ECU-фолклор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

ECU-фолклор

Мнение от cocoff » 08 ное 2006, 11:46

Ресетването на ЕКУ-то не решава НИТО ЕДИН проблем!

Натрупаните грешки (история на заболяването) имат значение единствено при една бъдеща диагностика. Сами по себе си те не повлияват работата на ЕКУ-то, респ. двигателя.

Няма специален режим за "обучаване" на ЕКУ. Просто карайте

(Това са извадки от някаква статия, а не собствени наблюдения:)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 08 ное 2006, 13:38

И откъде е тази статия?
И най-вече - за каква марка автомобили говориме?!

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 08 ное 2006, 17:23

...Виж за специалния режим на обучение...има си голямо значение!
След наложително откачане на акумулатора (почиствах едни датчици) не направих правилната процедура и сега разхода ми хвръкна в небето! И това само защото извърших процедурата при нетемпериран двигател, респективно с автоматичен смукач, та от там сега са ми такива режимите - с повечко гориво!!!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 ное 2006, 08:48

За съжаление не помня къде го четох...беше линк от форума. Като нов притежател чета по цял ден и в главата ми естествено е каша...Мисля си, че принципът на работа на ЕКУ-то е еднакъв за всички марки абтомобили

А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 ное 2006, 13:39

cocoff написа:За съжаление не помня къде го четох...беше линк от форума. Като нов притежател чета по цял ден и в главата ми естествено е каша...Мисля си, че принципът на работа на ЕКУ-то е еднакъв за всички марки абтомобили

А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.
:D
Не е така. Не са еднакви (говорим за съпоставими СТАРИ автомобили). Под обучение се разбира, че има заложени няколко варианта за настройка, така че автомобила да реагира според собственика (образно казано)...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 ное 2006, 22:36

Пробвал съм и двата начина(със и без процедурата) винаги се държи еднакво първите няколко дена. По-добре се държи когато при възможност при всяко палене се изчака компа да си нормализира оборотите и работата на д-ля и тогава да се подава газ.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта