Проблем с паленето

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
FOCUS 1912
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 25 окт 2012, 09:32
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Проблем с паленето

Мнение от FOCUS 1912 » 18 окт 2013, 09:15

Имам Форд Фокус 1.8 TDCI 2002 год., имам следния проблем,рано сутрин когато я запаля , колата много трудно пали. купих нов акумулатор и проблема с паленето остана ... ОТ къде може да идва проблема ?

Благодаря ви предварително за отговорите...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от madboy » 18 окт 2013, 09:56

Свещи? Кога е започнала да пали трудно?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
FOCUS 1912
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 25 окт 2012, 09:32
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от FOCUS 1912 » 18 окт 2013, 10:10

madboy написа:Свещи? Кога е започнала да пали трудно?
свещите са на 12 хиляди км. не ми свети таблото за проблем с свещите .... около месец , но от два дни проблема е много по сериозен , ако продължава така новия акумулатор ще отиде .. :(

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от urgan » 18 окт 2013, 13:29

Тия коли без диагностика трудно се лекуват.
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от ЯЛТА » 19 окт 2013, 00:20

Дюзи. Но без компютърна диагностика,-/не в менте сервиз/, нищо не е сигурно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от kosta69 » 19 мар 2014, 22:38

Колеги,тези дни колата взе да пали по-трудно сутрин/по-дълго върти/.Закачих мултицета на запалката -в покой-12.5в.Като дам контакт пада на 10.8 - 11.2в до като свещите нагряват.След това волтажа се вдига на 12 и до като завъртам на стартер пада на 9 волта.Това нормално ли е ? Като запали стига на 14 -14.3 в.
Подгряващите свещи съм ги сменил в края на миналата зима, а преди тази зима ги проверих - работеха.Пък и показанията на мултицета ме карат да си мисля,че работят.
Да свалям ли стартера за ремонт ?

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от peigera » 20 мар 2014, 08:57

А имаш ли проблем със стартера? Аз доколкото разбирам той върти а колата не пали. Провери отново свещите нищо, че са сменяни и няма да е лошо да се провери дали не взима въздух от някъде. За жалост не съм специалист по дизел и не искам да давам съвети понеже може да те заблудя. Специалиста -това е ника на колега от форума който наистина МНОГО ги разбира дизелите. Пиши му на него едва ли ще ти откаже помощ.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от paci » 20 мар 2014, 10:23

peigera написа:А имаш ли проблем със стартера?
Така както описва нещата според мен има проблем с акумулатора.
Сваляне, проверка на нивото на електролита, зареждане и ако пак пада на 9 волта на стартер отива за нов.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от ieiei » 20 мар 2014, 10:56

При същите симтомиТОВА ми помогна.
Сипи го преди пътуване поне 100км.

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от kosta69 » 22 мар 2014, 19:59

Благодаря ви за съветите, колеги !
Заредих акумулатора и сега е кибрит. Сигурно за времето което карам, не може да зареди добре.Около 15 км. сутрин и 15 км. вечер.През това време няколко паления.
За всеки случай тази седмица ще ида да проверят акумулатора/да го натоварят с вилка/.Той още е в гаранция до юли.
Иначе в началото на зимата сложих една добавка в горивото за почистване на инжекторите, но разлика като че ли няма, поне за вървенето.
Решил съм, някой ден ще сваля стартера за профилактика.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от OgiDogi » 22 мар 2014, 21:04

kosta69 написа:...
Решил съм, някой ден ще сваля стартера за профилактика.
От там се започва. Изправният стартер не натоварва толкова акумулатора (освен ако и той не е пътник), че той да не успее да се възстанови след няколко километра каране. Едно, че дърпа по-малко ток и друго, че върти по-бързо и двигателят пали за по-кратко време.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от kosta69 » 17 апр 2014, 21:14

Най накрая закарах колата на електротехник да провери стартера !
OgiDogi, Много си прав, че се започва от стартера.Благодаря Ти !
Аз си мислех,че колата пали добре !А сега какво чудо е, не мога да го опиша !Много съм доволен от резултата !
По стартера... - Втулките бяха отишли.Четките са добре.Почистване и смазване.
Сега съм спокоен и доволен от това което направих !

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 431
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от antipower » 28 яну 2016, 09:53

Извинявам се на колегата, че ще използвам неговата тема, но не искам да пускам отделна !

Проблема е следния:
Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Стартера си върти хубаво, акумулатора е чисто нов, но първото палене за деня е ужас.
Като е загряла колата си пали от раз.
Аз се съмнявам в подгревните свещи, но не знам как изглеждат.
Предполагам, че се проверяват с най-обикновен омметър.

Благодаря на отзовалите се !

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от ЯЛТА » 28 яну 2016, 12:03

antipower написа: Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Диагностика ще покаже. Най вероятно се касае за износени дюзи, но има още много причини да го прави. Това е най сериозната. Свещите греят при температура под 6 + градуса, ако са в ред дюзите би трябвало да запали и без да греят свещите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 431
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от antipower » 28 яну 2016, 13:38

ЯЛТА написа:
antipower написа: Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Диагностика ще покаже. Най вероятно се касае за износени дюзи, но има още много причини да го прави. Това е най сериозната. Свещите греят при температура под 6 + градуса, ако са в ред дюзите би трябвало да запали и без да греят свещите.
Като ми докара форда ще проверя все пак свещите. Е аутодата пише, че трябва да имат 0.2 ома съпротивление.
Ще го закача с VCM-а и ще видим дали ще изкара някоя грешка.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от ieiei » 28 яну 2016, 13:48

Свещите се проверяват лесно(и е без пари).

Mondeicho
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от Mondeicho » 19 фев 2016, 06:25

Щом казваш, че не пали и на топло време малък е шанса да са подгревните свещи...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 48 госта