Страница 1 от 2

проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 09:01
от iunatan
Здравейте колеги имам един въпрос и не откривам точния форум.проблема е там че ония ден карах колата и след като е загасих неможа да запали светва лампата на акумолатора и за маслото и като завартя да паля колата изключва всичко нито стартера върти нито нищо забелязах и че подгрева не светва на таблото колата е форд ескорт1.8 тди

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 12:08
от urgan
Първо си провери акумулатора, после виж клемите му, най вероятно са се окислили и като врътнеш ключа и не стига тока.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 12:16
от iunatan
Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 12:18
от urgan
Провери си клемите тогава за окиси или не са дозатегнати. Някъде ти се губи тока или маса някъде.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 12:19
от ceco georev
Сваляш и ревизираш стартера.Редуктора и най вече четките.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 12:30
от iunatan
Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 18:37
от HACKO
iunatan написа:Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена
Отивай там откъдето си го купил за рекламация.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 19:05
от Milcho
Аз бих започнал от динамото.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Re: проблем с паленето

Публикувано: 14 фев 2014, 23:47
от OgiDogi
iunatan написа:Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем
Уловил си вярната посока.
Ако имаш втори ключ - пробвай с него.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 15 фев 2014, 08:08
от iunatan
Колата днеска е на майстор да се надявам че ще стане ще пиша какъв точно е проблема

Re: проблем с паленето

Публикувано: 15 фев 2014, 19:34
от iunatan
имобилаизера е проблема изобщо не спира да мига лампичката двама еладжии се отказаха и сега ще се пробват да пуснат допалнителни кабели на стартера и помпата незнам вече какво да правя :x :x :x :x :x :x :x *surrender* *surrender* *surrender* *surrender* *00121* *00121* *00121* *00121*

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 12:26
от dreadx
Не разбрахме имаш ли втори ключ?

Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 18:15
от iunatan
dreadx написа:Не разбрахме имаш ли втори ключ?

Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
Днеска звънах на ключар каза му за оригиналния клуч да завартя на комтакт и после втория ключ да сложа и пак да дам на контакт и после би трябвало да запали имобилаизера бил в режим на обучение и трябвало да разчете и двата ключа

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 18:52
от dreadx
Пробвай ги тези неща - това, което ти е казал ключарят, както и това с изчакването на контакт.
Преди пробата няма смисъл да се рови по инсталацията. Кажи после какво е станало.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 18:58
от iunatan
Другата обция да се препрогамира имобилаизера което пакключар го прави

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 19:12
от freeqwerty
Аз съм имал същия проблем,но с бензинов мотор. Въртя,няма никой. При жичкаджията всичко се оправи,поне при този модел,(незнам дали е при дизела),ел-таблото прави проблеми,правеше го и при бензиновата помпа. Ако си от София и,ако това се окаже проблем,драсни едно ЛС,момчето много си разбира от тези неща.

П.п сега видях,че си от Бургас.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 19:34
от dreadx
Добре де, пробвай първо без ключар. Преди 2 дена така кандардисвах един човек в един друг форум да пробва да си остави ключа на контакт 30 минути, понеже неговият имобилайзер при опит за запалване с непрограмиран ключ се блокира за толкова време. Може би производителите са му заложили такава блокировка с идеята, че никой крадец няма да седи и да го чака.

Междувременно се получиха всякакви идеи - да качи колата на репатрак и да я закара в Ратола, за да му програмират ключа. (учудвам се, как във въпросния форум, въпреки че има и много компетентни хора, нивото на задаване и обсъждане на техническите въпроси е сходно с някои не-технически форуми - например в бг-мама можеш да получиш всякакви подобни идеи.) Обаче се оказа, че човекът не бил и в България - та отпадна идеята за репатрака.

На другия ден с нетърпение отворих темата, за да видя дали е пробвал. Оказа се, че още си говорят, но нищо не е пробвал. След това му написах още две страници обяснения на тема: - "защо пък да не вземе да пробва все пак" (все едно за моята кола става въпрос, а не за неговата..) По-късно каза, че ще пробва, а на другия ден - че успешно се е разблокирал имобилайзерът му по този начин.

Не се занимавам с авто-ключарство и не мога да гарантирам за резултата, но тези неща ги пише в нет-а, а сигурно и в книжката-ръководство за колата и не пречи да се пробват, преди да се търси проблемът другаде. А и пробата ще ти отнеме много по-малко време, отколкото на мен да напиша този текст.

При най-доброто си желание да ти помогнем, ние няма как да ги пробваме вместо теб. Нито има смисъл, без резултат от тези проби да измисляме още хипотези: защо може би колата не пали. Но и един много компетентен колега още в петък - преди да закараш колата на майстори ти е писал, че проблемът е в системата ключ-имобилайзер.

Има и много компетентни 'жичкаджии' в Бургас - лично познавам един такъв, но пробвай първо онази работа с ключовете.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 20:14
от iunatan
Пробвам всичко което ми казват без съмнение ще пробвам и това просто колата е пред един сервиз и точно в момента няма как да пробвам

Re: проблем с паленето

Публикувано: 16 фев 2014, 21:47
от dreadx
Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.

Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063

edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375

p.s. Ако имобилайзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.

Re: проблем с паленето

Публикувано: 18 фев 2014, 15:38
от iunatan
dreadx написа:Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.

Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063

edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375

p.s. Ако имобилйзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.

Приятел, пробвах всичко което ми написа но за жалост нищо не се получи извиках ключар момчето доиде един час се мачи да препрограмира имобилаизера нищо не се получи и ми остава вече варианта да заобиколя защитите на имобилаизера и се надявам да се получи до три дена ще бъде готов пак ще пиша.БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО