Ескорт 1,6 16v не пали

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
peter74
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
Модел на автомобила: МОНДЕО
Status: Извън линия

Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от peter74 » 26 окт 2013, 15:18

Проблема е следния - колата пали избирателно,понякога гасне в движение и пали когато реши.Това ,което установих е ,че няма искра.Има плюс 12в на черния кабел на бубината ,но на другите два(зелен с червено и зелен с жълто)няма комутация.Те отиват в компютър под жабката.Там буксата е наред.Моля някой да ме ориентира,ако има датчик позиция на колянов вал,къде се намира той?Или пък ако някой е борил подобен проблем.Ще ме прощавате,ако темата е дискутирана,но съм нов във форума и не намерих отговор

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от opex » 26 окт 2013, 16:38

Изглежда като: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=50949
Въпреки, че много правилно си се ориентирал към датчик на коляновия вал щом има напрежение, а няма искра и гасне в движение.
Трябва да се види и тя от читав техник, не монтьор или "майстор"..
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от antipower » 26 окт 2013, 19:06

Аз имах подобен проблем, като върви върви яко, ако каже че неиска.... Та проблема беше в таблото с предпазителите. Бяха патинявали пътечките и се наложи да ги презапоя. От тогава проблема се реши. Проблема е бил че на буксата на бобината, където излизат кабелите за свещите като е на контакт, не винаги даваше 12 волта и като е под 12 не даваше ток на свещите. Ако имаш възможност премери на тази букса като си на контакт. Успех !!! Иначе форда ми е 1.6 16 вент от 1994 :)

peter74
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
Модел на автомобила: МОНДЕО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от peter74 » 26 окт 2013, 20:08

Напрежението на черния кабел на бобината е стабилно.Подадено директно от акумулатора,пак няма искра.Този вариант отпада.Колега ОРЕХ,колата е на газ,гориво има но не и искра.Няма ли кой да каже ,къде ,все пак е датчика на коляновия вал?

rscossworth
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 06 яну 2008, 13:26
Модел на автомобила: Escort
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от rscossworth » 27 окт 2013, 14:50

antipower написа:Аз имах подобен проблем, като върви върви яко, ако каже че неиска.... Та проблема беше в таблото с предпазителите. Бяха патинявали пътечките и се наложи да ги презапоя. От тогава проблема се реши. Проблема е бил че на буксата на бобината, където излизат кабелите за свещите като е на контакт, не винаги даваше 12 волта и като е под 12 не даваше ток на свещите. Ако имаш възможност премери на тази букса като си на контакт. Успех !!! Иначе форда ми е 1.6 16 вент от 1994 :)
Аз това табло не помня вече колко пъти съм го презапоявал и колко байпаси съм му правил.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от opex » 27 окт 2013, 15:48

От предната страна на блока (откъм радиатора), откъм маховика, над картера. Само този датчик е там и други проводници не би трябвало да има и може да се ориентираш по тях.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

peter74
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
Модел на автомобила: МОНДЕО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от peter74 » 06 ное 2013, 07:43

След като ревизирах датчика на маховика,връзката му с компютъра и връзката на компютъра с бобината,дойде и решението.Проблема се оказа ,че изчезва плюс при контакт на двата черни кабела ,влизащи в компютъра(този,в гредата ,под жабката).По всяка вероятност проблема е в прословутите спойки на бушониерата.И тъй като не ми се занимава с нея ,взех въпросния плюс при контакт от гнездо на липсващо реле и с едно кабелче го прехвърлих към компютъра.Та това е.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от opex » 06 ное 2013, 13:47

на компютъра трябва да има постоянен + на пин-1 за да пази паметта в компа, а при контакт/работа трябва да идва + на пин-37 и пин-57. Черните кабели от колонката са маса, как даваш на тях +? (маса са пинове 20,40,60, евентуално 16 и още някой друг) Или аз не разбирам описанието?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от HACKO » 06 ное 2013, 20:41

Всички маси на Ескорта са Кафяви. Черно и Черно с Червена ивица най-често са +12В на контакт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

peter74
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
Модел на автомобила: МОНДЕО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от peter74 » 06 ное 2013, 20:53

Ей,Орех,стегни се бре ,черен минус на немска кола?Както и да е ,който има проблем да чете и действа.Казах каквото трябва по въпроса,другото са празни слова.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от opex » 07 ное 2013, 18:11

Стегнат съм. Аз дадох номерата на пиновете където трябва да има +.
Колкото до цвета на масата - специално тоя дето се хваща за колонката с болт 6мм (глава за ключ 10) при мен е черен. И на предния беше черен.
А Форд не е немска кола, къде е сглобяван е друг въпрос и инсталацията пак се прави по стандарт, не е различни цветове според държавата в чиито завод е сглобена.

Отново прочетох мнението и така написано и в късен час прочетено изглежда, че става дума за двата черни кабела влизащи /т,е, закрепващи се за/ колонката под жабката, което е друг филм. А в кабелната обувка, която се завива с въпросния болт към колонката влизат два черни кабела. Пък и е объркващо "компютъра под жабката в колонката" защото друг компютър няма.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

peter74
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
Модел на автомобила: МОНДЕО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от peter74 » 07 ное 2013, 21:06

Орех ,имаш 1700 мнения,аз само 10.Видно е,че разбираш в пъти повече и моите уважения за това.Далеч съм от мисълта да си придавам важност,просто ,проблемната кола има за маса кафяви кабели,а черните,както по-горе споменах са + при контакт.В твоя подкрепа ще кажа,че днес на подобен форд не му светеше десния фар.Оказа се,че масата е именно черен кабел.Ох,обърках се вече.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1,6 16v не пали

Мнение от opex » 07 ное 2013, 22:07

Постовете ми не са мерило, всеки момент е перфектен шанс за осиране. Знам че са кафеви и не съм спорил по това отношение. Просто казах какво съм виждал аз. А и разбрах в последствие каква е била идеята на написаното.
В крайна сметка щом си решил проблема и си споделил решението, което е похвално, за разлика от много други тук, няма какво повече да бистрим политика.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта