Страница 1 от 1

Разлики във фаровете на Мондео мк2

Публикувано: 28 сеп 2013, 13:33
от mi6o
Здравейте колеги. Правя темата понеже не можах да открия такава,пък дано да е полезна. Купих си фар от колега от тук като мислех,че нямат никаква разлика но се оказа,че има. Не е някакъв страшен проблем,но все пак имат малки разлики в стойката за крушката на дългите (крушката също е друга),буксите за крушките са различни също,както и формата на буксата за мигачите. На моя фар дългите светлини се оказаха,че са с крушка H1U а на другия пишеше вътре H7. Прилагам и снимки за да е по-ясно за какво иде реч :)
Изображение Долния фар е моя. Не знам дали има значение дали е бензин или дизел колата,или пък годината на производство,но имат малко разминаване само при дългите и мигачите. Фаровете са на обратно,но само така можеше да ги снимам и двата.
Изображение
Изображение
Изображение Горните 3 снимки са буксата и гнездото за крушката на дългите на моя фар,както и самата крушка от зад.
Изображение Това е буксата за дългите на другия фар. Вижда се и малко от гнездото за слагане на крушката,бях го снимал и самото гнездо,но тъпия ми телефон по някога не разпознава снимките които съм снимал с него и малко му остава да му бия един шут :lol:
Изображение Буксите за мигачите.
Изображение Крушката за дългите на моя фар.
Поздрави

Re: Разлики във фаровете на Мондео мк2

Публикувано: 01 окт 2013, 21:34
от bikercho
Доста полезна тема колега и аз да направя едно допълнение така и при Мондео Мк1 има и там разлики на външен вид фаровете на всички мондео мк1 са си еднакви но там и на късите и на дългите има с пазлични крушки както при мондео 2 поздрави

Re: Разлики във фаровете на Мондео мк2

Публикувано: 02 окт 2013, 02:17
от mi6o
Ами като я взех колата,фаровете си светеха нормално и въобще не ги бях пипал. Изгоря ми една крушка на късите и я смених,но ми се видя малко странна една жичка. На другия ден свалих фаровете и те бяха (и още са) много зле-и на двата гнездата за габаритите стопени,капаците нямаха телчицата която ги държи,а се държаха затворени на десния с туба от 1 л. някакво масло,левия с шишенце от минерална вода забито между фара и акумулатора :lol: . Също така имаше една жичка с някакво бушонче,вързана към едната жичка на буксата на късите на левия фар и отиваше в десния,пак вързана за едната жичка на буксата на късите. Мислех,че има някакъв проблем с десния фар,но махнах тая жица,вързах вътре във фаровете жичките както са си били и като пуснах фаровете си светеха съвсем нормално на къси,на дълги,мигачите си работят-никакви ядове. Държах ги бая време да светят да видя дали нещо няма да стане-я бушон да се стопи,я да замирише на изгоряло...нищо,светят си без проблем и това е. На борд компютъра ми светят червено фаровете и стоповете като пусна габарити или къси,а като натисна спирачката само десния стоп спира да свети (на борда,иначе от зад си свети всичко нормално). Има и някакво пипане при жиците на левия стоп-и там има отрязани жички и вързани за други с изолирбандец,но за сега няма да пипам там. Задния номер не свети също-вътре няма на какво да сложиш крушките защото ги няма крачетата (леко поизгнили) а жичките прилежно изолирани и сгънати в една нишичка......с две думи красота :lol: . Защо са правени тия гимнастики преди мен си нямам идея,но поне за сега нямам проблеми с фаровете и стоповете. Нямах представа,че имат разлика та за това направих темата-не намерих такава и помислих,че ще е от полза пък дано да свърши работа на някой колега. То стана б.хти романа това мойто....не знам дали въобще някой ще го прочете цялото :lol: .
Поздрави