Свещи?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 19 юни 2006, 18:33

и човекът купува ама на - какво са му продали никой не знае
За Бош - аз от моите не съм доволен сложих Моторкрафт и не можах да си позная колата

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 19 юни 2006, 19:00

Може да се е случила някоя дефектна да има ,нормално е
А и моита колесница и оздравяха конете с Моткрафта

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 19 юни 2006, 19:23

Така е може една да е дефектна. Първо им провери растоянието за искрата дали е правилното. После можеш да вземеш една от работещите БОШ-ки и да извъртиш по всички цилиндри и да намериш дефектната Моторкрафтка.

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 19 юни 2006, 21:03

Благодаря ви за мненията! Разликата е толкова голяма, че не ми се пробва пак с Моторкрафта. Честно казано, не ми се вярва да е една дефектна, струва ми се, че просто са по"топли". Имах подобен проблем със Сиерата преди години - тя вървеше с Шампион, а с Бош и Беру Ултра - не. Тогава не съм пробвал Моторкрафт.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 19 юни 2006, 21:09

Направо ме уби! С тия-не върви, с ония-литва....нещо никак не мога да си го обясня...вземи си направи центровка на запалването!

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 19 юни 2006, 21:16

Вижте сега - то не е съвсем да не върви. Сигурен съм, че доста хора няма да усетят разликата. :twisted: Но, човек който си усеща колата прави разлика - това е! :wink:За центровката си прав разбира се! Но ако намаля изпреварването няма да "чука аванса", но става по-тромава и лакома, като разбира се има и плюс - малко по-малко се влияе от натовареността / расте въртящия момент/ А на мене най-важен май ми е разхода. :wink:
Последна промяна от muko на 19 юни 2006, 21:21, променено общо 1 път.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 19 юни 2006, 21:18

CFi и чукане на аванс.... *00147*

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 19 юни 2006, 21:24

Така е, не звучи логично, но е точно така - по точно може да се каже, че звука е като пържене, когато е малко, но ако безчувствено подадеш газ още детонациите се засилват. :evil: Поне знам, че имам компресия! :evil: :evil:
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 юни 2006, 11:24

Май ще е добре да си прегледаш и кабелите!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 20 юни 2006, 11:32

иди на компютърен стенд да ти видят напреженията на свещите.Когато сменях моите преди да ги сложим видях картинката-плачевна:4 диаграми от които нито 1 не съвпадаше по напрежение с някоя друга.Но като сложихме новите(моторкрафт) всичко заспа.

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

За свещите

Мнение от веден » 20 юни 2006, 18:02

Как така избирате свещи само по името на фирмата производител - не мога да разбера. Ето Ви няколко точни шифри на свещи за Zetec 1,6i 16v :
Motorcraft - AYRF22PP
Bosch - HR7MPP
Beru - 14KR-6 ZPPV
Champion - RE7YCC

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 21 юни 2006, 20:39

Преди седмица отидох да си купя свещи от МП и поисках AYRF 22 PP ,обаче девоиката ми обясни ,че много често им сменяли кодовете и вече на тоя код отговаряли свещи AYFS 22 F1. Е взех ги,но ме гложди съмнение.Та знае ли някои дали става въпрос за едни и същи свещи или поне къде може да се провери това?

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 22 юни 2006, 03:44

За мен това си е чист търговски трик на девойката от магазина.
Цената на оригиналните е около 18лв./бр. и са с платиниев електрод с много тънък връх, а разстоянието е 1мм.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта