Ескорт 1,6 16v не пали
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
- Модел на автомобила: МОНДЕО
- Status: Извън линия
Ескорт 1,6 16v не пали
Проблема е следния - колата пали избирателно,понякога гасне в движение и пали когато реши.Това ,което установих е ,че няма искра.Има плюс 12в на черния кабел на бубината ,но на другите два(зелен с червено и зелен с жълто)няма комутация.Те отиват в компютър под жабката.Там буксата е наред.Моля някой да ме ориентира,ако има датчик позиция на колянов вал,къде се намира той?Или пък ако някой е борил подобен проблем.Ще ме прощавате,ако темата е дискутирана,но съм нов във форума и не намерих отговор
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Изглежда като: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=50949
Въпреки, че много правилно си се ориентирал към датчик на коляновия вал щом има напрежение, а няма искра и гасне в движение.
Трябва да се види и тя от читав техник, не монтьор или "майстор"..
Въпреки, че много правилно си се ориентирал към датчик на коляновия вал щом има напрежение, а няма искра и гасне в движение.
Трябва да се види и тя от читав техник, не монтьор или "майстор"..
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Аз имах подобен проблем, като върви върви яко, ако каже че неиска.... Та проблема беше в таблото с предпазителите. Бяха патинявали пътечките и се наложи да ги презапоя. От тогава проблема се реши. Проблема е бил че на буксата на бобината, където излизат кабелите за свещите като е на контакт, не винаги даваше 12 волта и като е под 12 не даваше ток на свещите. Ако имаш възможност премери на тази букса като си на контакт. Успех !!! Иначе форда ми е 1.6 16 вент от 1994 

-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
- Модел на автомобила: МОНДЕО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Напрежението на черния кабел на бобината е стабилно.Подадено директно от акумулатора,пак няма искра.Този вариант отпада.Колега ОРЕХ,колата е на газ,гориво има но не и искра.Няма ли кой да каже ,къде ,все пак е датчика на коляновия вал?
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 06 яну 2008, 13:26
- Модел на автомобила: Escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Аз това табло не помня вече колко пъти съм го презапоявал и колко байпаси съм му правил.antipower написа:Аз имах подобен проблем, като върви върви яко, ако каже че неиска.... Та проблема беше в таблото с предпазителите. Бяха патинявали пътечките и се наложи да ги презапоя. От тогава проблема се реши. Проблема е бил че на буксата на бобината, където излизат кабелите за свещите като е на контакт, не винаги даваше 12 волта и като е под 12 не даваше ток на свещите. Ако имаш възможност премери на тази букса като си на контакт. Успех !!! Иначе форда ми е 1.6 16 вент от 1994
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
От предната страна на блока (откъм радиатора), откъм маховика, над картера. Само този датчик е там и други проводници не би трябвало да има и може да се ориентираш по тях.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
- Модел на автомобила: МОНДЕО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
След като ревизирах датчика на маховика,връзката му с компютъра и връзката на компютъра с бобината,дойде и решението.Проблема се оказа ,че изчезва плюс при контакт на двата черни кабела ,влизащи в компютъра(този,в гредата ,под жабката).По всяка вероятност проблема е в прословутите спойки на бушониерата.И тъй като не ми се занимава с нея ,взех въпросния плюс при контакт от гнездо на липсващо реле и с едно кабелче го прехвърлих към компютъра.Та това е.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
на компютъра трябва да има постоянен + на пин-1 за да пази паметта в компа, а при контакт/работа трябва да идва + на пин-37 и пин-57. Черните кабели от колонката са маса, как даваш на тях +? (маса са пинове 20,40,60, евентуално 16 и още някой друг) Или аз не разбирам описанието?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Всички маси на Ескорта са Кафяви. Черно и Черно с Червена ивица най-често са +12В на контакт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
- Модел на автомобила: МОНДЕО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Ей,Орех,стегни се бре ,черен минус на немска кола?Както и да е ,който има проблем да чете и действа.Казах каквото трябва по въпроса,другото са празни слова.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Стегнат съм. Аз дадох номерата на пиновете където трябва да има +.
Колкото до цвета на масата - специално тоя дето се хваща за колонката с болт 6мм (глава за ключ 10) при мен е черен. И на предния беше черен.
А Форд не е немска кола, къде е сглобяван е друг въпрос и инсталацията пак се прави по стандарт, не е различни цветове според държавата в чиито завод е сглобена.
Отново прочетох мнението и така написано и в късен час прочетено изглежда, че става дума за двата черни кабела влизащи /т,е, закрепващи се за/ колонката под жабката, което е друг филм. А в кабелната обувка, която се завива с въпросния болт към колонката влизат два черни кабела. Пък и е объркващо "компютъра под жабката в колонката" защото друг компютър няма.
Колкото до цвета на масата - специално тоя дето се хваща за колонката с болт 6мм (глава за ключ 10) при мен е черен. И на предния беше черен.
А Форд не е немска кола, къде е сглобяван е друг въпрос и инсталацията пак се прави по стандарт, не е различни цветове според държавата в чиито завод е сглобена.
Отново прочетох мнението и така написано и в късен час прочетено изглежда, че става дума за двата черни кабела влизащи /т,е, закрепващи се за/ колонката под жабката, което е друг филм. А в кабелната обувка, която се завива с въпросния болт към колонката влизат два черни кабела. Пък и е объркващо "компютъра под жабката в колонката" защото друг компютър няма.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 27 сеп 2013, 07:51
- Модел на автомобила: МОНДЕО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Орех ,имаш 1700 мнения,аз само 10.Видно е,че разбираш в пъти повече и моите уважения за това.Далеч съм от мисълта да си придавам важност,просто ,проблемната кола има за маса кафяви кабели,а черните,както по-горе споменах са + при контакт.В твоя подкрепа ще кажа,че днес на подобен форд не му светеше десния фар.Оказа се,че масата е именно черен кабел.Ох,обърках се вече.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1,6 16v не пали
Постовете ми не са мерило, всеки момент е перфектен шанс за осиране. Знам че са кафеви и не съм спорил по това отношение. Просто казах какво съм виждал аз. А и разбрах в последствие каква е била идеята на написаното.
В крайна сметка щом си решил проблема и си споделил решението, което е похвално, за разлика от много други тук, няма какво повече да бистрим политика.
В крайна сметка щом си решил проблема и си споделил решението, което е похвално, за разлика от много други тук, няма какво повече да бистрим политика.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта