проблем с перка за охлаждане на двигателя
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблем с перка за охлаждане на двигателя
значи още като я взех колата перката си работеше на 1-ва скорост постоянно,ходих в мп там ми казаха че е релето обаче нямали в момента,взех 1 от 1 приятел --никаква промяна дадеш ли на контакт перката се включва.колата е била автоматик сега е с ръчни скорости,отделно от това датчикът за температура вътре не отчита,някои път се повдигне до кадето трябва и после пак си отива в начално положение,та въпроса ми е някои знае ли какъв може да и е проблема на тази перка.иначе като извадя зеленото реле от бушоните спира.Благодаря предварително
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Ако се занимаваш с електроника можеш да си сложиш едно термореле последователно на електромотора и няма да се охарчиш повече от 4-5 лева.
Последна промяна от nikolovvd на 01 ное 2006, 11:14, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
nikolovvd написа:Коя перка, на парното ли?
При мен когато мръднеш лосчето за духане долу или на предното стъкло вентилатора се включва на ниски обороти. Отделно с копчето се усилва на 1-2-3. Това си е заводско изпълнение при Скорпиото.
не на двигателя.
Колега - прочети моля те тази тема

Brock
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта