този сбирщайн дето правя.

Публикувано: 30 авг 2005, 18:41
от The seven
Тукаможе да погледнеш въпросният комутатор.

Публикувано: 05 сеп 2005, 00:00
от velko
Ммммм да е това дето The seven е пуснал на картинката е комутатора, тая черната проклетия, има четири крачета като се извади от делкото. Само да отбележа че са два различни типа в зависимост от това дали делкото е Бош или Лукас много си приличат ма не са взаимозаменяеми. А цените дето сте споменали по горе на тая джаджа варират от 20 до 70 лв. Само за протокола във делкото на Лукас има датчик на Хол а в това на Бош има нещо като бобинка. Тая шибана система и на мен ми е късала нервите но колата е анфибия, прегазвал съм вода до осите на главините без да понечи да гасне, докато при другото запалване с чукче и наковалня малко влага и колицата неще да работи.