закъсах го с запалването//оправено
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
закъсах го с запалването//оправено
като тръгна да паля се чува едно чък от отпред от стартера и дотам,уредите не изгасват което значи май че нее от акумолатора,наи странното е че като я бутна и запали след това си пали цял ден няма никакви проблеми.какво ще ме посаветвате,каква може да е причината или да ходя на маистор.не ми се оставя колата по маистори защото от един хлабав кабел може да ми сменят и целият стартер.помагаите
оправиха го беше от стартера,сложиха друг и запали,значи за тези които се чудят при същият проблем,направо отиваите за стартер.Иначе не се сваля трудно работи се само от доло,от горе нищо не се разкача,има 3 болта и 2 гаики за тока които не могат да се объркат.едната е по голяма.е това е вече не бутам.
оправиха го беше от стартера,сложиха друг и запали,значи за тези които се чудят при същият проблем,направо отиваите за стартер.Иначе не се сваля трудно работи се само от доло,от горе нищо не се разкача,има 3 болта и 2 гаики за тока които не могат да се объркат.едната е по голяма.е това е вече не бутам.
Последна промяна от chano на 03 ное 2006, 09:59, променено общо 1 път.
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
И аз мисля ,че е стартер,карал съм 2 години служебна шкода 120l,двигателя е отзад и стартера е на гадно място и се пълни много с вода и кал от пътя свалял съм го на 4 месеца за чистене,същата работа ток има колкото щеш ама неще да върти,като го зачистиш и тръгва веднага.Този номер ми го правеше винаги сутринта когато трябва да я палиш за първи път през деня,като я бутнеш пали и като се поразмести малко колата и после работеше цял ден...Провери все пак и стартера преди да си купуваш акумулатор,но е възможно и от него да е все пак вече се застуди навън и ако ти е няколко годишна батерията е възможно да прави мизерии вече...
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 17 фев 2005, 12:19
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 '88 (MK2 FBD)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
имах абсолютно същия проблем. явно акумулатора ти е наред, затва 99% е от стартера - тва "чък" би трябвало да е от бендикса, който изскача и зацепва на маховика. в литературата пише, че една от възможностите е зацапани четки - т.е. някоя от четките се заклинва някъде по оста и ротора не може да развърти. аз бих действал така:
1. провери акумулатора - трябва да дава над 12 В
2. ако е наред, сваляш стартера и според възможностите си или го разглабяш, преглеждаш, почистваш и т.н. или го носиш на майстор (има едни доста добри на Одрин, пряка на Стамболийски). обърни внимание на дължината на четките - според типа стартер трябва да са минимум 8-10 мм.
може да тестваш стартера много лесно като го свалиш - закачаш го към друг акумулатор или просто го връзваш хубаво на плюс и маса и си намираш колега да ти завърти контактния ключ.
успех
1. провери акумулатора - трябва да дава над 12 В
2. ако е наред, сваляш стартера и според възможностите си или го разглабяш, преглеждаш, почистваш и т.н. или го носиш на майстор (има едни доста добри на Одрин, пряка на Стамболийски). обърни внимание на дължината на четките - според типа стартер трябва да са минимум 8-10 мм.
може да тестваш стартера много лесно като го свалиш - закачаш го към друг акумулатор или просто го връзваш хубаво на плюс и маса и си намираш колега да ти завърти контактния ключ.
успех

- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
От акумулатора е.През ноща става доста хладно и пада.И сътринта е слаб за да завърти, а пез деня пали защото вече се е възбудил от динамото след като запалиш.Ако ти прави същия въртел и след като сия карал значи е от шалтера.Аз смених цялата шалтер бобина на Форда на баща ми по тази причина.Но той чаткаше даже и на зареден акумулатор.
Направи профилактика на стартера и шалтер бубината смени му втулките задължително не са скъпи, така и така ще го отвориш.
Успех с ремонта
Направи профилактика на стартера и шалтер бубината смени му втулките задължително не са скъпи, така и така ще го отвориш.
Успех с ремонта
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Да даGeorgiev написа:От акумулатора е.През ноща става доста хладно и пада.И сътринта е слаб за да завърти, а пез деня пали защото вече се е възбудил от динамото след като запалиш.

И няма му загасват лампите по таблото ?!
Онзи ден petkoff_pl закъса тук в Плевен

Ако му се разправа да пише

Намерхме му проблема, пихме по бира и го забутах към Ловеч.

Мигат лампи цъкат релета ... неква неадекватна история ....
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Най-добре си свали стартера и го разглоби. Вземи една финна шкурка 240 или 280 (1лв. метъра) и я прекарай по колекторите на ротора докато станат лъскави. Прегледай си четките дали не са свършили и ако са добре капни малко масалце отстрани между четката и металния кожух. Гледай да не падне на колекторите.
Ако не ти се сваля стартера, когато ти се случи същата случка, вземи един ключ (по-едричък) и удари 2-3 пъти по корпуса. На мен няколко пъти ми е помагало.
Ако не ти се сваля стартера, когато ти се случи същата случка, вземи един ключ (по-едричък) и удари 2-3 пъти по корпуса. На мен няколко пъти ми е помагало.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Kocko написа:Твърдо стартер. Имах подобен проблем преди. Щом не умират лампите, значи няма какво друго да е. Профилактично му смених чаркалаците и ми излезе около 20лв.
някаде чух че ако падне акумолатора имало няква защита която не позволявала да завърти стартера защото обърквала компа,някои да знае нещо такова? а относно чукането с ключ по него аз не мога да го видя каде се намира па камоли да чукна по него,има яко жици и филтри и кои знае какво още който има мондео знае за какво говоря,сега като чукне и после около него някаде се включва некво реле и цъка двапъти,абе откачена работа еи,каде си ми е ладичката.

Колега - прочети моля те тази тема

Brock
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
nikolovvd написа:Отиди да ти направят една профилактика на стартера. Поне е по-малък разход, а и си е задължителна манипулация преди зимата.
а знае ли някои каде в софия правят такива неща но те да си го откачат и закачат.
Колега - прочети моля те тази тема

Brock
- Dell
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
- Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Акумулатор.....
Колега, провери си акумулатора, пробвай с кабели или сложи за проба на някой съсед, това че ти светят уредите нищо не значи, може и радиото ти да работи и пак да е акумулаторът, ако е паднал се чува едно щракане откъм таблото и всичко си свети и работи....без да пали естествено 

Mitsubishi Carisma 1.8GDI
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
мале-мале! защо лъжете човека, някои тук само са чели и никога не са виждали стартер отвътре обаче "акумулатор"! цъкането е от придърпването на бендикса от електро-магнита. като се придърпа назад/т.е. самата запчатка изскача напред/ стеблото на бендикса трябва вече мотора да го завърти, затова точно зад стеблото на бедикса има 2 клеми. когато стеблото бъде придърпано то дава контакт между тях и стартера завърта. идеята е преди да се завърти колелото то да бъде зацепено вече в маховика- по яобясними причини. когато по въпросните 2 клемички отзад има нагар/а то си има понеже там тока е голям, контакта сравнително лош/ то тогава те не дават контакт и дотам. има няколко решения-1. естествено почистването, след свалянето на стартера става за 10 мин. ако не са запецнали болтовете на шалтера. 2. почукване с нещо, няма гаранция, че ще стане, но шансовете са големи. така може да се отложи за 2-3 дни ремонта, но поради лошия контакт клемите още повече ще нагорят. 3. 100% сигурен начин, че ще се прибереш без да буташ- един гаечен ключ или отверка, някой "върти" на стартер и друг отпред дава контакт с отверката между двете клеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта