проблем с паленето

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

проблем с паленето

Мнение от iunatan » 14 фев 2014, 09:01

Здравейте колеги имам един въпрос и не откривам точния форум.проблема е там че ония ден карах колата и след като е загасих неможа да запали светва лампата на акумолатора и за маслото и като завартя да паля колата изключва всичко нито стартера върти нито нищо забелязах и че подгрева не светва на таблото колата е форд ескорт1.8 тди

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от urgan » 14 фев 2014, 12:08

Първо си провери акумулатора, после виж клемите му, най вероятно са се окислили и като врътнеш ключа и не стига тока.
Изображение

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 14 фев 2014, 12:16

Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от urgan » 14 фев 2014, 12:18

Провери си клемите тогава за окиси или не са дозатегнати. Някъде ти се губи тока или маса някъде.
Изображение

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от ceco georev » 14 фев 2014, 12:19

Сваляш и ревизираш стартера.Редуктора и най вече четките.

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 14 фев 2014, 12:30

Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от HACKO » 14 фев 2014, 18:37

iunatan написа:Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена
Отивай там откъдето си го купил за рекламация.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от Milcho » 14 фев 2014, 19:05

Аз бих започнал от динамото.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от OgiDogi » 14 фев 2014, 23:47

iunatan написа:Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем
Уловил си вярната посока.
Ако имаш втори ключ - пробвай с него.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 15 фев 2014, 08:08

Колата днеска е на майстор да се надявам че ще стане ще пиша какъв точно е проблема

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 15 фев 2014, 19:34

имобилаизера е проблема изобщо не спира да мига лампичката двама еладжии се отказаха и сега ще се пробват да пуснат допалнителни кабели на стартера и помпата незнам вече какво да правя :x :x :x :x :x :x :x *surrender* *surrender* *surrender* *surrender* *00121* *00121* *00121* *00121*

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от dreadx » 16 фев 2014, 12:26

Не разбрахме имаш ли втори ключ?

Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 16 фев 2014, 18:15

dreadx написа:Не разбрахме имаш ли втори ключ?

Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
Днеска звънах на ключар каза му за оригиналния клуч да завартя на комтакт и после втория ключ да сложа и пак да дам на контакт и после би трябвало да запали имобилаизера бил в режим на обучение и трябвало да разчете и двата ключа

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от dreadx » 16 фев 2014, 18:52

Пробвай ги тези неща - това, което ти е казал ключарят, както и това с изчакването на контакт.
Преди пробата няма смисъл да се рови по инсталацията. Кажи после какво е станало.

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 16 фев 2014, 18:58

Другата обция да се препрогамира имобилаизера което пакключар го прави

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от freeqwerty » 16 фев 2014, 19:12

Аз съм имал същия проблем,но с бензинов мотор. Въртя,няма никой. При жичкаджията всичко се оправи,поне при този модел,(незнам дали е при дизела),ел-таблото прави проблеми,правеше го и при бензиновата помпа. Ако си от София и,ако това се окаже проблем,драсни едно ЛС,момчето много си разбира от тези неща.

П.п сега видях,че си от Бургас.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от dreadx » 16 фев 2014, 19:34

Добре де, пробвай първо без ключар. Преди 2 дена така кандардисвах един човек в един друг форум да пробва да си остави ключа на контакт 30 минути, понеже неговият имобилайзер при опит за запалване с непрограмиран ключ се блокира за толкова време. Може би производителите са му заложили такава блокировка с идеята, че никой крадец няма да седи и да го чака.

Междувременно се получиха всякакви идеи - да качи колата на репатрак и да я закара в Ратола, за да му програмират ключа. (учудвам се, как във въпросния форум, въпреки че има и много компетентни хора, нивото на задаване и обсъждане на техническите въпроси е сходно с някои не-технически форуми - например в бг-мама можеш да получиш всякакви подобни идеи.) Обаче се оказа, че човекът не бил и в България - та отпадна идеята за репатрака.

На другия ден с нетърпение отворих темата, за да видя дали е пробвал. Оказа се, че още си говорят, но нищо не е пробвал. След това му написах още две страници обяснения на тема: - "защо пък да не вземе да пробва все пак" (все едно за моята кола става въпрос, а не за неговата..) По-късно каза, че ще пробва, а на другия ден - че успешно се е разблокирал имобилайзерът му по този начин.

Не се занимавам с авто-ключарство и не мога да гарантирам за резултата, но тези неща ги пише в нет-а, а сигурно и в книжката-ръководство за колата и не пречи да се пробват, преди да се търси проблемът другаде. А и пробата ще ти отнеме много по-малко време, отколкото на мен да напиша този текст.

При най-доброто си желание да ти помогнем, ние няма как да ги пробваме вместо теб. Нито има смисъл, без резултат от тези проби да измисляме още хипотези: защо може би колата не пали. Но и един много компетентен колега още в петък - преди да закараш колата на майстори ти е писал, че проблемът е в системата ключ-имобилайзер.

Има и много компетентни 'жичкаджии' в Бургас - лично познавам един такъв, но пробвай първо онази работа с ключовете.

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 16 фев 2014, 20:14

Пробвам всичко което ми казват без съмнение ще пробвам и това просто колата е пред един сервиз и точно в момента няма как да пробвам

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от dreadx » 16 фев 2014, 21:47

Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.

Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063

edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375

p.s. Ако имобилайзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.

Потребителски аватар
iunatan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 фев 2014, 14:57
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: проблем с паленето

Мнение от iunatan » 18 фев 2014, 15:38

dreadx написа:Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.

Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063

edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375

p.s. Ако имобилйзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.

Приятел, пробвах всичко което ми написа но за жалост нищо не се получи извиках ключар момчето доиде един час се мачи да препрограмира имобилаизера нищо не се получи и ми остава вече варианта да заобиколя защитите на имобилаизера и се надявам да се получи до три дена ще бъде готов пак ще пиша.БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта