Страница 1 от 1
ECU-фолклор
Публикувано: 08 ное 2006, 11:46
от cocoff
Ресетването на ЕКУ-то не решава НИТО ЕДИН проблем!
Натрупаните грешки (история на заболяването) имат значение единствено при една бъдеща диагностика. Сами по себе си те не повлияват работата на ЕКУ-то, респ. двигателя.
Няма специален режим за "обучаване" на ЕКУ. Просто карайте
(Това са извадки от някаква статия, а не собствени наблюдения:)
Публикувано: 08 ное 2006, 13:38
от Brock
И откъде е тази статия?
И най-вече - за каква марка автомобили говориме?!

Публикувано: 08 ное 2006, 17:23
от kEFi
...Виж за специалния режим на обучение...има си голямо значение!
След наложително откачане на акумулатора (почиствах едни датчици) не направих правилната процедура и сега разхода ми хвръкна в небето! И това само защото извърших процедурата при нетемпериран двигател, респективно с автоматичен смукач, та от там сега са ми такива режимите - с повечко гориво!!!
Публикувано: 09 ное 2006, 08:48
от cocoff
За съжаление не помня къде го четох...беше линк от форума. Като нов притежател чета по цял ден и в главата ми естествено е каша...Мисля си, че принципът на работа на ЕКУ-то е еднакъв за всички марки абтомобили
А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.
Публикувано: 09 ное 2006, 13:39
от kEFi
cocoff написа:За съжаление не помня къде го четох...беше линк от форума. Като нов притежател чета по цял ден и в главата ми естествено е каша...Мисля си, че принципът на работа на ЕКУ-то е еднакъв за всички марки абтомобили
А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.
Не е така. Не са еднакви (говорим за съпоставими СТАРИ автомобили). Под обучение се разбира, че има заложени няколко варианта за настройка, така че автомобила да реагира според собственика (образно казано)...
Публикувано: 16 ное 2006, 22:36
от HACKO
Пробвал съм и двата начина(със и без процедурата) винаги се държи еднакво първите няколко дена. По-добре се държи когато при възможност при всяко палене се изчака компа да си нормализира оборотите и работата на д-ля и тогава да се подава газ.